Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Problem z mocą na PB oraz na LPG  
Autor Wiadomość
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-09, 07:27   

shark5856 napisał/a:
prawdopodobnie po odpaleniu jest zero reakcji.. Dopiero puchną obydwie po dodaniu mocnego gazu..


Czemu "prawdopodobnie"? Przecież do weryfikacji wystarczy zerknąć pod maskę. Poza tym one nie powinny puchnąć - albo są zaciągnięte (od uruchomienia), albo zwolnione.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-09, 07:45   

tylko samemu cieżko ;] gość z serwisu mówił ze nie ma reakcji - dzisiaj sam to sprawdze ;] ok 11:00

koledzy a jakie są objawy jak jest EGR uwalony ?
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-09, 07:48   

A masz EGR?
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-09, 07:49   

no raczej tak skoro gazownik podpiął przewód do zaworu EGR i nagle auto mega kuleć zaczęło...
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-09-09, 07:53   

Nie masz EGR - masz układ SAI
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-09, 07:55   

A SAI może wpływać na pracę silnika raczej tylko w kwestii nieszczelności dolotu. Ew. jak są pomylone przewody podciśnienia, to też jakieś cyrki mogą być.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-09, 08:01   

kur.. mać.. Z chęcią postawiłbym go do FOSSA mam przekonanie (mimo, że go nie znam i nie robiłem nigdy nic u niego) z opini Waszych, że jest mega ogarnięty w temacie A8.. Tylko musze poczekać aż uzbieram kasę na ew. wymianę silnika...
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
bartez83 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 245
Skąd: WLKP
Wysłany: 2016-09-09, 08:08   

Ale dlaczego uparłeś się na wymianę silnika???Najpierw dokładnie obadaj ten problem dopiero w ostatecznośći możesz się rozglądać za drugim silnikiem.
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-09, 08:13   

skoro mówią mi ze brak kompresji na wszystkich cylindrach.. to raczej silnik do wymiany mam rozumieć? Chyba, że może być inna przyczyna słabej kompresji.. A tak w ogóle.. to przypomniało mi się, że po tym jak te auto tak mocno kuleje strasznie furgoce mi tak jakby przy kolektorze wydechowym.. słychać jakby auto nie równo pracuje i silnik jest głosny..
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-09, 08:58   

Wyniki pomiarów, które podałeś wydają się mało prawdopodobne, więc zanim wywalisz tysiące na nowy silnik, wydaj kilkadziesiąt (nie więcej) złotych na ponowny pomiar ciśnienia sprężania zgodny ze sztuką (m.in. próba olejowa, gaz do dechy, odłączone wtryski, silnik ciepły, silnik zimny).
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-09, 09:03   

w tej mojej kochanej miejscowości.. nie ma do kogo się zgłosić, żeby podeszli do tematu z zamiłowaniem. patrzą tylko jak kasę zerżnąć z klienta.. Zaprowadzę do tego serwisu Mirex ale jak znam życie to zmierzą i tyle. nie będą sie pier.. w próbę olejowa itd.. normalnie biora 160 zł jak ich o to poproszę to pewnie wyjdzie ze 350 zł ;/ ok dzisiaj się do nich udam zobaczymy.
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2016-09-09, 09:04   

Na pewno nie idź do tego samego warsztatu co za pierwszym razem. Za niewielki pieniądz możesz kupić miernik i sam to zrobić - filozofii wielkiej nie ma i jeśli potrafisz wykręcić świece, to pewnie dasz radę. Sam bym Ci pomógł, ale obawiam się, że trochę za daleko masz...

P.S. Rozrusznik kręci żwawo, czy raczej zmulony?
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-09, 09:42   

Kurna.. nie wiem co robić.. w tym moim serwisie to jest tak, że mogą szukać przyczyny gdzie indziej, zerżną kasę a wyjdzie i tak, że silnik do wymiany..

Kreci normalnie, żwawo..
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-09, 09:51   

Szóstaka za silnik wydać mówisz możesz a skoczyć 200 km do kogo polecanego to trudniej?!
Jedź że i niech kto kompetentny go zweryfikuje bo może będziesz głównym aktorem w ślizgaczu pt "wymiana silnika w audi"
Może jest padaka ale niech kto to jeszczcze raz sprawdzi. Co tu nie wiedzieć, tu trzeba jechać. :-P
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-09-10, 08:55   

Jestem w trakcie umawiania się z FOSS'em na termin. Oddając mu auto będę pewny, że zrobi to porządnie ;]
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.