Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG  
Autor Wiadomość
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-02, 07:41   

rozumiem, że w grupie 032 sprawdzamy wtryski ? Szału nie ma tzn ? coś mnie w późniejszym etapie czeka ?
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-02, 08:07   

W grupie 032 są korekty mieszanki wprowadzane przez ECU benzynowe. Powinny być w okolicach zera (max +/- 5%). U Ciebie było więcej, ale wiadomo czy tendencja nie była spadkowa po przełączeniu się na benzynę.

Teraz jednak jest to mało istotne, bo skasowałeś korekty i ich wskazania po przejechaniu kilkunastu/kilkudziesięciu kilometrów będą miarodajne. DOPIERO WTEDY można cokolwiek powiedzieć. Pamiętaj, żeby na razie nie kasować błędów (o ile wystąpią).
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-02, 08:31   

spoko, w takim razie jeżdżę na benzynce ok 100km i wrzucam kolejnego screena. Proszę miej oko na ten temat ;D
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-02, 08:41   

Z ciekawości, sprawdź (najlepiej zloguj podczas jazdy) grupę 090.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-02, 09:17   

nie ma problemu, ale to już jutro jak coś ;]

Dzowniłem do serwisu w sprawie tego ustawienia rozrządu i kierownik mówił, że znaki się pokrywały na pewno i że problem może być z łańcuchem w środku, z tym że nie wiem czego - głowic ? I co tyle z mojej reklamacji ?;/
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-02, 09:58   

Oba wałki idą podobnie na minus, więc jest prawdopodobieństwo, że znak na kole pasowym nie pokazuje właściwego punktu. Dlatego używa się blokad w tym miejscu. Co innego znaki na wałkach - tam sprawa jest jednoznaczna. Chyba że mechanik składał na znaki pomalowane markerem ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-02, 10:19   

Nie poluzował kółek to nie napiął wstepnie tak jak trza bo pewnie jak nie zwalił ryja to się ściagacz nie zmiescił :D
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-02, 10:32   

Apophis napisał/a:
jak nie zwalił ryja to się ściagacz nie zmiescił


A'propos - ja też nie mogłem zdjąć kółek, zwłaszcza prawego. Zrobiłem więc ściągacz we własnym zakresie i daje radę bez ściągania przodu. Wystarczy nieco odsunąć belkę i odkręcić wiskozę i wentylator klimy. Komfort pracy również nie jest wtedy najgorszy.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-02, 10:52   

to fakt
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-02, 11:17   

czyli co Panowie - walczyć z nimi ? ;D
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-02, 11:34   

Jeśli nie mają odpowiednich narzędzi, to bym odpuścił - mogą więcej napsuć.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-02, 12:12   

Ok w takim razie czy takie ustawienie rozrządu szkodzi silnikowi ? bo jeśli nie to pytanie czy sens było go w ogóle ustawiać ?
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-02, 13:51   

Jak pracuje poprawnie to możesz zostawić bo jak wspominałem jesteś na granicy normy.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-02, 14:33   

pracował i pracuję normalnie ;D

idę jeszcze dzisiaj do nich na wymianę reszty świec ;p ( prawa strona ) i zobaczę może przestanie tak drgać auto na Drive ;p
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
chrzanos 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 d3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 99
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-09-02, 19:39   

Należy odrazu zmienić komplet świeć a nie na raty kolego :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.