Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-13, 17:38
|
|
|
shultz napisał/a: | Pepi tutaj już zaczynamy wchodzić na dość chybotliwy temat, czy gość, który zakłada lpg powinien być jednocześnie diagnostą Twojego samochodu.. myślę, że zdania mogą być podzielone. | -bo wam to druciarze zakładają
napiszę jeszcze raz auto ma być sprawdzone i jeśli jest be to albo wymieniamy tak aby dało się zamontować lub odmawiamy usługi proste co nie .
Podstawa to w dobrej kondycji motor bez baboli w ecu a jak są to jak ma być dobrze |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-02-13, 17:48
|
|
|
pepi, dobrze prawi. |
|
|
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-02-13, 19:32
|
|
|
druciarze nam zakładali powiadasz...hmm:)
niech kolega działa, moze coś znajdzie i podzieli się dla potomności |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-12-31, 17:21
|
|
|
Odgrzeje kotleta.
Mam taką samą instalacje 2x reduktor genius 1500 żółte wtryski.
Jadąc w zimowych warunkach mam wypadanie zaplonow na gazie. Gazownik za bardzo nie umie SB z tym poradzić nie wie czy dobrze podpiął instalacje wodna.
Sprawdzałem sam zasilanie podział pod nagrzewnice powrót też.
Waz do reduktorów goracy reduktory tak samo a gaz zamarza i listwa lód. Jakieś pomysły ?
Instalacja ma rok a warsztat który montował nie umie SB poradzić. Czakram po telefonie oznajmił że jeśli wyjadą błędy montażowe to sam mam za to zapłacić a nie w ramach gwarancji mimo że jest to w ich serwisie partnerskim nr. 023 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-12-31, 18:21
|
|
|
kolega daj foto bo inaczej co można stwierdzić
szklanej kuli tu nikt nie ma |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-12-31, 22:24
|
|
|
Jeśli w czymś pomogą to oczywiście:
Dodam kilka szczegółów:
-myślałem że to wina termostatu jednak (wymieniony trzyma 90oC
-gdy było cieplej obstawiałem cewki/świece cewki idealne świece wymieniłem na NGK takie same jakie były w samochodzie
-gdy było cieplej samochód czasem przełanczał się z gazu na benzyne przy mocnym butowaniu
- w ciepłe dni i przy bucie komp w samochodzie pokazywał ubogą mieszankę (tylko na gazie)
-po odwiedzinach warsztatu gdzie zakładano instalację (poprzedni właściciel) diagnoza - wypadanie zapłonów spowodowane zamarzaniem gazu
- co zauważyłem sam przy bucie, lub stałej jeździe 140km/h silnik 90 stopni po kilku kilometrach gaz zamarzniety
-wąż do reduktora gorący
Co do podlączenia reduktorów
- dolny wlot reduktora podłączony do lewego węża od nagrzewnic ( patrz zdjęcie ) trójnik został założony zaraz za zakończeniem tej metalowej wygiętej rurki, drugi wąż górny w reduktorze obiega cały silnik (przodem od zderzaka) i idzie w dół jak do skrzyni na wysokości wychodzących węży od nagrzewnic do komory silnika - nie wiem gdzie jest podlączony
Teraz meritum zakład sam nie wie czy po pierwsze dobrze podłączył instalację do czego się przyznał. Podobno montowali gazy w wielu a8 ale w tej podobno układ jest całkiem inny
Przed hejtami to wcześniejszy właściciel zakładał gaz - ja wybrąłbym innego gazownika. Jakaś pomoc sugestie Panowie ??
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-12-31, 22:33
|
|
|
Jaka średnica przewodu od butli do reduktora i czy jest wielozawór ekstra w butli ? |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-12-31, 23:22
|
|
|
W butli powiem szczerze nie wiem, pod maską jest ten:
et98 my07 max
dodam że przy bardzo spokojnej jeździe do powiedzmy 100km na godzinę problemu nie ma.
