Autor |
Wiadomość |
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-02, 07:41
|
|
|
rozumiem, że w grupie 032 sprawdzamy wtryski ? Szału nie ma tzn ? coś mnie w późniejszym etapie czeka ? |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-02, 08:07
|
|
|
W grupie 032 są korekty mieszanki wprowadzane przez ECU benzynowe. Powinny być w okolicach zera (max +/- 5%). U Ciebie było więcej, ale wiadomo czy tendencja nie była spadkowa po przełączeniu się na benzynę.
Teraz jednak jest to mało istotne, bo skasowałeś korekty i ich wskazania po przejechaniu kilkunastu/kilkudziesięciu kilometrów będą miarodajne. DOPIERO WTEDY można cokolwiek powiedzieć. Pamiętaj, żeby na razie nie kasować błędów (o ile wystąpią). |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-02, 08:31
|
|
|
spoko, w takim razie jeżdżę na benzynce ok 100km i wrzucam kolejnego screena. Proszę miej oko na ten temat ;D |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-02, 08:41
|
|
|
Z ciekawości, sprawdź (najlepiej zloguj podczas jazdy) grupę 090. |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-02, 09:17
|
|
|
nie ma problemu, ale to już jutro jak coś ;]
Dzowniłem do serwisu w sprawie tego ustawienia rozrządu i kierownik mówił, że znaki się pokrywały na pewno i że problem może być z łańcuchem w środku, z tym że nie wiem czego - głowic ? I co tyle z mojej reklamacji ?;/ |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-02, 09:58
|
|
|
Oba wałki idą podobnie na minus, więc jest prawdopodobieństwo, że znak na kole pasowym nie pokazuje właściwego punktu. Dlatego używa się blokad w tym miejscu. Co innego znaki na wałkach - tam sprawa jest jednoznaczna. Chyba że mechanik składał na znaki pomalowane markerem |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 10:19
|
|
|
Nie poluzował kółek to nie napiął wstepnie tak jak trza bo pewnie jak nie zwalił ryja to się ściagacz nie zmiescił |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-02, 10:32
|
|
|
Apophis napisał/a: | jak nie zwalił ryja to się ściagacz nie zmiescił |
A'propos - ja też nie mogłem zdjąć kółek, zwłaszcza prawego. Zrobiłem więc ściągacz we własnym zakresie i daje radę bez ściągania przodu. Wystarczy nieco odsunąć belkę i odkręcić wiskozę i wentylator klimy. Komfort pracy również nie jest wtedy najgorszy. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 10:52
|
|
|
to fakt |
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-02, 11:17
|
|
|
czyli co Panowie - walczyć z nimi ? ;D |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-02, 11:34
|
|
|
Jeśli nie mają odpowiednich narzędzi, to bym odpuścił - mogą więcej napsuć. |
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-02, 12:12
|
|
|
Ok w takim razie czy takie ustawienie rozrządu szkodzi silnikowi ? bo jeśli nie to pytanie czy sens było go w ogóle ustawiać ? |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-02, 13:51
|
|
|
Jak pracuje poprawnie to możesz zostawić bo jak wspominałem jesteś na granicy normy. |
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-02, 14:33
|
|
|
pracował i pracuję normalnie ;D
idę jeszcze dzisiaj do nich na wymianę reszty świec ;p ( prawa strona ) i zobaczę może przestanie tak drgać auto na Drive ;p |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
chrzanos
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz Wiek: 99 Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 44 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2016-09-02, 19:39
|
|
|
Należy odrazu zmienić komplet świeć a nie na raty kolego |
|
|
|
|
|