Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-14, 07:21   

z brc nie ma tak łatwo :D
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
a wyżej coś by się działo
A tu wolne kijowe więc albo napindala na dwóch paliwach albo jakiś babol
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-01-14, 07:45   

pepi napisał/a:
z brc nie ma tak łatwo :D
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok

Niby tak ale zależy od korekt zaszytych w sterowniku.
Ustawienia robili zapewne na wygrzanym motorze.
Ciekawe co dzieje się przy przejściu. Bez podglądu do sterowników to wróżenie z fusów.
_________________

 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-14, 20:08   

Na vagu nic nie ma kompletnie, wszystkie parametry, czasy prawidłowe, jesli jezdze na benzynie, a po gazie wypadanie zaplonu losowe.

Dzisiaj na trasie problem wrócił, dałem buta, zdejmuje nogę z gazu i znów to samo(check engine i drżenie).
przerzucilem na benzyne-samochod sie uspokoił
znów włączyłem gaz-jadę spokojnie wszystko ok, znów gaz do dechy i problem wraca, sprawdzałem kilka razy.

padał spory deszcz, ale to raczej nie ma związku
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-14, 20:28   

pepi napisał/a:
z brc nie ma tak łatwo :D
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
a wyżej coś by się działo
A tu wolne kijowe więc albo napindala na dwóch paliwach albo jakiś babol

Nie wierzę, że nie da się tego wyregulować...mam nadzieję, że to kwestia regulacji bo co mogłoby byc nie tak...
Jeszcze wrócę w poniedziałek tam gdzie go zakładałem, nie wysilą szare komórki, a jeśli nie potrafią to mogą zabierać instalacje z powrotem
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-14, 22:31   

Jestem niemal pewny że to kwestia regulacji. CHyba że jest jakaś wada fabryczna kompa BRC.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-15, 07:22   

panowie po jakości tego co ma pod maską i to że wymieniali listwy itp
nie wydaje mi się że to problem tylko w regulacji
Prawdopodobnie coś go przylewa
w tej chwili gdy głupieje
moim zdaniem coś jest nie tak ale nie z ustawieniami
bo to wszystko samo by się ustawiło ;)
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-15, 09:39   

Instalacja jest na gwarancji, czy mogę kierować sie w razie problemu do czakramu?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-15, 10:12   

tak
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-01-15, 10:17   

Muszą doprowadzić ci do ładu pamiętaj że reklamację zgłasza się na piśmie jeżeli nie dadzą sobie rady to wtedy możesz zażądać demontażu bądź wymiany, ew regulacji w innym serwisie.

Tak jak pepi, pisze może go zalewać np przy wychodzeniu z cutoff (przerosty ciśnienia) bez konkretnych oględzin parametrów nici.

Jeżeli wywala ci wypadanie zapłonów to któreś parametry wykraczają poza norme, trzeba podejrzeć w vagu czy ma za bogato czy za ubogo czy są jakieś inne nieprawidłowości.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-15, 12:54   

W sofcie do BRC ładnie mozna sobie podglądnać "on line" korekty z obu komputerów i ewentualnie dostroić lub próbować.
Ja szukając problemów z drgawkami na jałowym w tym sobie grzebałem wraz z gazownikiem i lekko sie poprawiło ale dalszy problem jest w aucie nie gazie...
 
 
superheroo 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 33
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-01-15, 21:54   

ok, dzieki za rady
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-12, 23:52   

cwaniakować nie mam zamiaru, expertę nie jestem, ale to, że na gazie zapłon wypada, a na benzie nie, MOZE być spowodowane cewkami. tak samo jak falowanie obrotów na benzynie będzie minimalne, a na gazie większe. co do mapy, to vag niczego nie pokaże, trzebaby się wpinać z programem brc, a jak ktoś nie ma pojęcia o tym, to i tak nie ogarnie, bo on jest kilkupoziomowy. musi być rozsądny warsztat, który to zrobi, szyld brc nie zawsze jest wyznacznikiem.. jeśli nie masz nikogo w okolicy, to może przynajmniej znajdź kogoś z sondą szerokopasmową, żeby chociaż afr sprawdzić..
ja jestem z podkarpacia, to do głównej siedziby brc w Tarnowie mam blisko, ale może Ty tez kogoś znajdziesz. a może będziesz przypadkiem gdzieś jechał w te okolice np na ferie, to warto byłoby ich odwiedzić..
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-13, 10:36   

shultz napisał/a:
ale to, że na gazie zapłon wypada, a na benzie nie, MOZE być spowodowane cewkami. tak samo jak falowanie obrotów na benzynie będzie minimalne, a na gazie większe..


Dokładnie. Instalacja gazowa a raczej tlenek gazotu potrzebuje lepszej iskry do swojej kultury pracy. Tam gdzie benzyna sobie poradzi to na gazie zaczną się problemy.
LPG jest bardzo wymagający dlatego ukazuje wszelkie niedomagania układu zapłonowego ( świece, fajki, cewki, przewody, moduły itp )
Z czegoś się wzięła stara śpiewka podczas zakładania lpg lub regulacji ( świece, przewody nowe muszą być )
Dlatego że czasami nawet regulacja nie pomagała bo i tak kiepsko spalał ze względu na braki w sile iskry.

Do gazu musi iść pierun a nie iskierka z zapalniczki Zippo za 2,50
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-13, 12:13   

no tak ale jak ktoś podejmuje się montażu to wcześniej ma sprawdzić auta i jeśli montuje to jest ok .
A nie zamontujemy i się może uda .
Co do sprawdzenia auta wystarczy vag i popatrzyć na korekty krótko i długo terminowe na obydwu paliwach .
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-13, 14:11   

Ernesto pięknie ująłeś to, co miałem na myśli. moderator to moderator;)

Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.

Objawy, które podałeś wskazują po mojemu na problem z prądem (wbrew pozorom deszczowa pogoda też ma wpływ - wilgoć w powietrzu i uszkodzone cewki od razu gorzej pracują)

Vagiem sprawdzisz ewentualnie na którym cylindrze wypada zapłon, a nie w jakiej kondycji są cewki. nie znam sposobu, na sprawdzenie ogólnego stanu cewek (jeśli ktoś ma pomysł to podajcie proszę, bo tak jak mówię expertę nie jestem). dopiero jak padnie całkiem to wiadomo konkretnie, inaczej można się długo bawić w kotka i myszkę i szukać wadliwej.

po mojemu zacząłbym, tak jak mówię, od wpakowania szerokopasmówki w wydech, żeby sprawdzić czy nie zalewa. jeśli afr będzie w normie - no to odpowiedz masz.

oczywiście to wszystko to tylko sugestia, ale sprawdzić możesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.