Autor |
Wiadomość |
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 2015-03-15, 10:29
|
|
|
Mozesz wrzucic link do tej pompy za 180 ktora zalozyles ? |
|
|
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-01, 17:56
|
|
|
Panowie u mnie podobna sytuacja, auto było na podnośniku , nie nie grzebane po opuszczeniu odpali na chwile i teraz za każdym razem po chwili mi gaśnie, spadają obroty ,zaczyna się krztusić, trochę telepie i gaśnie, błędów na vagu 0 , czy to pompy paliwa?
DODANO:
Panowie padła pompa paliwa , ma ktoś numer zamiennika który pasuje ? do 4.2 BFM>? |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-01, 21:36
|
|
|
Zamiennika z obudowa (koszem) ciezko, mozna sama pompe wymienic.
OEM nr: 3D0919087G
Szukaj pod numerem: A2C53089989Z (sa zamienniki, chyba firmy mtm, koszt kolo 300zl) - ale opinie sa rozne, bardziej polecam poszukac dobrej uzywki.
Z koszem jest jeszcze MEAT & DORIA – 77389, ale nie udalo mi sie znalezc dostepnej w sklepach. |
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 05:27
|
|
|
Ok problem w tym ze nie widze nic na allegro z uzywek co moze pasowac, jakie sa problemy z tymi zamiennikami ? |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-02, 07:36
|
|
|
rav85 napisał/a: | Ok problem w tym ze nie widze nic na allegro z uzywek co moze pasowac, jakie sa problemy z tymi zamiennikami ? |
Sam pare dni temu szukalem i zgadza sie, duzo jest pomp lewostronnych, a tych glownych parawych ciezko dostac.
Po zdjeciach latwo rozpoznac czy jest lew/prawa:
prawa z kosza wychodza 3 weze (jeden taki krotki zagiety pod katem prostym)
lew z kosza wychodza 2 weze
|
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 07:58
|
|
|
dzieki, dzwonie po wszystkich sklepach motoryzacyjnych i nikt nie ma wkładu silniczek do pompy, jeden sklep mia ale z 1 króćcem a sa potrzebne 2 |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-02, 08:07
|
|
|
rav85 napisał/a: | dzieki, dzwonie po wszystkich sklepach motoryzacyjnych i nikt nie ma wkładu silniczek do pompy, jeden sklep mia ale z 1 króćcem a sa potrzebne 2 |
Z jednym kroccem to z d2 raczej, z D3 oba wklady pompy maja dwa krocce, roznia sie ustawieniem ich:
Prawa (oba krocce z przylaczem pradu w jednej linii):
Lewa (przylacze pradu prostopadle do lini kroccow):
Wydaje mi sie, ze wklad pompy 3D0919087M bedzie pasowac, nawet gdzies na stronach sklepow, widzialem liste pasujacych numerow/zamiennikow i bylo tam 3D0919087G.
Wkladow 3D0919087M jest duzo, zamienniki w cenach 180-350zl.
Uwazaj na sprzedajacych, czesto nie widza co pasuje i podaja nieprawidlowe strony pomp. |
|
|
|
|
rav85
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2015 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-02, 10:44
|
|
|
pompe kupilem z 1 rysynku, meyle w KTD od reki 359zl |
|
|
|
|
|
|
|
PawelDSW
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39 Dołączył: 08 Sty 2015 Posty: 99 Skąd: Świdnica
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-10-06, 18:09
|
|
|
Witajcie, i mi dzisiaj moja a8-mka odmówiła posłuszeństwa. Nie chce ze mną współpracować. Tak jak i Wam odpala na 10-15sek. i gaśnie. Błędy podobne jak u Was więc też czeka mnie wymiana pompy paliwa. Wg. etki pompa prawa 3D0919087G została zastąpiona 3D0919087L. Natomiast pompa lewa 3D0919087M została zmieniona na 3D0919087F. Kolega Korton wstawił zdjęcia wkładów pomp - ale zastanawiam się czy i on dobrze je podpisał ? ( zdjęcie górne to lewa strona a zdjęcie dolne to prawa strona ). Ciężko to wszystko skumać bo większość zdjęć poglądowych w sklepach internetowych i na alle...drogo jest źle opisanych numerami katalogowymi. Niestety nawet ory pompy w serisie ( 1500zł ) nie są dostępne ( trzeba czekać około 10dni ) więc żeby auto odpalić muszę założyć zamiennik. Chłopaki czy jesteście zadowoleni z założonych zamienników ? Którą pompę wymienialiście - główną - prawą ? czyli o nr. 3D0919087G ( 3D0919087L ) i czy to jest wkońcu pompa z dolnego czy górnego foto Kortona ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-06, 18:32
