Autor |
Wiadomość |
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 18:48 [D3 preFL ALL
] Wymiana magla z innego modelu
|
|
|
Czy podejdzie mi do auta każdy magiel od D3? Czy mogę wsadzić magiel od S8 albo od TDI?
Czy różnią się jakoś mocowaniami? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-23, 22:29
|
|
|
Wsadziłem z 2008r z 3.0tdi do mnie , wszystko pasowało tylko czujnik miał inną wtyczkę jak dobrze pamiętam . Wkręciłem swój i działa . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-24, 06:17
|
|
|
A o jaki czujnik chodzi? Montaż był P&P? Dużo jest roboty z wymianą magla? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-24, 06:52
|
|
|
Czujnik servotronic , poza tym wszystko pasowało . Tylko dostęp taki że więcej tego nie dotknę . Myślałem że dam radę szybko ale kilka godzin mi uciekło na to . Bez dobrych kluczy nie radzę i dostęp do śruby która trzyma przekładnie od strony kierowcy jest tragiczny . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-24, 06:58
|
|
|
pioter napisał/a: | Tylko dostęp taki że więcej tego nie dotknę . Myślałem że dam radę szybko ale kilka godzin mi uciekło na to . Bez dobrych kluczy nie radzę i dostęp do śruby która trzyma przekładnie od strony kierowcy jest tragiczny . |
Heh, tego się właśnie obawiałem
A jaki był powód wymiany? Stukała Ci? |
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-05-24, 09:10
|
|
|
Ile trzeba wyłożyć za taki magiel ? moja coś tam lubi stuknąć więc za jakiś czas pewno będzie trzeba coś z tym zrobić, tylko lepiej kupić używkę czy regenerować..... |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-24, 09:18
|
|
|
Ja osobiście kupię używke i ją zregeneruję. Magiel: 400 - 1500zł (tu jest duża rozbieżność) + regeneracja ~500zł |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-05-24, 10:02
|
|
|
ale wymyśliłeś teraz Moim zdaniem jak stuka to tylko wymiana na inny , jak używka nie cieknie to nie regenerować bo zaraz zacznie dopiero z niego leciec . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-24, 10:42
|
|
|
Regeneracji nie ma więc vandam jak kupisz ładna uzywke bo z tego co słyszałem od k44761 to pasuja magle z polifta i ja dasz do regeneracji to zwyczajnie zepsujesz sobie ten lepszy magiel Nie ma regeneracji jak nie ma dostepnych czesci. nieliczne dobre firmy co regeneruja ci o tym powiedza że uszczelnić tak naprawić stukanie nie. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-24, 10:53
|
|
|
No dobra, to szukam używki i nie będę kombinował |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-05-24, 15:23
|
|
|
[ Dodano: 2016-05-24, 16:24 ]
VanDyke napisał/a: | pioter napisał/a: | Tylko dostęp taki że więcej tego nie dotknę . Myślałem że dam radę szybko ale kilka godzin mi uciekło na to . Bez dobrych kluczy nie radzę i dostęp do śruby która trzyma przekładnie od strony kierowcy jest tragiczny . |
Heh, tego się właśnie obawiałem
A jaki był powód wymiany? Stukała Ci? |
Tak , stukał . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
|