Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-29, 21:08
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | Wiem że są emulatory, czy zdadzą one egzamin bez katów ? | Raz działają ...raz nie. A dlaczemu chcesz pozbyć się katów? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-05-29, 21:48
|
|
|
Robiłem remont głowic, ponieważ auto się trzęsie, były zbyt duże różnice ciśnień, pm naprawie wróciły w okolice 11 barów, niestety auto nadal się trzęsie, przebieg to pół miliona i w silniku są przez cały czas błędy katów, lewa i prawa strona.Podejrzewam że mogą być zapchane.
Drugie pytanie,co zrobi auto jeżeli zamontujemy taki emulator
http://allegro.pl/emulato...6837584143.html
I zamkniemy całkowicie dopływ spalin ? Sterownik uzna że spaliny są czyste czy że np sondy nie działają ? |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2017-05-30, 07:08
|
|
|
Jak całkiem odetniesz sondy od spalin, to może wywalać błąd (brak aktywności), ale ten "emulator" można łatwo wyregulować tak, żeby było OK. Pieniądz śmieszny - nie zaszkodzi spróbować (możesz najpierw jedną stronę przetestować). |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-05-30, 08:38
|
|
|
Też będę wyrzucał od siebie katy.
Mam fabryczne i najechane na nich już 417kkm i już czasem pojawia się błąd z nimi związany.
Szczegóły opiszę... jak zrobię |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-05-30, 14:34
|
|
|
A co z tą śrubą w tym emulatorze, przecież od drgań, będzie się ona wykręcać, wkręcać, przykleić na klej do gwintów ? |
|
|
|
|
sebaxll
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2017-06-05, 18:56
|
|
|
No i mi również wywala błąd katalizatorow. Tzn za mały przepływ czyli jak by były przytkane i coś będę musiał z tym zrobić bo zaswieca mi sie czeck . I w związku z tym mam trzy pytania:
1.czy wstawienie emulgatora coś da skoro jest za mały przepływ?
2. Macie jakiś sprawdzony produkt tzn katalizator w przystępnej cenie który będzie normalnie funkcjonował?
3. Jak ogarnąć temat sond za katalizatorem w przypadku wyrzucenia katow i wstawienie strumienicy ?
Z góry dzięki za podpowiedzi. |
|
|
|
|
|
|
|
LUKAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2011 Posty: 303 Skąd: Ełk / Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-05, 22:18
|
|
|
Czekam na wieści bo i ja myślę aby je zastąpić np. sportowymi. |
_________________
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-06-07, 22:14
|
|
|
sebaxll napisał/a: | No i mi również wywala błąd katalizatorow. Tzn za mały przepływ czyli jak by były przytkane i coś będę musiał z tym zrobić bo zaswieca mi sie czeck . I w związku z tym mam trzy pytania:
1.czy wstawienie emulgatora coś da skoro jest za mały przepływ?
2. Macie jakiś sprawdzony produkt tzn katalizator w przystępnej cenie który będzie normalnie funkcjonował?
3. Jak ogarnąć temat sond za katalizatorem w przypadku wyrzucenia katow i wstawienie strumienicy ?
Z góry dzięki za podpowiedzi. |
Jak brzmi dokładnie nazwa Twojego błędu ? Ja mam efektywność poniżej progu, jutro wstawiam emulator, na razie katy zostają. |
|
|
|
|
|
|
|
sebaxll
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 3 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2017-06-08, 19:44
|
|
|
Pokazuje że jest nieszczelność ukladu wydechowego, czyli roznice przeplywu miedzy jedną a druga sonda. Wnioskuje z tego że sa przypchane katalizatory i wyrzuca czeck na pulpicie. Ale nie jest zawsze to tylko jak jadę ze stalą prędkością przez dłuższy czas wtedy wyskakuje czeck. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-08, 20:15
|
|
|
A ja właśnie odebrałem swoją czarnulę po operacji wywalenia fabrycznych katów i wstawieniu w ich miejsce katów sportowych.
Wrażenia?... Chyba mój wydech stał się bardziej soczysty co zresztą nie jest dziwne skoro moje katy mogły być już przytkane a te nowe są nie tylko nowe ale też o zwiększonym przepływie.
