Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG  
Autor Wiadomość
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-10, 18:09   

Daj znać co było, albo niech Foss tu pisze.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-10, 19:59   

krisker napisał/a:
A SAI może wpływać na pracę silnika raczej tylko w kwestii nieszczelności dolotu.

Układ SAI dopuszcza powietrze do kolektora wydechowego.. Można te zawory wywalić i wyciąć to z ECU :P Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła. Dalej idąc tam jest elektrozaworek i to on wł/wył podciśnienie w gruszkach na określony czas po zapaleniu auta.
_________________
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-11, 13:45   

krisker napisał/a:
Daj znać co było, albo niech Foss tu pisze.


Na pewno się odezwiemy ;) tyle, że w okolicy października
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-12, 06:54   

krzychu22.p1i napisał/a:
Dolot nie jest z tym nawet powiązany, jedynie co bierze podciśnienie z układu aby membrankę na te 20-30s po zapaleniu się uruchomiła


O tym przecież pisałem. Jak coś w sterowaniu jest nieszczelne, to może być dziurawe podciśnienie. Ale to i tak mało prawdopodobna przyczyna.

[ Dodano: 2016-10-14, 13:59 ]
Coś nowego w temacie?
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2016-10-25, 15:38   

Koledzy podpowiecie mi gdzie macie wpięty parownik w obieg wodny w D3 4.2 PB? Jakieś jaja zaczęły mi się dziać odkąd potrzebuję ciepła w kabinie...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-25, 15:40   

Uzyj szukajki o tym juz pisano w uj duzo..
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2016-10-26, 21:21   

No dzięki kolego za podpowiedź, pewnie tutaj jest świetnie wyjaśnione z fotkami:
http://www.a8team.pl/d3-0...-vt12876,15.htm

albo tutaj:
http://www.a8team.pl/04-d...lpg-vt11349.htm

Dodam że parownik mam pod webasto
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-07-18, 20:07   

Panowie, mam przez cały czas ubogą mieszankę na biegu jałowym rząd cylindrów 2 (strona kierowcy)

Wymienione:

Obie sondy
Filtr powietrza +paliwa
Pompa paliwa
Odma
Przepustnica była czyszczona
Gruszki działają prawidłowo
Regulator ciśnienia paliwa

I przez cały czas jest ubogo na rzędzie 2 ale tylko w grupie IDLE czyli na postoju , podczas jazdy korekty też są wysokie ale w granicach normy +6 i +8

Jakieś rady ?

Co dziwne, jak auto jest zimne korekty na postoju lecą nawet na +5,5 podczas nagrzewania się auta korekty zaczynają iść w dół czasami nawet do poziomu +1 (wszystko sprawdzałem vcds) auto postoi noc, , i rano znowu brakuje mu paliwa na drugim rzędzie.

Czasami odpala po pół obrotu silnika a czasami kręci 2-3 obroty zanim odpali.

Mowa oczywiście o jeździe na pb ... na lpg jest trochę oszukany i tą stronę mam podbite na +2% i mieści się w normach, ale tak być nie powinno.

W kompie są 2 błędy katów --- obie strony, niska efektywność, ale tylko jeżeli auto dostanie powyżej 4000 tyś obr, jak jeżdżę normalnie do 50 km/h nie przekraczając 4000 tyś obr nie ma katów.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.