Autor |
Wiadomość |
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-09, 14:59
|
|
|
Jak na nagrywanie kalkulatorem to i tak spoko. Dźwięk piękny. Może kiedyś będę mieć okazję usłyszeć na własne uszy. Kiedyś chciałbym przerobić wydech u siebie tak, by pięknie brzmiał, przechodził analizę spalin i schodząc z obrotów nie byłoby tego pukania-strzelania w wydechu. A... i tak jak Damianie wspomniałeś w swoim opisie, że po dłuższej trasie 500 czy 1000 km nie dawało po uszach i głowie. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-06-09, 18:39
|
|
|
uzlik napisał/a: | Jak na nagrywanie kalkulatorem to i tak spoko. Dźwięk piękny. Może kiedyś będę mieć okazję usłyszeć na własne uszy. |
Zapraszam. W profilu masz "Warszawa" więc jakby nie było nie mamy do siebie daleko. Też tu przecież mieszkam a firmę mam w Wolicy, pomiędzy Jankami a Nadarzynem
uzlik napisał/a: | Kiedyś chciałbym przerobić wydech u siebie tak, by pięknie brzmiał, przechodził analizę spalin i schodząc z obrotów nie byłoby tego pukania-strzelania w wydechu. |
Cóż, również zapraszam - trochę wiedzy już posiadłem jak to zrobić
Ale co do tego strzelania przy schodzeniu z obrotów to ja akurat za tym wręcz tęsknię. U mnie są one słyszalne ale jak na moje ucho to jeszcze ich za mało
Projekt wciąż jest w toku więc może uda mi się jeszcze coś z tym dźwiękiem zrobić... może przy okazji dłubania w ECU się zobaczy |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
uzlik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy Wiek: 50 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 174 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-10, 11:28
|
|
|
Spoko Damianie, jak będę mieć chwilę to zadzwonię i zajadę. |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-06-24, 18:55
|
|
|
nie wiem czy od czasu spotkania w VENLO cos jeszcze miał Damian dłubane w aucie przed obecnym wywalniem katów ... ale mogę powiedzieć jedno:
jak przypierdolił po garach to wszyscy w Mc DONALD łeby i gały w szyby wkleiły nie mówie już o tych co na zewnątrz siedzieli dziwiek ten nagrany uia oddaje co do realnego usłyszenia tego dzwieku |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2018-06-11, 19:34
|
|
|
Panowie, powoli zaczynam się przymierzać się do wywalenia katow, sondy będą usunięte programowo, więc emisje przestaną mnie interesować, tylko pytanie moje jest odnośnie mocy, co najlepiej wstawić zamiast katów ? Zostawić puste puszki czy jakieś strumienice ? Po wywaleniu katów w BMW E39 moc dramatycznie spadła i od razu kupiłem zamiennik katalizatora i wstawiłem, co zrobić tutaj żeby było dobrze ? |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-06-11, 21:48
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | co zrobić tutaj żeby było dobrze ? | Wstawić rurę o średnicy nie większej niż reszta wydechu ...może być mniejsza . |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mario1278
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 89 Skąd: SIEDLCE
|
Wysłany: 2018-09-12, 09:44
|
|
|
Panowie czy koś może wymiarował katy bo u siebie muszę wymienić i nie wiem jaki rozmiar tych katów kupić, oczywiście w euro 4. |
|
|
|
|
zanjac
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jack
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 61 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2018-09-12, 21:22
|
|
|
dracus6662 napisał/a: | jak przypierdolił po garach to wszyscy w Mc DONALD łeby i gały w szyby wkleiły |
dźwięk może i tak tylko auto nie jechało, bo co może wolnossące 4.2 w LPG <fujarka>sorry Damian ale nie mogłem się powstrzymać...ale "gang" jest OK. |
_________________ życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2018-12-29, 02:51
|
|
|
