Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-01-09, 21:06   

Na foto jest dobrze zaznaczone , tak tam wpinasz trojniki
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-10, 11:06   

KYLOmC napisał/a:
Mam jeszcze pytanie jak powinien być podłaczony reduktor ?
Zaznaczyłem dwa przewody i w nie się podłączamy trójnikami ?
a nie w np te po prawej stronie na dole dwa ?

Tak jak na foto, też mam wpiętę pod te dwa węże tylko jeszcze wyżej.
W mnie reduktor jest na podszybiu po stronie pasażera czyli dosyć blisko tych zaworów - problemów z przełączaniem na LPG nie mam.

W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-10, 14:36   

To ja niewiem co z tym reduktorem jest.....
Dzis np mam włączony nawiew i przy -4 zalancza mi sie gaz przy 80st na wskaźniku
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-01-10, 15:11   

Zobacz temp minimalną gazu bo jak masz wysoką ustawioną to nie przełączy ci się dopuki jej nie osiągnie. a czujnik temp LPG masz gdzieś na wężu albo listwie wtryskowej.
Jaką masz instalację?
_________________

 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-10, 17:11   

mam ustawione na 35 stopni a czujnik temp jest wkręcony w reduktor

Instalacja STag qmax
reduktor KME TWIN TUR ver.2
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-10, 20:28   

karol208, -dobrze pisze nie chodzi tylko o temperaturę reduktora ale też gazu w strumieniu -jak masz ustawione włącznie zaworów ?
Ustaw po temperaturze niech zagrzany gaz a nie lodowaty dociera do czujnika temperatury
 
 
KYLOmC 
Moje A8


Rocznik: 2014
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Auto
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Dodge Challneger
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2014
Posty: 164
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-01-10, 21:10   

a to nie wiem jak mam to ustawione ... musiał bym się zapytać
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-11, 11:54   

FOSS napisał/a:

W sobotę robiłem trasę WaWa-Kraków-WaWa i miejscami, szczególnie w nocy, temperatura była w okolicach -24°C. Cała trasa na LPG i nie było żadnego samoczynnego przełączania się na PB.


Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.

Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.

U mnie w pojeździe gaz został przepięty i jest dużo lepiej. Miałem wpięty jak na obrazkach a teraz jest szeregowo ale nie wiem nawet gdzie. Przy stałej prędkości 160-180km na autostradzie auto po nocy na polu problemów nie mailem.

Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej. Pozdrawiam
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-11, 15:23   

gwiktor02 napisał/a:
Temperatura miejscowa to jedno, dużo zależy ile ma temperatura gazu w zbiorniku, a to zależy gdzie garażowany jest samochód.

Ja gdy samochodem stałem w garażu gdzie temp jest na plusie to problemów żadnych nie miałem. Natomiast zostaw samochód na polu na noc jak będzie -10, -25 tak jak ostatnio i zobaczysz czy przy dynamicznej jeździe będą problemy czy nie.

(...) Jednak przy dynamicznych wyprzedażach pod 6-7 tys obrotów problem już był. ale nie na taką skalę jak opisywaLem wcześniej.

W Krakowie byłem łącznie jakieś 8 godzin z czego w większości moje auto stało zaparkowane.
Jak ruszaliśmy w drogę powrotną koło godziny 22-giej to temperatura już była w okolicy -18°C.

Problemów nie było :)

Za to dynamicznego wyprzedzanie pod 6-7 tys. obrotów nie było praktycznie w ogóle bo warunki pogodowe nie dawały na to możliwości.
Ale jazda była dynamiczna, na dwa auta ale dynamiczna <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-01-11, 15:53   

FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-01-11, 16:40   

panowie co za debil od razu przy zmianie paliw pałuje pod czerwone ?
trzeba sobie zdać sprawę z fizyki ja mam ustawione coś koło 20
to wiadomo że chwilę temperatura drastycznie spadnie na reduktorze ale się zaraz odbuduje pod warunkiem że nie pałujemy .
Ale u mnie jak załapie już te 90 to temperatura nie spada drastycznie tvin termikę ma ok
te goldy np nie koniecznie .
 
 
gwiktor02 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-11, 18:58   

Dokładnie o to Foss mi chodziło.

U mnie po przecięcia jest teraz ok. Nawet na tych reduktorach.

Autostrada stała prędkość 160-180 zero problemow.


A nie wiem kto koledze pisał że na zimnym pasuje auto do czerwonego pola. Jeśli do mnie pijesz to po 90km trudno żeby auto miało zimny silnik 😅
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-01-12, 07:24   

pepi, Ty masz ustawione 20st a ja mam 35st, u ciebie wszystko jest ok a u mnie poprostu jest 2xzimniejszy LPG w butli niżu ciebie. Czasami sam zaprzeczasz sobie, jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.
I nigdzie nie napisałem że pałuje na zimnym, a jak reduktor ma 80st to chyba silnik musi mieć więcej.
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-01-12, 09:18   

KYLOmC napisał/a:
To ja niewiem co z tym reduktorem jest.....
Dzis np mam włączony nawiew i przy -4 zalancza mi sie gaz przy 80st na wskaźniku

Jeszcze coś mi do głowy przyszło... Masz webasto?
_________________
Four rings to rule them all
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-01-12, 10:50   

karol208 napisał/a:
FOSS, mam twina i przy dzisiejszych temp (-15) przy podciągnięciu dłuższy czas na czerwone pole obrotomierza, temp gazu potrafi spaść poniżej 5st bo taką mam ustawioną minimalną, a reduktor rozgrzany do 80st. No i wtedy przełączy na Pb

Nie wiem, nie znam się na LPG i nie mam do niego żadnego interfejsu więc.... piszę jako lekko uświadomiony użytkownik. Nie mam podglądu na temperaturę LPG ale skoro robię trasę z Krakowa do Warszawy po nocy w temperaturze otoczenia ca. -18°C do nawet -26°C to dyskusja nt. temperatury LPG w zbiorniku chyba jest zbędna.
Jechaliśmy dynamicznie i szybko i ani razu nie przełączył się na PB.

A co u ciebie się dzieje, że się przełącza na PB nie wiem... pewnie coś jest nie tak... ale ja nie wiem, nie znam się <hihi>

karol208 napisał/a:
... jeżeli twin jest wydajny termicznie to nie powinna spaść temp.drastycznie nawet na chwilę bo ta chwila to jedziesz już na Pb a temperaturę LPG to już ci na trójniku pomiarowym może rozgrzać tylko silnik i jego otoczenie, bo reduktor ma już tutaj mało do gadania.

A ja trójnik z czujnikiem temperatury mam na podszybiu, na powrocie z reduktora - to z komory silnika raczej niewiele tego ciepła idzie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.