Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-13, 17:38   

shultz napisał/a:
Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone.
-bo wam to druciarze zakładają :)
napiszę jeszcze raz auto ma być sprawdzone i jeśli jest be to albo wymieniamy tak aby dało się zamontować lub odmawiamy usługi proste co nie .
Podstawa to w dobrej kondycji motor bez baboli w ecu a jak są to jak ma być dobrze ;)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2015-02-13, 17:48   

pepi, dobrze prawi.
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-13, 19:32   

druciarze nam zakładali powiadasz...hmm:)
niech kolega działa, moze coś znajdzie i podzieli się dla potomności
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-31, 17:21   

Odgrzeje kotleta.

Mam taką samą instalacje 2x reduktor genius 1500 żółte wtryski.

Jadąc w zimowych warunkach mam wypadanie zaplonow na gazie. Gazownik za bardzo nie umie SB z tym poradzić nie wie czy dobrze podpiął instalacje wodna.

Sprawdzałem sam zasilanie podział pod nagrzewnice powrót też.

Waz do reduktorów goracy reduktory tak samo a gaz zamarza i listwa lód. Jakieś pomysły ?

Instalacja ma rok a warsztat który montował nie umie SB poradzić. Czakram po telefonie oznajmił że jeśli wyjadą błędy montażowe to sam mam za to zapłacić a nie w ramach gwarancji mimo że jest to w ich serwisie partnerskim nr. 023
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-12-31, 18:21   

kolega daj foto bo inaczej co można stwierdzić
szklanej kuli tu nikt nie ma
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-31, 22:24   

Jeśli w czymś pomogą to oczywiście:

Dodam kilka szczegółów:

-myślałem że to wina termostatu jednak (wymieniony trzyma 90oC
-gdy było cieplej obstawiałem cewki/świece cewki idealne świece wymieniłem na NGK takie same jakie były w samochodzie
-gdy było cieplej samochód czasem przełanczał się z gazu na benzyne przy mocnym butowaniu
- w ciepłe dni i przy bucie komp w samochodzie pokazywał ubogą mieszankę (tylko na gazie)
-po odwiedzinach warsztatu gdzie zakładano instalację (poprzedni właściciel) diagnoza - wypadanie zapłonów spowodowane zamarzaniem gazu
- co zauważyłem sam przy bucie, lub stałej jeździe 140km/h silnik 90 stopni po kilku kilometrach gaz zamarzniety
-wąż do reduktora gorący

Co do podlączenia reduktorów
- dolny wlot reduktora podłączony do lewego węża od nagrzewnic ( patrz zdjęcie ) trójnik został założony zaraz za zakończeniem tej metalowej wygiętej rurki, drugi wąż górny w reduktorze obiega cały silnik (przodem od zderzaka) i idzie w dół jak do skrzyni na wysokości wychodzących węży od nagrzewnic do komory silnika - nie wiem gdzie jest podlączony

Teraz meritum zakład sam nie wie czy po pierwsze dobrze podłączył instalację do czego się przyznał. Podobno montowali gazy w wielu a8 ale w tej podobno układ jest całkiem inny

Przed hejtami to wcześniejszy właściciel zakładał gaz - ja wybrąłbym innego gazownika. Jakaś pomoc sugestie Panowie ??



 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-12-31, 22:33   

Jaka średnica przewodu od butli do reduktora i czy jest wielozawór ekstra w butli ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-12-31, 23:22   

W butli powiem szczerze nie wiem, pod maską jest ten:

et98 my07 max

dodam że przy bardzo spokojnej jeździe do powiedzmy 100km na godzinę problemu nie ma.

Przewody mam zmierzyć pod maską czy w bagażniku przy butli ??
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-01, 12:44   

kolego nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe a u ciebie jakiś inny nie wiem do jakiej mocy te reduktory
Z czego co piszesz to ja bym powiedział że ktoś namieszał z wpięciem się w układ wodny
bezpiecznie jest dać bez trójniki z nagrzewnicy
lub jeden trójnik w zasilenie w nagrzewnice i drugi dajesz w powrót z zbiorniczka wyrównawczego bez trójnik .
Jakoś montażu tego co masz pod maską jest dość niska .
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-01, 13:24   

pepi napisał/a:
nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe
To takie małe gówienka BRC z wydajnością do maks. 150 KM, ogólnie jakość montażu nie należy do niskiej a tragicznej!
Wygląda to jakby ktoś wyrzucił komponenty z kartonu pod maskę <boisie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-01, 13:34   

czyli wydajność też cupa :]
nie ma miedzy nami jednego pana który tak bronił tego brc
to teraz sobie pozwolę .
Dlaczego wy sobie dajecie kaleczyć te swoje auta takim czymś ?
W imię czego ?
Brc nie jest sama z siebie zła ale psują ją kowale którzy to zakładają i jest jak jest .
Może samemu to popraw jak masz troszkę zdolności manualnych
ze 5cm da się spokojnie zejść z przewodami listwa korektor przymocować listwy inaczej zasilić listwy zmienić ogrzewanie reduktorów lub nawet wywalić je zapodać jeden inny .
Wymaga to troszkę pracy i wkłady finansowego ale jak kowal nie umie to dalej nie będzie umiał
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-01, 14:34   

Tu popieram pepi, bo ja się tego Braku Regulacji Czegokolwiek tez pozbylem nie dlatego ze to zla instalacja (bo jest bdb) ale dlatego ze nikt nie byl w stanie jej prawidlowo ustawić a jeździć pol Polski do fachowców się mi nie widzi.

Te dwa mini roduktorki nadają się do jakiejś V6stki co najwyżej a nie do ponad 330 konnej v8 <bezradny>

Tu jeśli co to dwie cegly by sobie poradzily.

Normalnie jeśli za klad w którym to montowales nie potrafi sobie z tym poradzić to niech Czakram to poprawi a rachunek wystawi tym "specjalistom"
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-01, 14:54   

Te dwa mini reduktory miał kolega z pierwszego postu

To dokładnie te: http://lpg.sklep.pl/reduk...1500-p-507.html nie chce nic reklamować

Według opisu teoretycznie jeden do 190km czyli powinno obsłużyć 380 w teorii.

Panowie tak jak mówiłem nie ja zakładałem te instalacje. Gdybym ja ją zakładał to za to co jest pod maksa bym chyba powiesił a napewno nie zapłacił.

Czyli jak myślicie reduktory za słabe czy podpięcie ciulowe.

Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-01, 15:55   

gwiktor02 napisał/a:
Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu
Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy ;)

A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-01, 18:20   

danishow napisał/a:
gwiktor02 napisał/a:
Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu
Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy ;)

A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum.


Kurde zglupisałem na ostatnim zdjęciu są węże od nagrzewnicy na środku wiązka.

Lewy zgodnie z kierunkiem jazdy to masz na myśli ten drugi od prawego koła waz czy pierwszy???


Bo może tutaj jest problem bo mam wpięty w pierwszy waż patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy od prawego koła.


Reduktory jak przyjdzie mi kasa z ubezpieczenia to chciałbym zmienić na 2 x cegła tylko czy zamiast tych 2 cegieł z brc ok 1tys jedna mogę zamontować 2x kme gold gt ???)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.