|
Autor |
Wiadomość |
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-02-25, 17:50
|
|
|
FOSS,
w odpowiedzi ogólnie na to wszystko :
na początku dzięki wielkie FOSS, że tak ślicznie opisałeś to tutaj na forum.
Ogólnie faktycznie zabrałem auto, z tego względu, że nie wiedząc do końca za co zapłaciłem 400 zł i słysząc, że za kolejne 800 zł można ustawić rozrząd i wtedy diagnozować wolałem zabrać auto i ucieć stamtąd..
Odnośnie skrzyni to nie wiem czy wiesz ale błędem nie sypało a to, że wpadła w tryb awaryjny to musiałeś mieć mega szczęście, ponieważ działo się to tak raz na 1 msc, jak nie dłużej
Sprawia ze skrzynią załątwioną, gdyż ostatnimi czasy tryb awaryjny pojawiał się co raz częściej..
temat tutaj : jak widać koszt 1600 zł z wymianą oleju. Skrzynia na dzień dzisiejszy bez zarzutu. Wieć dalsze sugestie na temat złomowanie itp raczej lecą w siną dal..
http://www.a8team.pl/d3-0...put-vt22696.htm
raftor,
Nie martwcie się tak bardzo
Silnik niestety dopiero trafi na próbę olejową.. i dalej będziemy ustalać to tylko i wyłącznie z Markiem z pruszcza
Pierwszy kontakt z Markiem i przyznam szczerze zrobił na mnie wrażenie nt. wiedzy i mimo, że jeste mechanikiem i w ten sposób zarabia na siebie to na siłe mnie do siebie nie ciagnął...
Mam nadzieję, że 25 min rozmową z nim nie przeszkodziłem za bardzo
Do zobaczenia na zlocie !! A wszyscy Ci co myślą, że auto trup pokaże w Zakopanem !
A teraz lecę bo dzień imprezowy czas zacząć !
Pozdrawiam. |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-25, 18:49
|
|
|
shark5856 napisał/a: | Ogólnie faktycznie zabrałem auto, z tego względu, że nie wiedząc do końca za co zapłaciłem 400 zł i słysząc, że za kolejne 800 zł można ustawić rozrząd i wtedy diagnozować wolałem zabrać auto i ucieć stamtąd.. |
Cóż, auto trafiło z permanentnym wypadaniem zapłonów.... więc moim zdaniem diagnostyka problemu nie zaczyna się od pomiaru kompresji.
Wypadanie zapłonów to paliwo, powietrze, zapłon... i takie rzeczy również się sprawdza.
Wypadanie zapłonów to może być również nieszczęsna instalacja LPG która, moim zdaniem, była albo i jest nadal w stanie beznadziejnym.
O próbie olejowej również mówiłem i tłumaczyłem co konkretnego ona wniesie.
Nie zdecydowałeś się na to jak i na więcej rzeczy nie przy odbiorze auta ale przed odbiorem - i wtedy, pomimo kilkukrotnych rozmów, sam twierdziłeś, że nie opłaca się już nic robić z tym silnikiem tylko trzeba go zmienić na drugi.
Więc... cena usługi jakoś nie do końca ma coś wspólnego z tym co wydarzyło się później.
Co do poprawki rozrządu... tak, tyle to u mnie kosztuje.
Dlaczego?... Dlatego, że poprawka rozrządu wymusza praktycznie tyle samo pracy co jego pełna wymiana. Od kompletnej wymiany rozrządu różni się praktycznie tylko samą wymianą pompy i termostatu.
shark5856 napisał/a: | Odnośnie skrzyni to nie wiem czy wiesz ale błędem nie sypało a to, że wpadła w tryb awaryjny to musiałeś mieć mega szczęście, ponieważ działo się to tak raz na 1 msc, jak nie dłużej |
Nie wiem czy miałem szczęście czy nie ale nt. trybu awaryjnego to ty sam mi o tym opowiadałeś 6-go października w trakcie rozmowy telefonicznej.
Dokładnie tak jak opisałem: Zatrzymałeś się na światłach, coś w skrzyni walnęło, skrzynia wpadła w tryb awaryjny i słychać z niej jakieś stuki.
To są twoje słowa i twoja prośba o diagnostykę również skrzyni biegów jak i tegoż wycieku płynu chłodzącego którego podobnież dolewałeś co chwila.
