Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-04-28, 11:48 [D3 03 4.0TDI
] problem z pracą silnika w końcowym zakresi
Witam,
Problem dość dziwny... Otóż po wymianie filtra paliwa(jak i wszystkich innych podczas przeglądu) powstał dziwny objaw, podczas wkręcania silnika na wysokich obrotach tuż przed zmianą biegu na wyższy silnik zaczyna przerywać jak by nie dostawał odpowieniej ilości paliwa. To coś jak by odcinał zapłon z powodu zbyt dużych obrotów silnika co jest niedożeczne bo skrzynia jest tak zestopniowana ze nie dopuszcza do osiągnięcia tych obrotów i zmienia bieg. Po wymianie filtra ówcześnie zalanego pod korek paliwem co by nie zapowietrezyć silnika, ładnie odpalił i równo pracował więc nie wiem czy on może być problemem czy może zbyt niskie ciśnienie paliwa na którejś z listw bądz może pompa paliwowa pada... Vcds milczy. Co o tym myślicie?
[ Dodano: 2011-05-02, 22:20 ]
Przyczyna została prawdopodobie zdiagnozowana :-) zbyt niskie ciśnienie na listwach... winowajcą jest regulator ciśnienia który to znajduje się w filtrze paliwa (prawdopodobnie uszkodziłem go podczas wymiany filtra bo odpinając go rozpadł się i pewnie niedokładnie go złożyłem). BTW Regulator ten zarówno jak i filtr jest identyczny w 3.0 jak i 4.0 tdi teraz musze go tylko wymienić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum