Autor |
Wiadomość |
Blokersik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 58 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-10-30, 20:54 [D3 03 4.2MPI
] Nie chodzi na wszystkie cylindry
|
|
|
Witam !!
Mam poważny problem choc bardzo dziwny , mechanicy rozkładają już ręce. Nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny , czy stoi 2 dni czy minute, po odpaleniu przez jakieś 5 min nie chodzi na wszystkie cylindry. Potem zaskakuje i wszystko jest OK bez żadnych zastrzeżeń, do czasu kiedy znowu się auta nie zgasi i nie odpali, wtedy jest znowu to samo .
W samochodzie zostały już wymienione wszystkie sondy , przepływomierz , świece , cewki , filtr paliwa i czujnik położenia walka rozrządu. |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-31, 08:13
|
|
|
Jeśli wiesz na które nie chodzi...........to tam prawdopodobnie problem jest z popychaczami hydraulicznymi z których może schodzić olej , przez co zawory są uchylone i nie ma przez chwile kompresji...............ale to mój domysł. :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
Blokersik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 58 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-11-01, 18:28
|
|
|
Czy ktos sie oientuje jaki koszty wymiany tych popychaczy ? I czy da rady to swierdzic z to jest to na 100 % ??
Moze jeszcze jakies inne domysly ?? |
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-11-01, 18:54
|
|
|
ja ci zasugeruje oddać auto do serwisu a nie po mechanikach jezdzić i pół auta wymienić pewnie taniej wyjdzie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-11-01, 19:05
|
|
|
badyl napisał/a: | ja ci zasugeruje oddać auto do serwisu a nie po mechanikach jezdzić i pół auta wymienić pewnie taniej wyjdzie |
a ja tobie powiem tak , jak stać ciebie na serwis , żeby zapłacić za roboto godzinę 100-150zł
to dawaj , a jak masz mechanika a nie partacza to daj do mechanika , zapłacisz na 100% taniej .
Jak bym miał auto na firmę to na pewno dawał bym do ASO na naprawy auto , ale iż jestem osobą prywatną to ASO odpada . Wolę dać zarobić znajomemu niż złodziejom , po za tym nie masz pewności że ASO nie wymieni tobie połowy niepotrzebnych rzeczy w aucie i skasują tam jak za zborze . Dla czego zwykłemu mechanikowi zrobienie czegoś przy samochodzie zajmuje np 3godź a w ASO 2 dni :?: :?:
Bo mechanik bierze za robotę a aso nie dość że za robotę to jeszcze za roboto godzinę , skoro mogą przetrzymać auto 24h na kanale to czemu nie skasować frajera :?: :?: |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-11-01, 19:21
|
|
|
mdamian napisał/a: | badyl napisał/a: | ja ci zasugeruje oddać auto do serwisu a nie po mechanikach jezdzić i pół auta wymienić pewnie taniej wyjdzie |
a ja tobie powiem tak , jak stać ciebie na serwis , żeby zapłacić za roboto godzinę 100-150zł
to dawaj , a jak masz mechanika a nie partacza to daj do mechanika , zapłacisz na 100% taniej .
Jak bym miał auto na firmę to na pewno dawał bym do ASO na naprawy auto , ale iż jestem osobą prywatną to ASO odpada . Wolę dać zarobić znajomemu niż złodziejom , po za tym nie masz pewności że ASO nie wymieni tobie połowy niepotrzebnych rzeczy w aucie i skasują tam jak za zborze . Dla czego zwykłemu mechanikowi zrobienie czegoś przy samochodzie zajmuje np 3godź a w ASO 2 dni :?: :?:
Bo mechanik bierze za robotę a aso nie dość że za robotę to jeszcze za roboto godzinę , skoro mogą przetrzymać auto 24h na kanale to czemu nie skasować frajera :?: :?: |
oj nie przesadzaj też wole dać dobremu mechanikowi auto do naprawy niż ASO ale jak kolega pisze że dawał auto do jakiś tam mechaników i wymienili mu nie potrzebie rzeczy skoro auto dalej tak samo chodzi dlatego zasugerowałem aso |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-01, 19:57
|
|
|
Blokersik napisał/a: | Mam poważny problem choc bardzo dziwny...
W samochodzie zostały już wymienione wszystkie sondy , przepływomierz , świece , cewki , filtr paliwa i czujnik położenia walka rozrządu. |
Sprawdzić kompresję na wszystkich cylindrach... jak zawory będą uchylone (tak jak to sugeruje kolega zanjac) to na niektórych cylindrach ta kompresja będzie gorsza.
mdamian napisał/a: | a ja tobie powiem tak , jak stać ciebie na serwis , żeby zapłacić za roboto godzinę 100-150zł
to dawaj , a jak masz mechanika a nie partacza to daj do mechanika , zapłacisz na 100% taniej . |
ŁooooŁ... a w którym to ASO za godzinę liczą 100-150pln :roll: jeśli tak to straszna taniocha :lol:
W Warszawie godzina pracy przy aucie klasy A8/S8 to jakieś 350-380pln i tu szukanie kogoś ogarniętego poza ASO ma sens :lol: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2011-11-01, 20:11
|
|
|
u nas w KIA/skoda roboczogodzina to 130 PLN netto |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-01, 20:18
|
|
|
wolek napisał/a: | u nas w KIA/skoda roboczogodzina to 130 PLN netto |
eeeejjjj o dobra, ale ja mówiłem o ASO AUDI :-P
nigdy do innego ze swoimi nie jeździłem... chociaż właściwie to spokojnie mógłbym :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
Blokersik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 37 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 58 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-12-02, 22:35
|
|
|
Wszystko wyjaśnione i zrobione. Auto oddałem to dobrego mechanika w Lubinie szczerze polecam. Gościu specjalizuje się w Audi VW i Mercedesie. Stwierdził ze do wymiany był nastawnik faz rozrządu czy coś tego typu. Autko teraz śmiga. jak nowe Za roboczogodzinę bierze 110zl. |
|
|
|
|
|