Co do błędów... nie widzę sensu dyskutować.
Błędy pochodzą wprost ze skanowania twojego auta.
A skoro sam pomiar kompresji może kosztować 150pln to ile chciałbyś zapłacić za inne elementy diagnostyki auta?... Nic?
Szczerze... życzę ci aby auto udało się przywrócić do sprawności - a co będzie dalej przekonamy się wkrótce. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2017-02-25, 19:32
|
|
|
Za 4 stówy to zdiagnozowałbym auto w prawdziwym ASO, tyle kosztowałaby mnie pełna diagnoza i wiedziałbym czy wymienić silnik czy naprawiać i co go boli.
A tu 4 stówy poszły się je..ć i dalej nie wiadomoc co, to za co te 4 stówy?
Dlatego nigdy nie jeździłem do jakichś pokątnych mechaników z VCDSem na pirackiej licencji, tylko serwisuje w normalnym ASO Audi - wiem że mnie to mniej kosztuje, widzę to na tym forum. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2017-02-25, 20:31
|
|
|
Za ile w ASO? ZA 200ZŁ to oni podłączana pod komputer w celu sprawdzenia błędów. Żyjecie w jakiejś bananowe i republice miodem płynącej? Skąd Wasze dziwne wyobrażenia na temat tych cen. Ktoś spędza dzień czy dwa nad autem aby je diagnozować i ma to zrobić charytatywnie? Pewnie może zrobić to na odwal się, wczytać błędy, wysnuć wnioski a potem tylko nakazać koszty przy kolejnych napotkanych problemach. Myślę że sporo znalazł jak na taką kwotę i dokładnie sprawdził stan auta. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-02-25, 21:48
|
|
|
labas napisał/a: | Dlatego nigdy nie jeździłem do jakichś pokątnych mechaników z VCDSem na pirackiej licencji, tylko serwisuje w normalnym ASO Audi - wiem że mnie to mniej kosztuje, widzę to na tym forum. |
Z całym szacunkiem kolego... jeżeli o mnie piszesz to wypraszam sobie takie insynuacje.
Używam całkiem legalnego oprogramowania i legalnego kabla od RossTech. I nie mam go od wczoraj ale od ładnych kilku lat.
labas napisał/a: | Za 4 stówy to zdiagnozowałbym auto w prawdziwym ASO, tyle kosztowałaby mnie pełna diagnoza i wiedziałbym czy wymienić silnik czy naprawiać i co go boli.
A tu 4 stówy poszły się je..ć i dalej nie wiadomoc co, to za co te 4 stówy? |
Co do ASO...
Nie wiem gdzie ty byś chciał to zrobić za 400pln.
O ile dobrze pamiętam to w Warszawie roboczogodzina pracy ASO przy aucie klasy A8/S8 to jakieś 350pln netto czyli jakieś 430pln brutto.
Poza tym..... jakby w ASO zobaczyli to auto i tą instalację LPG to jest wielce prawdopodobne, że odesłaliby go z kwitkiem już na wstepie... ze wskazaniem na demontaż tego czegoś i doprowadzenie auta do stanu fabrycznego.
I tyle byłoby przygody z ASO.
Znam przypadki, że ASO odmówiło wykonania akcji serwisowej na cewki zapłonowe bo wymagałoby to rozpięcie instalacji LPG a oni kompletnie się tym nie zajmują a tu.... |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
shark5856
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32 Dołączył: 28 Maj 2016 Posty: 107 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-02-27, 12:39
|
|
|
Nie no totalny żart.. w ASO Carsed w Siedlcach podłączenie pod komputer kosztuję 200zł, z kolei u nas roboczogodzina mechanika 150zł, a elektryka 180zł.
Więc nie wydaję mi sie, żeby zbadali za 400 zł szczegółowo auto
Ja na samym początku kiedy audi chodziło i było sporadyczne wypadanie zapłonów zaprowadziłem do ASO w Siedlcach. Samochód był u nich około 1,5h i podłączylli auto pod komputer sprawdzili błędy a następnie zamienili cewki miejscami.. Zapłaciłem 200zł.
Dodam tylko, że w Autoryzowanym Serwisie Boscha za ustawienie rozrządu wzięli ode mnie 450 zł |
_________________ Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Prywatność. |
|
|