Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-01-06, 21:36   

OOo Damian widzę ze wywaliles jednak obie cegly. ;)

Mój Twin mialem wspięty w instalke BRC a teraz mam Zenitha Pro Obd. Na obu działał bez zarzutu.

Na BRC wyglądał to tak: (widać tez jak weze wody są podłączone)



A obecnie tak

_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-06, 21:48   

FOSS napisał/a:

Na wstępie zaznaczam, że nie jestem znawcą instalacji LPG ale na pewno coś masz źle bo ja aktualnie również mam KME TWIN (wpięty do instalacji BRC) i mój jest zainstalowany na podszybiu czyli teoretycznie dosyć wysoko i jak niektórzy nie polecają... i u mnie nie ma problemów z przełączaniem się na gaz ani z dynamiczną jazdą na gazie nawet przy obecnych temperaturach -10 czy -15°C



ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...

tak mam poprowadzone ....
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-06, 22:22   

jestes z wrocka podjedz tu http://www.v-gaz.pl/ i zapomnisz o problemie
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-06, 22:59   

martin_rs4 napisał/a:
OOo Damian widzę ze wywaliles jednak obie cegly. ;)

Tak jak rozmawialiśmy :)
Niedługo po naszej rozmowie kupiłem TWINa i chwilę później wywaliłem cegły bo przepuszczało gaz do podciśnienia.
Czujnik temperatury, tak jak u ciebie, wrzuciłem na trójniku wodnym zaraz przy reduktorach... na wężu powrotnym o ile dobrze pamiętam :)

KYLOmC napisał/a:
ja mam wpięty w instalacje stag a reduktor zainstalowany jest na dole przy prawym kole ...
...
tak mam poprowadzone ....

Ja nie kumam tej konstrukcji.
Czy tego podłączenia wody nie da się jakoś inaczej rozwiązać?... Czy te węże wodne muszą oplatać praktycznie całą komorę silnika? <boisie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin

Wysłany: 2017-01-07, 01:07   

KYLOmC napisał/a:
Hej ja też mam problem z termiką reduktora wyłącza mi gaz przy mrozie przy włączonych nawiewach muszę wyłączyć nawiewy żeby powrotem się załączył <onie> podłączenie jest dobre przed nagrzewnicą
termostat trzyma 90st a na czujniku przy reduktorze pokazuje 70st a wąż do niego wrzątek .... gazownik ma mi dać za niedługo co z tym fantem bedziem robić .....

Podepnę się, bo w zasadzie mam podobnie. 2 goldy, temp. przełączania ustawiona na 25°C. Na postoju gaz się załączy się jak silnik przekroczy 40°C, podczas jazdy dopiero powyżej 70°C.
Dzisiaj była taka sytuacja, że rozgrzałem na postoju aż się przełączył na gaz i ruszyłem w trasę. Po ok. kilometrze przerzuciło na benzynę - błąd w sterowniku 'niewydolny układ ogrzewania reduktora, temp. < 15°C'. Gaz załaczył sie ponownie dopiero po jakichś 5km, jak na zegarach było już dawno 90°C.
Pytanie o co chodzi? Słaby obieg przez reduktory? Zapowietrzają się? Umieszczone standardowo przed zbiorniczkiem wyrównawczym płynu.
Myślę nad zrobieniem jakieś osłony, żeby pęd powietrza ich nie wychładzał, ale nie wiem czy to wiele da, skoro i tak temperaturę mają sporo niższą niż płyn chłodniczy.
Silnik trzyma sztywno 90°C podczas jazdy ekspresówką, więc termostat raczej sprawny.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-07, 11:22   

jesteś zdziwiony jak masz takie reduktory ?
dawno pisałem że te reduktory to termiczna padaka coś tam ludzie modzą z nimi i jest troszkę lepiej ale to i tak podcieranie tyłka szkłem .
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-07, 14:48   

pepi, nie przesadzaj z tą opinią o Goldach. Zamontowałem ich na pewno kilkaset i nie miałem problemów, ważne to dobre wpięcie w wodę (moim zdaniem powrót najważniejszy) i montaż w pozycji leżącej, montując kolankami do dołu często się zapowietrzają.
W moim rankingu reduktorów Gold jest prawie na samej górze :P
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin

Wysłany: 2017-01-07, 16:28   

No właśnie, to że gazu za szczegolnie nie grzeją to wiem, ale żeby same się nagrzać nie mogły raczej normalne nie jest.
danishow, gdzie polecasz wpiąć powrót? Obecnie mam zarówno zasilanie jak i powrót wpięte zaraz przy odpowoetrznikach nagrzewnic? Dać powrót niżej żeby wymusić grawitacyjny obieg? Zamontowane mam kolankami do góry, połączone szeregowo, więc jedyne miejsce gdzie może bąbel powietrzny powstawać, to łącznik między reduktorami.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-08, 00:19   

gtfan napisał/a:
gdzie polecasz wpiąć powrót?

W naszych V8-kach powrót tylko i wyłącznie pod zbiorniczkiem wyrównawczym.
gtfan napisał/a:
Dać powrót niżej żeby wymusić grawitacyjny obieg?
Między innymi właśnie dlatego ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin

Wysłany: 2017-01-08, 11:28   

Dzięki, jak się ociepli trochę, to będę rzeźbił ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-08, 12:23   

kolego danishow, proszę cię nie pisz głupot po co ma przerabiać powrót ?
jak zbiorniczek czy tak jak obecnie teraz ma to ten sam punkt układu chłodzenia !!!!
Miałem ze zbiorniczka ale akurat u mnie nie sprawdzało to się i bezpiecznie zrobiłem ze nagrzewnicy i jest ok .
Bezpieczniej jest z nagrzewnicy podciągnąć zasilanie bez trójniki
jeszcze się tak głupio spytam nasze auto ma zawór płynu czy klapą steruje się ciepłe zimne ?
Bo jak klapa jest to najlepiej by było dać szeregowo wtedy płyn nie ma wyjścia .
Ja prawie we wszystkich autach daje szeregowo - tam gdzie tak można
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin

Wysłany: 2017-01-08, 13:53   

Jest zawór. Połączenie szeregowe testowałem i przynajmniej u mnie, przy wyłączonym ogrzewaniu, obieg przez reduktory był mizerny.
Ale to już zupełny OT i nijak mający się do D3.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-01-08, 22:05   

pepi napisał/a:
kolego danishow, proszę cię nie pisz głupot po co ma przerabiać powrót ?
Nie są to głupoty, jak wiesz jeżdżę na jednym Goldzie i ma się bardzo dobrze więc rusz głową i pomyśl ;) A jak uda Ci się zagazować 3,7L na jednym Goldzie i będzie działać w 100% wtedy pogadamy, ok? ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-09, 09:01   

jeden to nie dwa :]
a to jest spora różnica
u kolegi to bym dał dwa zavolaki i problemu by nie było :]
nawet bez sprężynek :]
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-09, 17:17   

a powiedzcie mi czy jak ma sie coś z ogrzewaniem tzn "wydaje mi sie że moje ogrzewanie jest do dupy"
to ma wpływ na jakiś zły przepływ przy reduktorach ?
bo jak wyłączę ogrzewanie to gaz mi chodzi .... a jak włączę to po paru km sie wyłącza, tak samo na zimnym musze ruszać z wyłączonym nadmuchem , bo włączył by mi sie dopiero przy 80st <onie>

[ Dodano: 2017-01-09, 18:54 ]
Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.