Ma ktoś D3 4,2 bfm z stokowym wydechem tylko bez katów ? |
|
|
|
|
damianpuchalski
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 33 Dołączył: 20 Lis 2017 Posty: 10 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2020-06-25, 16:31
|
|
|
Siemanko, podobijam stary temat i pytanie poprzednika. Czy ktoś wstawił strumienice zamiast wszystkich 4 katów i odsuwał tylne sondy na tulejkach? Planuje wykonać taki zabieg bo mi wywala przekroczenie wydajności katów na Banku 2. Moje obawy to czy auto przypadkiem nie starci zamiast zyskać, czy mogą być lub ewentualnie może ktoś doświadczył problemów z za niskim ciśnieniem zwrotnym i auto np nie miało dołu? |
|
|
|
|
|
|
|
kris013
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3
Wiek: 40 Dołączył: 15 Maj 2019 Posty: 14 Skąd: Iława / Trójmiasto
|
Wysłany: 2020-07-07, 09:55
|
|
|
Również stoję przed wymianą katów lub zastąpieniem ich strumienicami. Czy ktoś z Was ma sprawdzony zamiennik katalizatorów lub sprawdzone strumienice? Spotkałem się z opinią, że strumienice mogę pogorszyć osiągi, a nie polepszyć. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej sprawie? |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-07-08, 14:29
|
|
|
kris013 napisał/a: | Czy ktoś z Was ma sprawdzony zamiennik katalizatorów lub sprawdzone strumienice? Spotkałem się z opinią, że strumienice mogę pogorszyć osiągi, a nie polepszyć. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej sprawie? |
Sprawdzony zamiennik ma firma ELTEC z którą współpracuję od ładnych paru lat.
Montowałem je razy ileś w różnych D3, D2, C6, C5 i mam je również u siebie.
Lokalizacja firmy ELTEC - Warszawa/Piastów |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2020-07-09, 08:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2020-07-09, 06:10
|
|
|
damianpuchalski napisał/a: | Czy ktoś wstawił strumienice zamiast wszystkich 4 katów i odsuwał tylne sondy na tulejkach? |
Ja tylko odsuwałem tylne sondy na tulejkach ponieważ waliło mi checkiem, po zastosowaniu tulejek błędy zniknęły, przejechano już ponad 150 tys. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2020-07-09, 08:53
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | Ja tylko odsuwałem tylne sondy na tulejkach ponieważ waliło mi checkiem, po zastosowaniu tulejek błędy zniknęły, przejechano już ponad 150 tys. |
Apropos odsuwania tylnych sond to ja u siebie też miałem tak odsunięte ale było to rozwiązanie tylko chwilowe bo docelowo i tak robiłem soft sterownika silnika i tylne sondy zostały wyłączone.
Ale ja mam wstawione katy o zwiększonym przepływie.
Do innych aut wstawiałem również katalizatory gęstsze, również metalowe od ELTECa i tam nie robiłem nic z tylnymi sondami i nie sypią one żadnymi błędami.
Ale jak ktoś wywali całkiem katy albo wstawi strumienice to z sondami obowiązkowo trzeba coś zrobić. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
MartinA8D3
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8,D3
Wiek: 46 Dołączył: 17 Lip 2020 Posty: 7 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2021-03-12, 13:43
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: |
Ja tylko odsuwałem tylne sondy na tulejkach ponieważ waliło mi checkiem, po zastosowaniu tulejek błędy zniknęły, przejechano już ponad 150 tys. |
Mam do Was pytanie odnośnie odsuwania sond na tulejkach. Na logike ma to za zadanie spowodować, aby sondy nie były w głównym strumieniu spalin, natomiast skoro check mi wywala z powodu słabej skuteczności katów to wydaje mi się, że już ten strumień spalin jest osłabiony z uwagi na prawdopodobne zapchanie katów, a odsunięcie sond jeszcze bardziej pogorszy to zjawisko.... Czy się myle ? |
_________________ Martin_A8_D3_V8bfm |
|
|
|
|
|