Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG  
Autor Wiadomość
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-03, 02:25   

Tak wiem o tym kolego. Ale czemu serwis o tym nie wiedział?!:/ chu. go wie . Świece wymienione auto drga dalej. Chyba po zrobieniu gazu umawiam sie do. FOSSA. Proponowali mierzenie mi ciśnienia na cylindrach za 160 zł i sie zgodziłem ale nie wiem czy warto :-(
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-03, 22:43   

160 zeta za pół godziny roboty?! ...ale Cię na kasę robią <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-04, 13:18   

Panowie check na PB się pojawił ;/ po skanie takie błędy :

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
P1136 - 001 - System too Lean - MIL ON
17546 - Fuel Trim: Bank 2 (Add)
P1138 - 001 - System too Lean - MIL ON

Powtórzę błąd tylko na PB..

Dodam, że coś mi zaczęło gwizdać.. jak otworze maskę tu pod osłoną przy ścianie gordziowej jest takie coś okrągłe.. jak zatkam to nie gwiżdże a jak puszczę to gwiżdze.. ;/ jak pomka ;D

EDIT :

Dodaję screena z kanału 32 i 33. Po jeździe ok 100 km na PB


_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-05, 07:10   

O curva, ale kyrk <boisie> Bank 2 na wolnych za ubogo, pod obciążeniem za bogato <hmm> Te korekty z pewnością nie są prawidłowe. Wyklucz do końca LPG:
1. Zakręć gaz w butli.
2. Odpal na gazie i czekaj, aż sam przełączy na benzynę (brak ciśnienia).
3. Przełącz na benzynę.
4. Po zgaszeniu/na drugi dzień upuść resztę gazu z węży pod maską (ostrożnie!).

Wygląda to na jakąś nieszczelność. Ufo, które hałasuje odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. Możesz wymienić (zamiennik 90zł 077103245B), ale to niekoniecznie przyczyna. Mogą być nieszczelności na wkrętkach od gazu, puszczające wtryski gazowe, uszkodzony reduktor puszczający gaz podciśnieniem do kolektora ssącego, nieszczelności w samym kolektorze ssącym, uszkodzone odmy itd.

Sprawdź, czy po odpaleniu zaciągają się gruszki skracania dolotu.

Sprawdzenie sprężania za 160zł to raczej drogo.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-05, 07:14   

a co z sonda pierwsza bank 2 ? Dlaczego ona ma 0,0% :(
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-05, 08:16   

To chyba wskazanie chwilowe pracy samej sondy (bezwzględne).
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-05, 08:39   

Dzięki za pomoc jutro jadę do tego gazownika to odrazu ogarnie mi tą benzynkę mam nadzieję... Dam znać co wyszło (oby nie drogo) ;D

Panowie mam pytanko jak powinny zachowywać sie gruszki po odpaleniu auta i podczas dodawania gazu ? U mnie w ogóle zero reakcji :-( ciegna wyglądają na całe, ale w ogóle sie nie ruszają :/

[ Dodano: 2016-09-06, 17:01 ]
Powodem i przyczyna wypadania zapłonow braku mocy itp itd jest brak ciśnienia na tłokach... Pytanie teraz koledzy... Czy regenerować czy wstawić drugi silnik ? Czy wiecie jaki moze byc koszt takiej operacji ?

No i czy mogę chociaż z 3 Msc jeździć na takim silniku ?:/
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-06, 20:22   

Koszt remontu BFMa? kilkanascie tysi lekko ale czy na pewno masz trupa juz? W jaki sposob zdiagnozowałes że tłoki? Ile ci wyszło?
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-06, 21:09   

Ciśnienie mierzył ten gazownik co byłem dzisiaj u niego umówiony.. Ponoć na każdym cylindrze jest za mało i waha sie w granicach od 6 do 8 a najlepsze maja 10 :-(
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-06, 22:07   

Trzeba zmierzyć ciśnienie na zimnym, na ciepłym, i zrobić próbę olejową.
Może tylko zawory?
Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?
Aby wszystkie cylindry padły to musiała by być jakaś mocna katastrofa, trzeba by zerknąć endoskopem na gładzie.
Kiedyś naprawiałem silnik który sprężanie miał b. słabe miał bardzo kiepskie jałowe, trudno odpalał, kopcił i w ogóle jednak mocy to mu nie brakowało.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-09-07, 06:21   

Powinieneś dostać tabelkę z ciśnieniami na poszczególnych cylindrach.
Później taką sama tabelkę po próbie olejowej i można byłoby diagnozować czy góra silnika do roboty czy dół.

A tak nic ten pomiar nie dał... jeżeli chodzi o rozwiązanie problemu.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-07, 08:58   

Ukaniu napisał/a:

Na ciepłym wyszło słabo? przepustnica otwarta? rozrusznik kręci żwawo? PRzedmuchy spod korka są?


Wydaję mi się, że gazownik sprawdzał na ciepłym.. nie wiem czy przepustnica otwarta była.. rozrusznik kreci ładnie.. przedmuchów spod korka nie ma ;(

wiem ze był odłączony przewód od zaworu EGR i on go podłączył.. Ale po tym auto w ogóle nie jedzię już PALI SIE KONTROLKA CHECK I EPC.. A błędy są takie :

17766 - Cylinder 2 Ignition Circuit
P1358 - 004 - Open Circuit - MILL ON
16684 - Random/Multiple Cylinder Miskfire Detected
P0300 - 001 - - MILL ON
16686 - Cylinder 2
P0302 - 001 - Misfire Detected - MILL ON
17718 - Cyl 10 Ignition Circuit
P1310 - 001 - Short to Ground - Intermittent

Po skasowaniu odrazu po odpaleniu wszytko wraca.
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-09-07, 20:25   

Przerwa w obwodzie 2 cylindra - pewnie upalona instalacja albo źle podpięty wtrysk gazowy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-07, 22:38   

Nie rozumiem.. Tzn ze silnik nie do remontu ?:/ ja juz nie czaję...
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-07, 23:03   

Do remontu, nie do remontu...
Na pewno do diagnozy w porządnym warsztacie co widział już A8. Trzeba zweryfikować pomiar ciśnienia bo tak to można gdybać w nieskończoność. Puszcza górą czy dołem? jeśli puszcza.
Dojść czego ma takie dziwne korekty LTFT.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.