Błędów brak bo do drugich sond zostały zastosowane odpowiednie tulejki ale nawet gdyby czasem jakiś błąd się miał pojawić to i tak mnie to nie martwi, bo za jakiś czas modyfikacji ulegnie również soft mojego ECU i drugich sond już praktycznie u mnie nie będzie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-08, 21:29
|
|
|
Jakie tulejki? Wymiar. Napisz coś dla potomnych. Dostałeś jakieś wskazówki od wydechowców co do zmiany softu ecu? Może jakiś filmik z dźwiękiem Twojej 8? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-09, 08:51
|
|
|
uzlik napisał/a: | Jakie tulejki? Wymiar. Napisz coś dla potomnych. |
Tulejki dystansujące i ograniczające przypływ spalin przez drugie sondy.
Wymiary?... nie wymiarowałem i nie miałem jeszcze okazji tego wymiarować.
Przy okazji tych prac zmieniłem również elastyczne łączniki wydechu, ponownie - stare były już lekko poszarpane i wprawdzie można było jeszcze na nich jeździć ale zrobiłem to od razu bo nie mam ochoty wracać do tematu za następne 2-3 miesiące.
Całość prac wykonała dla mnie firma EL-TEC - po raz któryś z rzędu zresztą bo przecież cały mój wydech, pod mój projekt, wykonywali również oni
uzlik napisał/a: | Dostałeś jakieś wskazówki od wydechowców co do zmiany softu ecu? |
Ale ja to właściwie nie potrzebuję żadnych wskazówek - wiem dobrze co chcę osiągnąć.
Wywalenie sond to tylko jeden z elementów prac nad ECU.
Soft ogarnie mój kolega który siedzi w tej branży już od lat ale to to pewnie dopiero pod koniec czerwca jak ogarnę kilka innych rzeczy po drodze
Na razie to zmieniam przepływkę na nową i jadę ponownie na hamownię - ciekawe co mi teraz wypluje
uzlik napisał/a: | Może jakiś filmik z dźwiękiem Twojej 8? |
Filmik wrzucałem jakiś czas temu ale to jeszcze przed zmianą katów: https://www.facebook.com/...03664279672533/
Po zmianie katów nagrań żadnych nie mam ale wielkich zmian nie odnotowałem poza tym, że wg. mnie zrobił się bardziej soczysty, donośny. W okolicy samych katów dźwiękowo nic szczególnego się nie zmieniło zresztą nie ma co tam dudnić czy brzęczeć bo przecież katalizatory są a mój wydech jest pełny - nic z niego nie wycinałem a tylko kompleksowo przerobiłem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-06-09, 09:06
|
|
|
A wiesz jakiej firmy katy Ci wstawili ? Bo samo słowo sportowe nie mówi za dużo 😊
A co do tulejek, to zapewne są to te tak zwane emulatory. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-09, 09:21
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | A wiesz jakiej firmy katy Ci wstawili ? Bo samo słowo sportowe nie mówi za dużo 😊 |
Własne.
Wojtec1987 napisał/a: | A co do tulejek, to zapewne są to te tak zwane emulatory. |
Jakie znowu "emulatory"?
W necie pełno takich pierdół piszą ale co to ma wspólnego z emulatorem w pełnym znaczeniu tego słowa?
Przecież to zwykła rurka wstawiona pod odpowiednim kątem i właściwie przytkana tak aby druga sonda nie znajdowała się w głównym strumieniu spalin.
Tam się nic nie emuluje - sonda czyta szczątkowe ilości spalin i tyle.
A jak będzie soft to też będzie to soft w pełnym znaczeniu tego słowa a nie jakiś "emulator" wpięty we wtyczkę sondy
Jak pójdę krok dalej to dopiszę ale to pewnikiem już w temacie swojego auta |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-06-09, 10:45
|
|
|
FOSS napisał/a: |
Jakie znowu "emulatory"?
W necie pełno takich pierdół piszą ale co to ma wspólnego z emulatorem w pełnym znaczeniu tego słowa?
Przecież to zwykła rurka wstawiona pod odpowiednim kątem i właściwie przytkana tak aby druga sonda nie znajdowała się w głównym strumieniu spalin.
Tam się nic nie emuluje - sonda czyta szczątkowe ilości spalin i tyle. |
Przecież wiem, dlatego napisałem tak zwane ........... |
|
|
|
|
|