Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-22, 08:37
|
|
|
A błędy jakieś zapisuja się kiedy auto zaczyna tracić moc? |
|
|
|
|
|
|
|
Karzel89
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-22, 08:57
|
|
|
Właśnie najgorsze jest to że brak błędów, nawet o wypadaniu zapłonu czy też check engine.
Wcześniej było kilka błędów w silniku (nie pamiętam wszystkich, a teraz jestem w pracy).
Wiem że dwa były coś takiego: Fuel Trim Bank 1 i 2: system too lean (czy jakoś tak)
Było też coś o Secondary Air Injection Bank 1 i 2 - i tu nie pamiętam co było opisane.
I mam problem poduszki lewej oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane. |
|
|
|
|
|
|
|
Karzel89
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-22, 10:47
|
|
|
Niestety nie posiadam manometru aby zmierzyć ciśnienie jakie podaje pompa.
Chyba że któryś z kolegów z Krakowa lub okolic ma takie ustrojstwo i byłby w stanie mi pomóc zmierzyć takie ciśnienie. Na pewno się jakoś dogadamy |
|
|
|
|
Karzel89
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-22, 12:05
|
|
|
Sprawdzę to zmostkowanie, bo szczerze wiem że to działa, ale robiłem to dopiero po tym jak auto mi już zaczeło szarpać (co też nie jest miarodajne, bo po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu bez zmostkowania auto pracuję chwilę bez problemów).
Apophis napisał/a: | Sorki zasugerowałem się rocznikiem |
A rocznik auta mam wpisany 2002, gdyż moje auto jest z produkcji 11.2002 i np. te otwory przy pompach mam skręcone na 6 śrub 8mm więc jeszcze tak jakby starsza konstrukcja. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-22, 16:07
|
|
|
Jeśli po zmostkowaniu jest ok to masz rozwiązanie.
Nie mogę sie przyzwyczaić do D3 z 2002 roku |
|
|
|
|
Karzel89
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-22, 21:25
|
|
|
Auto po wymianie regulatora ciśnienia paliwa dalej kulało. Po zmostkowaniu pomp auto odżyło. Jeździłem z 40 minut i nic. Jutro reklamuję zakupiony wkład.
Raz jeszcze wszystkim dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-06-22, 21:27
|
|
|
Karzel89 napisał/a: | (...) oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane. |
O ile pamiętam, to błąd poduszki silnika (czyli wspornika momentu obrotowego) może powodować ograniczenie mocy silnika przez sterownik silnika nawet do 50%. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
Karzel89
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-22, 21:45
|
|
|
Ogólnie brak mocy wydaje mi się że nie objawiałby się takim przerywaniem (auto zaczyna się dusić). Do tego błąd występuję od kiedy tylko kupiłem auto i nie zwróciłem uwagi na brak mocy, a przesiadłem się z A4 1.8T. Czyli reasumując spadek 50% mocy spowodowałby że A8 zbierałoby się gorzej od owej A4.
Na pewno będę się brał i za poduszki pomału, ale wpierw auto musi znowu zacząć jeździć. |
|
|
|
|
|
|
|
mastian22
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 12 Skąd: Dziwnow
|
Wysłany: 2016-06-28, 20:44
|
|
|
Witam .. Poczytalem troche i mam pytanie.. Objawyjak wymienione:
- auto slabo pali albo wcale nie chce
- jak powoli daje sie gazu to sie wkreca na obroty, jak dodaje gazu gwaltownie to czesto siezdaza ze sie dlawi, strzela, pierdzi i nie chce przyspieszac, przyspiesza jak traktor albo wrecz hamuje
- Wymienilem pompe prawa na nowa, cisnienia niby pokazuje dobre, ale objawy jak wyzej,
Mam zamontowany gaz BRC nowa w miare instalacja 1,5 roku, na gazie auto chodzi jak bajka na benzynie natomiast nie wiec codziennie cierpliwie musze czekac z rana az sie przelaczy na gaz
Moze jakies sugestie co to moze byc ?? i gdzie szukac winy i co naprawiac albo wymieniac ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Karzel89
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 35 Dołączył: 27 Cze 2015 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-06-29, 13:55
|
|
|
Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi. |
|
|
|
|
|
|
|
mastian22
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 12 Skąd: Dziwnow
|
Wysłany: 2016-07-03, 22:32
|
|
|
Karzel89 napisał/a: | Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi. |
Witam ponownie
Wymienilem sam wklad, ogolnie pompa dosc glosno chodzila. teraz dzieje sie tak ze ma totalne problemy z odpalaniem.. odpalaledwo i wkreca sie powoli na obroty jak slimak, po czym po chwili gasnie nawet jak dogazujepowyzej 3000 obr. Na poczatku slychac jak pompa pracuje po czym gasnie i samochod tez gasnie.. chyba ze pracuje na gazie wtedy wszystko jest ok.. Czy to moze byc wina przekaznika ?? Albo jakis problem elektryczny ? moze jakis spalony bezpiecznik albo cos i gdzie tego szukac ??
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-03, 22:33
|
|
|
A ktora pompe zmieniłeś? Zmostkuj plusy to zobaczysz czy bedzie ronica bo może nie to co trza zmienione. |
|
|
|
|
|
|
|
mastian22
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 12 Skąd: Dziwnow
|
Wysłany: 2016-07-03, 22:38
|
|
|
Wymienilem wklad pompy prawej, tej niby glownej. Powiem mechanikowi zeby tak zrobil bo ja na mechanice niestety
[ Dodano: 2016-07-03, 23:39 ]
Czy jazda na zmostkowanych pompach nie bedzie ich uszkadzac w zaden sposob ?? |
|
|
|
|
mastian22
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 12 Skąd: Dziwnow
|
Wysłany: 2016-07-03, 22:52
|
|
|
Dzieki za rade.. jutro powiem mechanikowi co trzeba zrobic. |
|
|
|
|
|
|
|
kkrzysi0
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 101 Skąd: LU/JG
|
Wysłany: 2016-11-06, 11:58
|
|
|
Koledzy podpowiedzcie coś o czujnikach poziomu paliwa, wg etki z załącznika, na dwóch kostkach są podłączenia czujnik paliwa - zegary? To ile tych czujników jest? Wg rysunków wygląda na zestaw (pływak + czujnik rurka)? Który za co odpowiada?
czujnik paliwa.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 831 raz(y) 118,24 KB |
|
|
|
|
|
|