Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wymieniamy czy regenerujemy silnik ?  
Autor Wiadomość
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-02-25, 17:50   

FOSS,

w odpowiedzi ogólnie na to wszystko :

na początku dzięki wielkie FOSS, że tak ślicznie opisałeś to tutaj na forum.

Ogólnie faktycznie zabrałem auto, z tego względu, że nie wiedząc do końca za co zapłaciłem 400 zł i słysząc, że za kolejne 800 zł można ustawić rozrząd i wtedy diagnozować wolałem zabrać auto i ucieć stamtąd..

Odnośnie skrzyni to nie wiem czy wiesz ale błędem nie sypało a to, że wpadła w tryb awaryjny to musiałeś mieć mega szczęście, ponieważ działo się to tak raz na 1 msc, jak nie dłużej

Sprawia ze skrzynią załątwioną, gdyż ostatnimi czasy tryb awaryjny pojawiał się co raz częściej..
temat tutaj : jak widać koszt 1600 zł z wymianą oleju. Skrzynia na dzień dzisiejszy bez zarzutu. Wieć dalsze sugestie na temat złomowanie itp raczej lecą w siną dal..
http://www.a8team.pl/d3-0...put-vt22696.htm


raftor,

Nie martwcie się tak bardzo ;)

Silnik niestety dopiero trafi na próbę olejową.. i dalej będziemy ustalać to tylko i wyłącznie z Markiem z pruszcza ;)

Pierwszy kontakt z Markiem i przyznam szczerze zrobił na mnie wrażenie nt. wiedzy i mimo, że jeste mechanikiem i w ten sposób zarabia na siebie to na siłe mnie do siebie nie ciagnął...
Mam nadzieję, że 25 min rozmową z nim nie przeszkodziłem za bardzo ;)

Do zobaczenia na zlocie !! A wszyscy Ci co myślą, że auto trup pokaże w Zakopanem !

A teraz lecę bo dzień imprezowy czas zacząć !

Pozdrawiam.
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-02-25, 18:49   

shark5856 napisał/a:
Ogólnie faktycznie zabrałem auto, z tego względu, że nie wiedząc do końca za co zapłaciłem 400 zł i słysząc, że za kolejne 800 zł można ustawić rozrząd i wtedy diagnozować wolałem zabrać auto i ucieć stamtąd..

Cóż, auto trafiło z permanentnym wypadaniem zapłonów.... więc moim zdaniem diagnostyka problemu nie zaczyna się od pomiaru kompresji.
Wypadanie zapłonów to paliwo, powietrze, zapłon... i takie rzeczy również się sprawdza.
Wypadanie zapłonów to może być również nieszczęsna instalacja LPG która, moim zdaniem, była albo i jest nadal w stanie beznadziejnym.
O próbie olejowej również mówiłem i tłumaczyłem co konkretnego ona wniesie.
Nie zdecydowałeś się na to jak i na więcej rzeczy nie przy odbiorze auta ale przed odbiorem - i wtedy, pomimo kilkukrotnych rozmów, sam twierdziłeś, że nie opłaca się już nic robić z tym silnikiem tylko trzeba go zmienić na drugi.

Więc... cena usługi jakoś nie do końca ma coś wspólnego z tym co wydarzyło się później.

Co do poprawki rozrządu... tak, tyle to u mnie kosztuje.
Dlaczego?... Dlatego, że poprawka rozrządu wymusza praktycznie tyle samo pracy co jego pełna wymiana. Od kompletnej wymiany rozrządu różni się praktycznie tylko samą wymianą pompy i termostatu.

shark5856 napisał/a:
Odnośnie skrzyni to nie wiem czy wiesz ale błędem nie sypało a to, że wpadła w tryb awaryjny to musiałeś mieć mega szczęście, ponieważ działo się to tak raz na 1 msc, jak nie dłużej

Nie wiem czy miałem szczęście czy nie ale nt. trybu awaryjnego to ty sam mi o tym opowiadałeś 6-go października w trakcie rozmowy telefonicznej.
Dokładnie tak jak opisałem: Zatrzymałeś się na światłach, coś w skrzyni walnęło, skrzynia wpadła w tryb awaryjny i słychać z niej jakieś stuki.
To są twoje słowa i twoja prośba o diagnostykę również skrzyni biegów jak i tegoż wycieku płynu chłodzącego którego podobnież dolewałeś co chwila.

Co do błędów... nie widzę sensu dyskutować.
Błędy pochodzą wprost ze skanowania twojego auta.

A skoro sam pomiar kompresji może kosztować 150pln to ile chciałbyś zapłacić za inne elementy diagnostyki auta?... Nic?


Szczerze... życzę ci aby auto udało się przywrócić do sprawności - a co będzie dalej przekonamy się wkrótce.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
labas 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy
Wiek: 59
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 610
Skąd: Pieniny
Wysłany: 2017-02-25, 19:32   

Za 4 stówy to zdiagnozowałbym auto w prawdziwym ASO, tyle kosztowałaby mnie pełna diagnoza i wiedziałbym czy wymienić silnik czy naprawiać i co go boli.
A tu 4 stówy poszły się je..ć i dalej nie wiadomoc co, to za co te 4 stówy?

Dlatego nigdy nie jeździłem do jakichś pokątnych mechaników z VCDSem na pirackiej licencji, tylko serwisuje w normalnym ASO Audi - wiem że mnie to mniej kosztuje, widzę to na tym forum.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-25, 20:31   

Za ile w ASO? ZA 200ZŁ to oni podłączana pod komputer w celu sprawdzenia błędów. Żyjecie w jakiejś bananowe i republice miodem płynącej? Skąd Wasze dziwne wyobrażenia na temat tych cen. Ktoś spędza dzień czy dwa nad autem aby je diagnozować i ma to zrobić charytatywnie? Pewnie może zrobić to na odwal się, wczytać błędy, wysnuć wnioski a potem tylko nakazać koszty przy kolejnych napotkanych problemach. Myślę że sporo znalazł jak na taką kwotę i dokładnie sprawdził stan auta.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-02-25, 21:48   

labas napisał/a:
Dlatego nigdy nie jeździłem do jakichś pokątnych mechaników z VCDSem na pirackiej licencji, tylko serwisuje w normalnym ASO Audi - wiem że mnie to mniej kosztuje, widzę to na tym forum.

Z całym szacunkiem kolego... jeżeli o mnie piszesz to wypraszam sobie takie insynuacje.
Używam całkiem legalnego oprogramowania i legalnego kabla od RossTech. I nie mam go od wczoraj ale od ładnych kilku lat.

labas napisał/a:
Za 4 stówy to zdiagnozowałbym auto w prawdziwym ASO, tyle kosztowałaby mnie pełna diagnoza i wiedziałbym czy wymienić silnik czy naprawiać i co go boli.
A tu 4 stówy poszły się je..ć i dalej nie wiadomoc co, to za co te 4 stówy?

Co do ASO...
Nie wiem gdzie ty byś chciał to zrobić za 400pln.
O ile dobrze pamiętam to w Warszawie roboczogodzina pracy ASO przy aucie klasy A8/S8 to jakieś 350pln netto czyli jakieś 430pln brutto.

Poza tym..... jakby w ASO zobaczyli to auto i tą instalację LPG to jest wielce prawdopodobne, że odesłaliby go z kwitkiem już na wstepie... ze wskazaniem na demontaż tego czegoś i doprowadzenie auta do stanu fabrycznego.
I tyle byłoby przygody z ASO.

Znam przypadki, że ASO odmówiło wykonania akcji serwisowej na cewki zapłonowe bo wymagałoby to rozpięcie instalacji LPG a oni kompletnie się tym nie zajmują a tu.... :/
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-02-25, 21:54   

Też mówię, że ta cena przyrownana do ASO nie ma żadnego sensu. Za podłączenie kompa do sprawdzenia błędów po sprowadzeniu auta do kraju zapłaciłem 200zl. A gdzie jakąkolwiek diagnostykę dokuczać.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
shark5856 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 107
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-02-27, 12:39   

Nie no totalny żart.. w ASO Carsed w Siedlcach podłączenie pod komputer kosztuję 200zł, z kolei u nas roboczogodzina mechanika 150zł, a elektryka 180zł.

Więc nie wydaję mi sie, żeby zbadali za 400 zł szczegółowo auto ;)

Ja na samym początku kiedy audi chodziło i było sporadyczne wypadanie zapłonów zaprowadziłem do ASO w Siedlcach. Samochód był u nich około 1,5h i podłączylli auto pod komputer sprawdzili błędy a następnie zamienili cewki miejscami.. Zapłaciłem 200zł.

Dodam tylko, że w Autoryzowanym Serwisie Boscha za ustawienie rozrządu wzięli ode mnie 450 zł ;)
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.