Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-01, 21:33
|
|
|
nie łatwiej jest jeden dać ?
https://www.google.pl/sea...KHUjsCqQQsAQIJQ
Jak normalnie śmigasz to ci wystarczy jak mocniej dajesz to trzeba inaczej
kolego masz problem z termiką i nadal sobie strzelasz w kolano tymi goldami |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-01, 23:03
|
|
|
jeśli jeden to KME TWIN polecam albo Gunthera.
Cegła BRC będzie za słaba do tego silnika, będzie rozłączać przy pełnym bucie. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-02, 07:40
|
|
|
Nie wiedziałem że te gold-y mają taką słaba termikę. Są dość polecane na lpg forum.
Nie myślałem o jednej cegłę a 2 tak jak ma jedne kolega u nas na forum, jednak cena ok tys za 1 szybko ostudzić mój zapał.
Kme Twin dosyć ciekawe wygląda. Myślę że skuszę się na niego a te 2 reduktory sprzedam i wyjdzie na jedno.
A ten Wąż zasilania nagrzewnicy to jest pierwszy waż do nagrzewnic od strony prawego koła ???? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-02, 09:22
|
|
|
Gunthera. - nie obrabia tego auta w pojedynkę sprawdzone bez mnie
ja mam d2 i jeśli układ jest podobny to tak
a masz może webasto ? |
|
|
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-03, 01:20
|
|
|
Tak mam webasto
Dodam że byłem dziś w zakładzie z reklamację jestem umówiony na poniedziałek. Wnioski montera
Wpisał się z powrotem obiegu w przewód od webasta przed zaworem n279, twierdzi że przednie się za zawor n279 i problem zniknie.
Szczerze zobaczymy, jeśli nie zniknie to rozmawiałem z czakram-em i w ramach reklamacji naprawia mi ten problem, a kosztami obciąża zakład zakładającym
Teraz płęta, w czakram-ie Pan poleca 1 cegłę brc i dotrysk gazu na wysokich obrotach od 5tys obrotów w górę, lub jeśli chce całkowicie bez dotdysku benzyny to 2 cegły brc.
Osobiście co Panowie polecicie tańszego a równie wydajnego termicznie oraz gazowo ???
Jakieś 2 reduktory innej formy Kme Extream x2 czy coś innego??
Troszkę szkoda mi wydać 2tys na cegły brc... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-03, 02:11
|
|
|
gwiktor02 napisał/a: | Osobiście co Panowie polecicie tańszego a równie wydajnego termicznie oraz gazowo ??? | Już martin_rs4 wcześniej napisał, czytałeś ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-03, 08:34
|
|
|
to dobrze myślałem że ich webasto przerosło
a tak na poważnie czy tobie się wydaje że coś ugrasz ? |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-04, 14:37
|
|
|
Pepi czy ugram. Nie wiem mnie jako klienta nie obchodzi co się dzieje zakład ma naprawić.
Ja już diagnoze mam za małe reduktory tak jak pisaliście. Zakład twierdzi że dobrze dobrane że to przerabiali itp . Jakie to szczęście że rozmowy z nimi akurat nagrałem.
Moim zdaniem wymiania reduktorów załatwi sprawę, ja mogę sfinansować 1 cegłę a 2 oni.
Generalnie to błąd zakładu który dobra instalacje powoduje problemy i tyle. Jeśli oni nie dojdą do ładu to dojdzie czakram już rozmawiałem a kosztami obciąża tamten zakład.
Jak uda mi się polubownego dogadać to zamontowaniami 2 cegły brc.
Na koniec. Moim zdaniem wpiecie jest dobre waż powrotny jest goracy, zasilanie tak samo, co ciekawe reduktory też a gaz zamarzaniety. Czakram stwierdził najlepiej ze takie reduktorki to nie w takim samochodzie.
Tu minimum cegła z dotryskiem benzyny, a jeśli bez dotrysku to 2 cegły i to wszystko. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-05, 08:45
|
|
|
szanowny kolego walka niekiedy to walka z wiatrakami ile razy tutaj na forum to już było przerabiane ?
Tak na poważnie to temat lpg to bardzo śliski temat firmy które produkują reduktory zawsze zawyżają ich parametry !
kiedyś były polecane np wtryskiwacze hana jak wyszły na rynek Barracudy -to hany zrobiły się be porozdawali je do testów za friiiiiiiiii to .
Nie ma wytycznych co do lpg względem estetyki i poprawności montażu a brc pod tym względem ... |
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-05, 20:57
|
|
|
Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić ..... |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-05, 22:30
|
|
|
jaki reduktor gold ? |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-06, 13:39
|
|
|
pepi napisał/a: | szanowny kolego walka niekiedy to walka z wiatrakami ile razy tutaj na forum to już było przerabiane ?
Tak na poważnie to temat lpg to bardzo śliski temat firmy które produkują reduktory zawsze zawyżają ich parametry !
kiedyś były polecane np wtryskiwacze hana jak wyszły na rynek Barracudy -to hany zrobiły się be porozdawali je do testów za friiiiiiiiii to .
Nie ma wytycznych co do lpg względem estetyki i poprawności montażu a brc pod tym względem ... |
Wiem pepi do czego zmierzasz. I masz pełną rację.
Jednak byłem już w czakramie w Tarnowie, bardzo miłe podejście i po oględzinach i rozmowach z dwoma ważnymi osobami obrana została droga. Gdyby w poniedziałek zakład który to montował nie podołał problemem, czakram się tym zajmie.
Po rozmowach wnioskuje, że na koszt tamtego zakładu. Jednak gdybym musiał coś zapłacić to to zrobię bo już dostaję szefskiej pasji z tym gazem.
KYLOmC napisał/a: | Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić ..... |
Kolego jesteś pewny że gaz wpięty prawidłowo??? Trochę to wygląda jak wpięcie szeregowe pod nagrzewnicę.
Ciśnienie w układzie chłodzenia masz dobre ??
Reduktor zamarza + gaz ??
Czy tylko wyłącza gaz ?
Jeśli wyłącza gaz, a gaz nie zamarza to może być uszkodzony czyjnik temperatury w reduktorze, pokazuje zaniżone wartości i system wyłącza gaz. Zamykasz obieg na nagrzewnicę ciśnienie wzrasta w układzie i nagrzewnice nie zabierają energii układ działa.
Opisz więcej szczegółów i tak jak pepi pisze jaki dokładnie reduktor. |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-06, 18:35
|
|
|
Reduktor jest taki KME TWIN TUR ver.2
Podłączony jest rownolegle bo sprawdzalem teraz przy -12 st to niechce sie włączyć...
Gazownik juz wymienial czujnik temp w reduktor dalej tak samo |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-06, 19:31
|
|
|
to coś jest nie tak bo ten reduktor ma ok termikę ja go też mam
noże czujnik albo okablowanie ? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-06, 20:14
|
|
|
KYLOmC napisał/a: | Reduktor jest taki KME TWIN TUR ver.2
Podłączony jest rownolegle bo sprawdzalem teraz przy -12 st to niechce sie włączyć... |
Na wstępie zaznaczam, że nie jestem znawcą instalacji LPG ale na pewno coś masz źle bo ja aktualnie również mam KME TWIN (wpięty do instalacji BRC) i mój jest zainstalowany na podszybiu czyli teoretycznie dosyć wysoko i jak niektórzy nie polecają... i u mnie nie ma problemów z przełączaniem się na gaz ani z dynamiczną jazdą na gazie nawet przy obecnych temperaturach -10 czy -15°C |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|