Autor |
Wiadomość |
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-01-09, 21:06
|
|
|
Na foto jest dobrze zaznaczone , tak tam wpinasz trojniki |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-10, 11:06
|
|
|
KYLOmC napisał/a: | Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ? |
Tak jak na foto, też mam wpiętę pod te dwa węże tylko jeszcze wyżej.
W mnie reduktor jest na podszybiu po stronie pasażera czyli dosyć blisko tych zaworów - problemów z przełączaniem na LPG nie mam.
W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-10, 14:36
|
|
|
To ja niewiem co z tym reduktorem jest.....
Dzis np mam włączony nawiew i przy -4 zalancza mi sie gaz przy 80st na wskaźniku |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-01-10, 15:11
|
|
|
Zobacz temp minimalną gazu bo jak masz wysoką ustawioną to nie przełączy ci się dopuki jej nie osiągnie. a czujnik temp LPG masz gdzieś na wężu albo listwie wtryskowej.
Jaką masz instalację? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-10, 17:11
|
|
|
mam ustawione na 35 stopni a czujnik temp jest wkręcony w reduktor
Instalacja STag qmax
reduktor KME TWIN TUR ver.2 |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-10, 20:28
|
|
|
karol208, -dobrze pisze nie chodzi tylko o temperaturę reduktora ale też gazu w strumieniu -jak masz ustawione włącznie zaworów ?
Ustaw po temperaturze niech zagrzany gaz a nie lodowaty dociera do czujnika temperatury |
|
|
|
|
|
|
|
KYLOmC
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 164 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2017-01-10, 21:10
|
|
|
a to nie wiem jak mam to ustawione ... musiał bym się zapytać |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-11, 11:54
|
|
|
FOSS napisał/a: |
W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB. |
Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.
Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.
U mnie w pojeździe gaz został przepięty i jest dużo lepiej. Miałem wpięty jak na obrazkach a teraz jest szeregowo ale nie wiem nawet gdzie. Przy stałej prędkości 160-180km na autostradzie auto po nocy na polu problemów nie mailem.
Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-11, 15:23
|
|
|
gwiktor02 napisał/a: | Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.
Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.
(...) Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej. |
W Krakowie byłem łącznie jakieś 8 godzin z czego w większości moje auto stało zaparkowane.
Jak ruszaliśmy w drogę powrotną koło godziny 22-giej to temperatura już była w okolicy -18°C.
Problemów nie było
Za to dynamicznego wyprzedzanie pod 6-7 tys. obrotów nie było praktycznie w ogóle bo warunki pogodowe nie dawały na to możliwości.
Ale jazda była dynamiczna, na dwa auta ale dynamiczna |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-01-11, 15:53
|
|
|
FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-01-11, 16:40
|
|
|
panowie co za debil od razu przy zmianie paliw pałuje pod czerwone ?
trzeba sobie zdać sprawę z fizyki ja mam ustawione coś koło 20
to wiadomo że chwilę temperatura drastycznie spadnie na reduktorze ale się zaraz odbuduje pod warunkiem że nie pałujemy .
Ale u mnie jak załapie już te 90 to temperatura nie spada drastycznie tvin termikę ma ok
te goldy np nie koniecznie . |
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-01-11, 18:58
|
|
|
Dokładnie o to Foss mi chodziło.
U mnie po przecięcia jest teraz ok. Nawet na tych reduktorach.
Autostrada stała prędkość 160-180 zero problemow.
A nie wiem kto koledze pisał że na zimnym pasuje auto do czerwonego pola. Jeśli do mnie pijesz to po 90km trudno żeby auto miało zimny silnik 😅 |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-01-12, 07:24
|
|
|
pepi, Ty masz ustawione 20st a ja mam 35st, u ciebie wszystko jest ok a u mnie poprostu jest 2xzimniejszy LPG w butli niżu ciebie. Czasami sam zaprzeczasz sobie, jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.
I nigdzie nie napisałem że pałuje na zimnym, a jak reduktor ma 80st to chyba silnik musi mieć więcej. |
_________________
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-01-12, 09:18
|
|
|
KYLOmC napisał/a: | To ja niewiem co z tym reduktorem jest.....
Dzis np mam włączony nawiew i przy -4 zalancza mi sie gaz przy 80st na wskaźniku |
Jeszcze coś mi do głowy przyszło... Masz webasto? |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-12, 10:50
|
|
|
karol208 napisał/a: | FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb |
Nie wiem, nie znam się na LPG i nie mam do niego żadnego interfejsu więc.... piszę jako lekko uświadomiony użytkownik. Nie mam podglądu na temperaturę LPG ale skoro robię trasę z Krakowa do Warszawy po nocy w temperaturze otoczenia ca. -18°C do nawet -26°C to dyskusja nt. temperatury LPG w zbiorniku chyba jest zbędna.
Jechaliśmy dynamicznie i szybko i ani razu nie przełączył się na PB.
A co u ciebie się dzieje, że się przełącza na PB nie wiem... pewnie coś jest nie tak... ale ja nie wiem, nie znam się
karol208 napisał/a: | ... jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania. |
A ja trójnik z czujnikiem temperatury mam na podszybiu, na powrocie z reduktora - to z komory silnika raczej niewiele tego ciepła idzie. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|