Autor |
Wiadomość |
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-11, 20:22 [D3 03 4.2MPI
] Jaki pasek wielorowkowy pasuje + wymiana
|
|
|
Panowie pekł mi pasek wielorowkowy i pytanie :
bo w necie patrze ze do a8 d2 d3 czy audi a6 sa takie same .... to prawda???
od jakich audi sa takie same te paski?
wymiana jest bardzo trudna???
da sie na parkingu? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-08-11, 23:11
|
|
|
Nie jest trudna , krótka nasadka 17 z długim przedłużeniem żeby napinacz zwolnić i to wsio co potrzebujesz . Trochę ciasno jest ale nie trzeba nic zdejmować . Tu masz przy okazji rozrządu jak jest ułożony pasek wielorowkowy : http://www.a8team.pl/d3-0...zadu-vt3107.htm |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-12, 04:35
|
|
|
No dobrze ale powiedz mi 17 czy 19?
Juz sprawdziłem klucz 19 oczkowy plaski + przedłuzka
lece szukac paska |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-08-12, 08:58
|
|
|
Kurczę nie jestem pewien czy to 19 czy 17 ale któryś musi pasować |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-12, 10:04
|
|
|
pasek bede miał na popoludnie klucz sprawdziłem 19 jest bo musiałem najpierw namierzyc ten napinacz ..
ciekawe jak pojdzie mi z załozeniem jego... |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-12, 12:41
|
|
|
no to ześ pocieszył mnie <jezyk>
na przymiarkę założyłem klucz i przedłuzke i nie było tak zle
czekam jeszcze na pasek ... powinien byc za 1.5h i wtedy spróbuję się pobawić ....
jezeli od dołu pasek uda mi sie założyc to extra mysle ze reszte naciagne i załoze ... nie mam warunków na rozbieranie auta niestety
jedyna szansa to załozenie od góry albo asistance tylko tak głupio po pasek assistance wolac... |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-08-13, 05:18
|
|
|
Pasek już wymieniony... jezeli ktoś zainteresowany to moge maznać opis w dziale zrób to sam |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
maciek163
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 42 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2018-07-11, 17:07
|
|
|
Panowie, a rolki idzie wymienić bez ściągania przodu? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-07-11, 18:05
|
|
|
Tak. |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
denveco
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39 Dołączył: 20 Gru 2013 Posty: 323 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2018-07-20, 00:13
|
|
|
Ja u siebie jestem po zabiegu wymiany paska. Idzie to zrobić od góry ale to dlatego że jestem szczuply więc i moje ręce się zmieściły między wiatraki a wszelkie rolki. Niby się mówi że napisy na pasku powinny być tak by się dało je odczytać, a nie do góry nogami. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. W każdym razie mój stary pasek miał tak samo napisy więc j nowy poszedł tak samo. Tak po za tematem ciekawe czy pompę wspomagania da radę zdemontować i zamontować drugą bez zrzucanie przodu |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2018-07-22, 13:58
|
|
|
denveco napisał/a: | (...) Niby się mówi że napisy na pasku powinny być tak by się dało je odczytać, a nie do góry nogami. (...) |
Musiałbyś chyba stanąć na rękach na pasie przednim aby tak odczytać napisy, chyba że zwiesić się z maski i z głową pod autem czytać napisy - oczywiście, tak jak piszesz, nogi cały czas w górze. A tak na poważnie. Jeśli producent nie zaznaczył inaczej (np. za pomocą nadrukowanych strzałek) to nie ma to żadnego znaczenia. Ważniejsze jest to, aby raz założony pasek pracował w tym samym kierunku, tzn. przy ewentualnym zdejmowaniu zakładać go tak, aby ponownie pracował w tę samą stronę. Wieloklinowy tak może. Ale np. pasek rozrządu powinno się zakładać i napinać tylko raz. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
|