Autor |
Wiadomość |
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-10, 18:09
|
|
|
Daj znać co było, albo niech Foss tu pisze. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-09-10, 19:59
|
|
|
krisker napisał/a: | A SAI może wpływać na pracę silnika raczej tylko w kwestii nieszczelności dolotu. |
Układ SAI dopuszcza powietrze do kolektora wydechowego.. Można te zawory wywalić i wyciąć to z ECU Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła. Dalej idąc tam jest elektrozaworek i to on wł/wył podciśnienie w gruszkach na określony czas po zapaleniu auta. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-11, 13:45
|
|
|
krisker napisał/a: | Daj znać co było, albo niech Foss tu pisze. |
Na pewno się odezwiemy tyle, że w okolicy października |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-12, 06:54
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła |
O tym przecież pisałem. Jak coś w sterowaniu jest nieszczelne, to może być dziurawe podciśnienie. Ale to i tak mało prawdopodobna przyczyna.
[ Dodano: 2016-10-14, 13:59 ]
Coś nowego w temacie? |
|
|
|
|
|
|
|
kkrzysi0
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 101 Skąd: LU/JG
|
Wysłany: 2016-10-25, 15:38
|
|
|
Koledzy podpowiecie mi gdzie macie wpięty parownik w obieg wodny w D3 4.2 PB? Jakieś jaja zaczęły mi się dziać odkąd potrzebuję ciepła w kabinie... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-25, 15:40
|
|
|
Uzyj szukajki o tym juz pisano w uj duzo.. |
|
|
|
|
|
|
|
kkrzysi0
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 101 Skąd: LU/JG
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-07-18, 20:07
|
|
|
Panowie, mam przez cały czas ubogą mieszankę na biegu jałowym rząd cylindrów 2 (strona kierowcy)
Wymienione:
Obie sondy
Filtr powietrza +paliwa
Pompa paliwa
Odma
Przepustnica była czyszczona
Gruszki działają prawidłowo
Regulator ciśnienia paliwa
I przez cały czas jest ubogo na rzędzie 2 ale tylko w grupie IDLE czyli na postoju , podczas jazdy korekty też są wysokie ale w granicach normy +6 i +8
Jakieś rady ?
Co dziwne, jak auto jest zimne korekty na postoju lecą nawet na +5,5 podczas nagrzewania się auta korekty zaczynają iść w dół czasami nawet do poziomu +1 (wszystko sprawdzałem vcds) auto postoi noc, , i rano znowu brakuje mu paliwa na drugim rzędzie.
Czasami odpala po pół obrotu silnika a czasami kręci 2-3 obroty zanim odpali.
Mowa oczywiście o jeździe na pb ... na lpg jest trochę oszukany i tą stronę mam podbite na +2% i mieści się w normach, ale tak być nie powinno.
W kompie są 2 błędy katów --- obie strony, niska efektywność, ale tylko jeżeli auto dostanie powyżej 4000 tyś obr, jak jeżdżę normalnie do 50 km/h nie przekraczając 4000 tyś obr nie ma katów. |
|
|
|
|
|
|
|
|