Autor |
Wiadomość |
polowiak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 50 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2017-03-22, 21:27
|
|
|
ja miałem tak na S3 w zeszłym roku jak jechałem do Międzyzdroi. Myślałem że mi auto rozpierdo.. Jechałem wtedy Cayenne S i sypałem całe 90 km/h. Brakowało mi tylko kapelusza, albo kaszkietu na głowie najgorsze że od razu wyrzuciłem rachunek po zatankowaniu i potem zastanawiałem się co by było gdybym np. faktycznie coś z silnikiem nawaliło jak bym udowodnił że trefny gaz rozpierdo... mi motor? To nie są żarty....trzeba odruchowo chować paragony albo płacić kartą. W razie czego jest dowód |
_________________ było A6 2.4
jest A8 4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-03-31, 08:15
|
|
|
Mam pytanie do osob ktore maja zenit pro obd, czy wszystkie wezyki od wtryskiwaczy do kolektora sa rowne? U mnie dwa wtryskiwacze ktore sa z przodu maja 2 cm dluzsze przewody aby je schowac pod maskownica. Jak zapytalem czy nie powinny byc takiej samej dlugosci to dostałem odpowiedź że przy tym sterowniku to nie ma znaczenia bo kazdy wtrysk sie adaptuje osobno. Czy to prawda? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-03-31, 09:32
|
|
|
nie ma to znaczenia, jeśli wężyki nie mają np. 20cm. . jak są usytułowane blisko kolektora to różnica 2cm nie ma negatywnego wpływu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-03-31, 10:33
|
|
|
A jeżeli ostatnie wtryskiwacze na listwie są zasilane cieńszym przewodem (6 mm)to może tak być?
Gazownik tak podlaczyl wtryskiwacze aby je schowac po osłoną. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-02, 20:43
|
|
|
ludzi nie piszcie głupot
odcinki powinny być jednak równe
daj foto tego cudu |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-04-07, 18:57
|
|
|
pepi napisał/a: | ludzi nie piszcie głupot
odcinki powinny być jednak równe
daj foto tego cudu |
Tak to wygląda.
IMG_20170407_082232.jpg
|
|
Plik ściągnięto 52 raz(y) 238,6 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-07, 19:40
|
|
|
Ktoś poszedł na łatwiznę bo można bez problemu zrobić tak:
9.jpg
|
|
Plik ściągnięto 72 raz(y) 228,35 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-04-07, 19:43
|
|
|
Kurde teraz się zastanawiam, dlaczego ja nie zrobilem sobie kompensacji z tyłu jak u Ciebie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-07, 19:46
|
|
|
Też się dziwie, że wszyscy ciągną węże od tylca a z przodu tyle miejsca |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-04-07, 20:43
|
|
|
W D3 wszyscy reduktor montują w podszybiu i dlatego węże ciągną od tyłu. Nie wiem dlaczego mój gazownik nie zrobił mi kompensacji między stronami? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-04-07, 21:57
|
|
|
bo kowal nie umiał
ale wy sobie dajecie te auta popsuć |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-05-29, 21:17
|
|
|
Czy po zamontowaniu LPG też macie błędy w sterowniku akumulatora że "prąd spoczynkowy - przekroczona górna wartość graniczna" ? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-05-29, 21:25
|
|
|
Coś źle podpięte, ciśnij do gazowników i niech poprawiają |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-05-30, 20:10
|
|
|
danishow napisał/a: | Coś źle podpięte, ciśnij do gazowników i niech poprawiają |
Najdziwniejsze jest to że błąd zapisuje 6 h po zamknięciu pojazdu. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-06-01, 06:13
|
|
|
czyli że coś ci pobiera prąd i sterownik odnotowuje taki babol
a przed montażem było ok ?
Bo z doświadczenia ci powiem niekiedy ludzie szukają dziury w całym lub odwrotnie
znam parę przypadków że w aucie nic nie było robione a gość był tak zadowolony że jeszcze z flaszką przyjechał |
|
|
|
|
|