|
|
|
A jak zmostkujesz pompy tymczasowo to nie ma efektu? Bo wiem że taki patent na jakis czas zadziała że sie obie pompy mostkowało ze soba razem. Tylko nie pamietam która wtedy była uwalona... |
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-06, 22:23
|
|
|
Apophis napisał/a: | A jak zmostkujesz pompy tymczasowo to nie ma efektu? Bo wiem że taki patent na jakis czas zadziała że sie obie pompy mostkowało ze soba razem. Tylko nie pamietam która wtedy była uwalona... |
Czytalem o gosciu z kadany, co mu padla glowna pompa, wekend nie mial gdzie zrobic to sobie poradzil w ten sposob. Przekaznik lewej pompy zmostkowal na stale i dojachal - lewa pompa dziala wtedy caly czas, nalezy pamietac by rozlaczac ja (wyjac przekaznik) po zgaszeniu auta, bo pompa bedzie caly czas chodzila i zje caly prad |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-06, 22:42
|
|
|
czaruś napisał/a: | Witajcie, i mi dzisiaj moja a8-mka odmówiła posłuszeństwa. Nie chce ze mną współpracować. Tak jak i Wam odpala na 10-15sek. i gaśnie. Błędy podobne jak u Was więc też czeka mnie wymiana pompy paliwa. Wg. etki pompa prawa 3D0919087G została zastąpiona 3D0919087L. Natomiast pompa lewa 3D0919087M została zmieniona na 3D0919087F. Kolega Korton wstawił zdjęcia wkładów pomp - ale zastanawiam się czy i on dobrze je podpisał ? ( zdjęcie górne to lewa strona a zdjęcie dolne to prawa strona ). Ciężko to wszystko skumać bo większość zdjęć poglądowych w sklepach internetowych i na alle...drogo jest źle opisanych numerami katalogowymi. Niestety nawet ory pompy w serisie ( 1500zł ) nie są dostępne ( trzeba czekać około 10dni ) więc żeby auto odpalić muszę założyć zamiennik. Chłopaki czy jesteście zadowoleni z założonych zamienników ? Którą pompę wymienialiście - główną - prawą ? czyli o nr. 3D0919087G ( 3D0919087L ) i czy to jest wkońcu pompa z dolnego czy górnego foto Kortona ? |
Zdjecia dobrze opisalem, dlugo sie doktoryzowalem w tym temacie. Dwa razy wymienialem pompe. Jesli gasnie ci po kilkunastu sekundach, to padla pompa glowna (prawa), auto chwile pracuje bo po zapaleniu przez nascie sekund pracuja obie pompy i po tym czasie lewa sie wylacza (wspomaga prawa pozniej jak dajesz but w podloge). Az sie wzialem i zszedlem do garazu, prosze fotki oryginalnej prawej pompy:
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-07, 16:03
|
|
|
A takie pytanie mam - bo temat widzę dobry
Jeśli przepala się TEN bezpiecznik poniżej
(najniższy bezpiecznik w bagażniku nad akumulatorem - silnik jak w mojej stopce)
I jest to najprawdopodobniej bezpiecznik od POMPY paliwa 2-giej
To coś się dzieje złego prócz ew. nie działania pompy paliwa ??
Zauważyłem że zawsze przepala się jak odpalam autko
Czy można tak jeździć ??
GDzie najprawdopodobniej szukać przyczyny zwarcia (pompa sama, kable do niej)??
Jakie są konsekwencje takiej jazdy od zawsze (od kiedy kupiłem to tak jest)??
<jezyk> |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-07, 18:40
|
|
|
Zapewne pompa robi ci zwarcie ale nie masz żadnych objawów? bo w aucie bez udziwnień powinno sie to objawiać jak jedna pompa nie pracuje. |
|
|
|
|
|