Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Jaki pasek wielorowkowy pasuje + wymiana  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-11, 21:22   [D3 03 4.2MPI ] Jaki pasek wielorowkowy pasuje + wymiana

Panowie pekł mi pasek wielorowkowy i pytanie :

bo w necie patrze ze do a8 d2 d3 czy audi a6 sa takie same .... to prawda???

od jakich audi sa takie same te paski?

wymiana jest bardzo trudna???

da sie na parkingu?
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2015-08-12, 00:11   

Nie jest trudna , krótka nasadka 17 z długim przedłużeniem żeby napinacz zwolnić i to wsio co potrzebujesz . Trochę ciasno jest ale nie trzeba nic zdejmować . Tu masz przy okazji rozrządu jak jest ułożony pasek wielorowkowy : http://www.a8team.pl/d3-0...zadu-vt3107.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-12, 05:35   

No dobrze ale powiedz mi 17 czy 19?

Juz sprawdziłem klucz 19 oczkowy plaski + przedłuzka

lece szukac paska <papa>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2015-08-12, 09:58   

Kurczę nie jestem pewien czy to 19 czy 17 ale któryś musi pasować ;)
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-12, 11:04   

pasek bede miał na popoludnie klucz sprawdziłem 19 jest bo musiałem najpierw namierzyc ten napinacz ..

ciekawe jak pojdzie mi z załozeniem jego...
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-08-12, 11:42   

Dla mnie to napinane tylko od dołu. Bez zdjęcia osłony to współczuję
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-12, 13:41   

no to ześ pocieszył mnie <jezyk>

na przymiarkę założyłem klucz i przedłuzke i nie było tak zle ;)

czekam jeszcze na pasek ... powinien byc za 1.5h i wtedy spróbuję się pobawić ....

jezeli od dołu pasek uda mi sie założyc to extra mysle ze reszte naciagne i załoze ... nie mam warunków na rozbieranie auta niestety <bezradny>

jedyna szansa to załozenie od góry albo asistance tylko tak głupio po pasek assistance wolac...
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-08-13, 06:18   

Pasek już wymieniony... ;) jezeli ktoś zainteresowany to moge maznać opis w dziale zrób to sam <papa>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
maciek163 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 42
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-07-11, 18:07   

Panowie, a rolki idzie wymienić bez ściągania przodu?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek

Wysłany: 2018-07-11, 19:05   

Tak.
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 39
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 312
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-07-20, 01:13   

Ja u siebie jestem po zabiegu wymiany paska. Idzie to zrobić od góry ale to dlatego że jestem szczuply więc i moje ręce się zmieściły między wiatraki a wszelkie rolki. Niby się mówi że napisy na pasku powinny być tak by się dało je odczytać, a nie do góry nogami. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. W każdym razie mój stary pasek miał tak samo napisy więc j nowy poszedł tak samo. Tak po za tematem ciekawe czy pompę wspomagania da radę zdemontować i zamontować drugą bez zrzucanie przodu
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2018-07-22, 14:58   

denveco napisał/a:
(...) Niby się mówi że napisy na pasku powinny być tak by się dało je odczytać, a nie do góry nogami. (...)

Musiałbyś chyba stanąć na rękach na pasie przednim aby tak odczytać napisy, chyba że zwiesić się z maski i z głową pod autem czytać napisy - oczywiście, tak jak piszesz, nogi cały czas w górze. A tak na poważnie. Jeśli producent nie zaznaczył inaczej (np. za pomocą nadrukowanych strzałek) to nie ma to żadnego znaczenia. Ważniejsze jest to, aby raz założony pasek pracował w tym samym kierunku, tzn. przy ewentualnym zdejmowaniu zakładać go tak, aby ponownie pracował w tę samą stronę. Wieloklinowy tak może. Ale np. pasek rozrządu powinno się zakładać i napinać tylko raz.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.