Przewody mam zmierzyć pod maską czy w bagażniku przy butli ?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-01, 12:44
|
|
|
kolego nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe a u ciebie jakiś inny nie wiem do jakiej mocy te reduktory
Z czego co piszesz to ja bym powiedział że ktoś namieszał z wpięciem się w układ wodny
bezpiecznie jest dać bez trójniki z nagrzewnicy
lub jeden trójnik w zasilenie w nagrzewnice i drugi dajesz w powrót z zbiorniczka wyrównawczego bez trójnik .
Jakoś montażu tego co masz pod maską jest dość niska . |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-01, 13:24
|
|
|
pepi napisał/a: | nie za bardzo wiem co masz za reduktory bo takie cegły które ja widuję w autach to są kwadratowe | To takie małe gówienka BRC z wydajnością do maks. 150 KM, ogólnie jakość montażu nie należy do niskiej a tragicznej!
Wygląda to jakby ktoś wyrzucił komponenty z kartonu pod maskę |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-01, 13:34
|
|
|
czyli wydajność też cupa
nie ma miedzy nami jednego pana który tak bronił tego brc
to teraz sobie pozwolę .
Dlaczego wy sobie dajecie kaleczyć te swoje auta takim czymś ?
W imię czego ?
Brc nie jest sama z siebie zła ale psują ją kowale którzy to zakładają i jest jak jest .
Może samemu to popraw jak masz troszkę zdolności manualnych
ze 5cm da się spokojnie zejść z przewodami listwa korektor przymocować listwy inaczej zasilić listwy zmienić ogrzewanie reduktorów lub nawet wywalić je zapodać jeden inny .
Wymaga to troszkę pracy i wkłady finansowego ale jak kowal nie umie to dalej nie będzie umiał |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-01, 14:34
|
|
|
Tu popieram pepi, bo ja się tego Braku Regulacji Czegokolwiek tez pozbylem nie dlatego ze to zla instalacja (bo jest bdb) ale dlatego ze nikt nie byl w stanie jej prawidlowo ustawić a jeździć pol Polski do fachowców się mi nie widzi.
Te dwa mini roduktorki nadają się do jakiejś V6stki co najwyżej a nie do ponad 330 konnej v8
Tu jeśli co to dwie cegly by sobie poradzily.
Normalnie jeśli za klad w którym to montowales nie potrafi sobie z tym poradzić to niech Czakram to poprawi a rachunek wystawi tym "specjalistom" |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-01, 14:54
|
|
|
Te dwa mini reduktory miał kolega z pierwszego postu
To dokładnie te: http://lpg.sklep.pl/reduk...1500-p-507.html nie chce nic reklamować
Według opisu teoretycznie jeden do 190km czyli powinno obsłużyć 380 w teorii.
Panowie tak jak mówiłem nie ja zakładałem te instalacje. Gdybym ja ją zakładał to za to co jest pod maksa bym chyba powiesił a napewno nie zapłacił.
Czyli jak myślicie reduktory za słabe czy podpięcie ciulowe.
Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu) |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-01, 15:55
|
|
|
gwiktor02 napisał/a: | Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu | Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy
A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-01, 18:20
|
|
|
danishow napisał/a: | gwiktor02 napisał/a: | Rozumiem że powrót ma być wpięty w powrót do zbiornika wyrównawczego, a zasilanie to ma być ten pierwszy waż po lewej od nagrzewnic ?(bazuje na zdjęciu | Dokładnie tak, od lewej w kierunku jazdy
A reduktory to teoretycznie do 190KM, praktycznie 150 i tu nawet mają problem. Więcej na temat tych reduktorów poczytasz na lpg-forum. |
Kurde zglupisałem na ostatnim zdjęciu są węże od nagrzewnicy na środku wiązka.
Lewy zgodnie z kierunkiem jazdy to masz na myśli ten drugi od prawego koła waz czy pierwszy???
Bo może tutaj jest problem bo mam wpięty w pierwszy waż patrząc zgodnie z kierunkiem jazdy od prawego koła.
Reduktory jak przyjdzie mi kasa z ubezpieczenia to chciałbym zmienić na 2 x cegła tylko czy zamiast tych 2 cegieł z brc ok 1tys jedna mogę zamontować 2x kme gold gt ???) |
|
|
|
|
|