Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-14, 07:21
|
|
|
z brc nie ma tak łatwo
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
a wyżej coś by się działo
A tu wolne kijowe więc albo napindala na dwóch paliwach albo jakiś babol |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-01-14, 07:45
|
|
|
pepi napisał/a: | z brc nie ma tak łatwo
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
|
Niby tak ale zależy od korekt zaszytych w sterowniku.
Ustawienia robili zapewne na wygrzanym motorze.
Ciekawe co dzieje się przy przejściu. Bez podglądu do sterowników to wróżenie z fusów. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-14, 20:08
|
|
|
Na vagu nic nie ma kompletnie, wszystkie parametry, czasy prawidłowe, jesli jezdze na benzynie, a po gazie wypadanie zaplonu losowe.
Dzisiaj na trasie problem wrócił, dałem buta, zdejmuje nogę z gazu i znów to samo(check engine i drżenie).
przerzucilem na benzyne-samochod sie uspokoił
znów włączyłem gaz-jadę spokojnie wszystko ok, znów gaz do dechy i problem wraca, sprawdzałem kilka razy.
padał spory deszcz, ale to raczej nie ma związku |
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-14, 20:28
|
|
|
pepi napisał/a: | z brc nie ma tak łatwo
tylko wy jednego nie rozumiecie jak nawet ustawili dla wolnych tylko
to na wolnych było by ok
a wyżej coś by się działo
A tu wolne kijowe więc albo napindala na dwóch paliwach albo jakiś babol |
Nie wierzę, że nie da się tego wyregulować...mam nadzieję, że to kwestia regulacji bo co mogłoby byc nie tak...
Jeszcze wrócę w poniedziałek tam gdzie go zakładałem, nie wysilą szare komórki, a jeśli nie potrafią to mogą zabierać instalacje z powrotem |
|
|
|
|
|
|
|
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:31
|
|
|
Jestem niemal pewny że to kwestia regulacji. CHyba że jest jakaś wada fabryczna kompa BRC. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-15, 07:22
|
|
|
panowie po jakości tego co ma pod maską i to że wymieniali listwy itp
nie wydaje mi się że to problem tylko w regulacji
Prawdopodobnie coś go przylewa
w tej chwili gdy głupieje
moim zdaniem coś jest nie tak ale nie z ustawieniami
bo to wszystko samo by się ustawiło |
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-15, 09:39
|
|
|
Instalacja jest na gwarancji, czy mogę kierować sie w razie problemu do czakramu? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-01-15, 10:12
|
|
|
tak |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-01-15, 10:17
|
|
|
Muszą doprowadzić ci do ładu pamiętaj że reklamację zgłasza się na piśmie jeżeli nie dadzą sobie rady to wtedy możesz zażądać demontażu bądź wymiany, ew regulacji w innym serwisie.
Tak jak pepi, pisze może go zalewać np przy wychodzeniu z cutoff (przerosty ciśnienia) bez konkretnych oględzin parametrów nici.
Jeżeli wywala ci wypadanie zapłonów to któreś parametry wykraczają poza norme, trzeba podejrzeć w vagu czy ma za bogato czy za ubogo czy są jakieś inne nieprawidłowości. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-15, 12:54
|
|
|
W sofcie do BRC ładnie mozna sobie podglądnać "on line" korekty z obu komputerów i ewentualnie dostroić lub próbować.
Ja szukając problemów z drgawkami na jałowym w tym sobie grzebałem wraz z gazownikiem i lekko sie poprawiło ale dalszy problem jest w aucie nie gazie... |
|
|
|
|
|
|
|
superheroo
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: a6 c6
Wiek: 39 Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 33 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2015-01-15, 21:54
|
|
|
ok, dzieki za rady |
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-12, 23:52
|
|
|
cwaniakować nie mam zamiaru, expertę nie jestem, ale to, że na gazie zapłon wypada, a na benzie nie, MOZE być spowodowane cewkami. tak samo jak falowanie obrotów na benzynie będzie minimalne, a na gazie większe. co do mapy, to vag niczego nie pokaże, trzebaby się wpinać z programem brc, a jak ktoś nie ma pojęcia o tym, to i tak nie ogarnie, bo on jest kilkupoziomowy. musi być rozsądny warsztat, który to zrobi, szyld brc nie zawsze jest wyznacznikiem.. jeśli nie masz nikogo w okolicy, to może przynajmniej znajdź kogoś z sondą szerokopasmową, żeby chociaż afr sprawdzić..
ja jestem z podkarpacia, to do głównej siedziby brc w Tarnowie mam blisko, ale może Ty tez kogoś znajdziesz. a może będziesz przypadkiem gdzieś jechał w te okolice np na ferie, to warto byłoby ich odwiedzić.. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-02-13, 10:36
|
|
|
shultz napisał/a: | ale to, że na gazie zapłon wypada, a na benzie nie, MOZE być spowodowane cewkami. tak samo jak falowanie obrotów na benzynie będzie minimalne, a na gazie większe.. |
Dokładnie. Instalacja gazowa a raczej tlenek gazotu potrzebuje lepszej iskry do swojej kultury pracy. Tam gdzie benzyna sobie poradzi to na gazie zaczną się problemy.
LPG jest bardzo wymagający dlatego ukazuje wszelkie niedomagania układu zapłonowego ( świece, fajki, cewki, przewody, moduły itp )
Z czegoś się wzięła stara śpiewka podczas zakładania lpg lub regulacji ( świece, przewody nowe muszą być )
Dlatego że czasami nawet regulacja nie pomagała bo i tak kiepsko spalał ze względu na braki w sile iskry.
Do gazu musi iść pierun a nie iskierka z zapalniczki Zippo za 2,50 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-13, 12:13
|
|
|
no tak ale jak ktoś podejmuje się montażu to wcześniej ma sprawdzić auta i jeśli montuje to jest ok .
A nie zamontujemy i się może uda .
Co do sprawdzenia auta wystarczy vag i popatrzyć na korekty krótko i długo terminowe na obydwu paliwach . |
|
|
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-13, 14:11
|
|
|
Ernesto pięknie ująłeś to, co miałem na myśli. moderator to moderator;)
Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.
Objawy, które podałeś wskazują po mojemu na problem z prądem (wbrew pozorom deszczowa pogoda też ma wpływ - wilgoć w powietrzu i uszkodzone cewki od razu gorzej pracują)
Vagiem sprawdzisz ewentualnie na którym cylindrze wypada zapłon, a nie w jakiej kondycji są cewki. nie znam sposobu, na sprawdzenie ogólnego stanu cewek (jeśli ktoś ma pomysł to podajcie proszę, bo tak jak mówię expertę nie jestem). dopiero jak padnie całkiem to wiadomo konkretnie, inaczej można się długo bawić w kotka i myszkę i szukać wadliwej.
po mojemu zacząłbym, tak jak mówię, od wpakowania szerokopasmówki w wydech, żeby sprawdzić czy nie zalewa. jeśli afr będzie w normie - no to odpowiedz masz.
oczywiście to wszystko to tylko sugestia, ale sprawdzić możesz. |
|
|
|
|
|