Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-04-03, 15:43 [D3 04
] Wymiana tylnych klocków
|
|
|
Witam,
Mam problem z wymianą tylnych klocków... Jest mi w stanie ktoś pomóc? Potrzebuje kogoś pilnie bo mam zdjęte już stare klocki a nie mogę nowych założyć Najlepiej tel ale to nie warunek
pozdrawiam,
KArol |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Jakub
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 166 Skąd: BTM
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2014-04-03, 16:34
|
|
|
Odłączenie akumulatora nic nie da , zamontuj stare klocki i zrób ponownie procedurę zamknięcia zacisków i ich otwarcia . Pamiętaj o podłączeniu prostownika i nie wyłączaniu zapłonu na czas naprawy. |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2014-04-03, 16:39
|
|
|
Po cofnięciu silniczków w zaciskach należy ręcznie wcisnąć tłoczki (cylinderki) zacisków hamulcowych. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-04-03, 17:29
|
|
|
Thursday,03,April,2014,18:32:33:10074
VCDS Version: Release 10.6.4 (x64)
Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.LBL
Control Module Part Number: 4E0 910 801 D HW: 4E0 907 801 B
Component and/or Version: EPB A4EC0230 H03 0230
Software Coding: 0000431
Work Shop Code: WSC 79537 124 52040
VCID: 204BE4B38A53
3 Faults Found:
02426 - Brake Disk Left Rear; Not Reached
000 - - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Reset counter: 177
Mileage: 367432 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.03
Time: 16:03:02
Freeze Frame:
Voltage: 11.28 V
Count: 12
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 177
Mileage: 367432 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.03
Time: 16:02:57
Freeze Frame:
Voltage: 11.39 V
Count: 61
02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 177
Mileage: 367432 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.03
Time: 17:23:43
Freeze Frame:
Voltage: 10.66 V
Count: 60
Lewy zacisk mam ciągle w błędzie... co z tym zrobić? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2014-04-03, 17:57
|
|
|
Wykonaj adaptacje grubości nowych klocków i powinno być ok. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-04-03, 17:59
|
|
|
zostało tylko to
Thursday,03,April,2014,18:59:08:10074
VCDS Version: Release 10.6.4 (x64)
Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.LBL
Control Module Part Number: 4E0 910 801 D HW: 4E0 907 801 B
Component and/or Version: EPB A4EC0230 H03 0230
Software Coding: 0000431
Work Shop Code: WSC 79537 124 52040
VCID: 204BE4B38A53
Fault Codes have been Erased
1 Fault Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 177
Mileage: 367432 km
Time Indication: 0
Date: 2014.04.03
Time: 16:02:57
Freeze Frame:
Voltage: 11.39 V
Count: 61
generalnie jeden zacisk chodzi mi teraz wolniej, ulało mi się z tłoczka troche płynu, komunikat może być o tym? dolać płyn i odpowietrzyć zacisk? Pali się na FIS zielone P przekreślone z błyskawicą.
Ok pozbyłem się wszystkich błędów... ale czuje, że pedał w podłoge wpada, musze odpowietrzyć i dolać płyn... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-04-03, 18:13
|
|
|
Sprawdź czy płyn nie idzie na silniczek , tam jest mały oring który jak jest zmęczony to przepuszcza płyn do wnętrza silniczka . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-04-04, 11:52
|
|
|
Taki mam pytanko w tym temacie jeszcze, jak zakładałem nowe klocki to poprzednie miałem wpisane 3mm i zmieniłem adaptacje na 11mm nowe. Ta wartość automatycznie się koryguje z czasem jak sie zcierają klocki? Bo straych klocków miałem jeszcze ponat 7 mm a był błąd. Teraz zniknoł już. Czy to wynika ze zużycia tarczy? Sterownik myślał, że klocek tak cieńki jest a to tarcza mocno starta?
Nie wiem na ile automatycznie to sie tam dzieje a ile nie. Niech mnie ktoś uswiadomi |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2014-04-04, 12:05
|
|
|
drago_o napisał/a: | Bo straych klocków miałem jeszcze ponat 7 mm a był błąd. |
Wystarczy zmienić grubość klocków i błąd zniknie.
Zawsze zmieniam tę wartość bo przesadą jest wyrzucać tak grube klocki -3mm spokojnie wystarczy.
W ASO ustawiają na połowę klocków bo to jest kasa za klocki i wymianę. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|