Autor |
Wiadomość |
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-03, 02:25
|
|
|
Tak wiem o tym kolego. Ale czemu serwis o tym nie wiedział?!:/ chu. go wie . Świece wymienione auto drga dalej. Chyba po zrobieniu gazu umawiam sie do. FOSSA. Proponowali mierzenie mi ciśnienia na cylindrach za 160 zł i sie zgodziłem ale nie wiem czy warto :-( |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-03, 22:43
|
|
|
160 zeta za pół godziny roboty?! ...ale Cię na kasę robią |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-04, 13:18
|
|
|
Panowie check na PB się pojawił ;/ po skanie takie błędy :
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - MIL ON
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 001 - System too Lean - MIL ON
Powtórzę błąd tylko na PB..
Dodam, że coś mi zaczęło gwizdać.. jak otworze maskę tu pod osłoną przy ścianie gordziowej jest takie coś okrągłe.. jak zatkam to nie gwiżdże a jak puszczę to gwiżdze.. ;/ jak pomka ;D
EDIT :
Dodaję screena z kanału 32 i 33. Po jeździe ok 100 km na PB
|
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-05, 07:10
|
|
|
O curva, ale kyrk Bank 2 na wolnych za ubogo, pod obciążeniem za bogato Te korekty z pewnością nie są prawidłowe. Wyklucz do końca LPG:
1. Zakręć gaz w butli.
2. Odpal na gazie i czekaj, aż sam przełączy na benzynę (brak ciśnienia).
3. Przełącz na benzynę.
4. Po zgaszeniu/na drugi dzień upuść resztę gazu z węży pod maską (ostrożnie!).
Wygląda to na jakąś nieszczelność. Ufo, które hałasuje odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Możesz wymienić (zamiennik 90zł 077103245B), ale to niekoniecznie przyczyna. Mogą być nieszczelności na wkrętkach od gazu, puszczające wtryski gazowe, uszkodzony reduktor puszczający gaz podciśnieniem do kolektora ssącego, nieszczelności w samym kolektorze ssącym, uszkodzone odmy itd.
Sprawdź, czy po odpaleniu zaciągają się gruszki skracania dolotu.
Sprawdzenie sprężania za 160zł to raczej drogo. |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-05, 07:14
|
|
|
a co z sonda pierwsza bank 2 ? Dlaczego ona ma 0,0% |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-05, 08:16
|
|
|
To chyba wskazanie chwilowe pracy samej sondy (bezwzględne). |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-05, 08:39
|
|
|
Dzięki za pomoc jutro jadę do tego gazownika to odrazu ogarnie mi tą benzynkę mam nadzieję... Dam znać co wyszło (oby nie drogo) ;D
Panowie mam pytanko jak powinny zachowywać sie gruszki po odpaleniu auta i podczas dodawania gazu ? U mnie w ogóle zero reakcji :-( ciegna wyglądają na całe, ale w ogóle sie nie ruszają
[ Dodano: 2016-09-06, 17:01 ]
Powodem i przyczyna wypadania zapłonow braku mocy itp itd jest brak ciśnienia na tłokach... Pytanie teraz koledzy... Czy regenerować czy wstawić drugi silnik ? Czy wiecie jaki moze byc koszt takiej operacji ?
No i czy mogę chociaż z 3 Msc jeździć na takim silniku ?:/ |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-06, 20:22
|
|
|
Koszt remontu BFMa? kilkanascie tysi lekko ale czy na pewno masz trupa juz? W jaki sposob zdiagnozowałes że tłoki? Ile ci wyszło? |
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-06, 21:09
|
|
|
Ciśnienie mierzył ten gazownik co byłem dzisiaj u niego umówiony.. Ponoć na każdym cylindrze jest za mało i waha sie w granicach od 6 do 8 a najlepsze maja 10 :-( |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-09-06, 22:07
|
|
|
Trzeba zmierzyć ciśnienie na zimnym, na ciepłym, i zrobić próbę olejową.
Może tylko zawory?
Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
Aby wszystkie cylindry padły to musiała by być jakaś mocna katastrofa, trzeba by zerknąć endoskopem na gładzie.
Kiedyś naprawiałem silnik który sprężanie miał b. słabe miał bardzo kiepskie jałowe, trudno odpalał, kopcił i w ogóle jednak mocy to mu nie brakowało. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-07, 08:58
|
|
|
Ukaniu napisał/a: |
Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
|
Wydaję mi się, że gazownik sprawdzał na ciepłym.. nie wiem czy przepustnica otwarta była.. rozrusznik kreci ładnie.. przedmuchów spod korka nie ma ;(
wiem ze był odłączony przewód od zaworu EGR i on go podłączył.. Ale po tym auto w ogóle nie jedzię już PALI SIE KONTROLKA CHECK I EPC.. A błędy są takie :
17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit
P1358 - 004 - Open Circuit - MILL ON
16684 - Random/Multiple Cylinder Miskfire Detected
P0300 - 001 - - MILL ON
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - MILL ON
17718 - Cyl 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent
Po skasowaniu odrazu po odpaleniu wszytko wraca. |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2016-09-07, 22:38
|
|
|
Nie rozumiem.. Tzn ze silnik nie do remontu ?:/ ja juz nie czaję... |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-09-07, 23:03
|
|
|
Do remontu, nie do remontu...
Na pewno do diagnozy w porządnym warsztacie co widział już A8. Trzeba zweryfikować pomiar ciśnienia bo tak to można gdybać w nieskończoność. Puszcza górą czy dołem? jeśli puszcza.
Dojść czego ma takie dziwne korekty LTFT. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|