Autor |
Wiadomość |
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-12, 09:40
|
|
|
Sprawdzę. Rozchodzi mi się o to czy wartości z bloku 93 które mam (przestawiony rozrząd) mogą być spowodowane czymś innym np jakimś czujnikiem. Czy to tylko wina rozrządu może być. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-12, 09:56
|
|
|
nic nie stuka - wszystkiego już słuchaliśmy nawet cewek i wtrysków przez słuchawki. Usłyszeli byśmy jakieś walenie.
Od czego zacząć dekiel w górę czy od razu do rozrządu? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-11-12, 10:53
|
|
|
od paska
i obacz tłumik drgań czy jest sprawny |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2013-11-12, 22:53
|
|
|
Szlag pewnie trafił napinacz w głowicy od strony pasażera.
Podnieś dekiel, ustaw na kole pasowym z przodu znak na "zero" - jest tam takie wycięcie, powinny Ci się zgrać znaki na dwóch wałkach.
Jeśli się nie zgrywa na tym wałku z kółkiem rozrządu czyli na wałku wydechomym- rozrząd przeskoczył.
Jeśli na nim się zgadza, a nie zgadza się na wałku napędzanym łańcuchem - szlag trafił napinacz. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
kakq
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 29 Sie 2012 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-12, 22:58
|
|
|
Super, dzięki za dokładne opisanie. Zabieram się do roboty w piątek, niestety praca teraz mi nie pozwala. Szykuje się długi weekend
[ Dodano: 2013-11-20, 11:07 ]
No zabrałem się za to. Masakra była znaki rozjechane prawie o 1,5 ząbka. Rozrząd zamówiony, dzisiaj pewnie będę zakładał, zobaczymy czy sprawa się rozwiąże
[ Dodano: 2013-11-22, 00:06 ]
Nowy rozrząd założony. W kanale 93 mam dla pierwszej i drugiej głowicy 4 KW.
W kanałach 90,91,92 korekta jest 0.0 KW.
Chyba dobrze ? Silnik nie telepie, zapłony nie wypadają
Dziękuję wszystkim za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-01-02, 23:59
|
|
|
Wymieniajcie termostaty razem z rozrządami nie bedzie potem cyrków. |
|
|
|
|
|
|
|
Sszwagier
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: S6 C5
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-01-30, 22:39
|
|
|
Cześć,
a co powiecie na to ,że w kanale 90 wartości -15 -6 ?
Rozrząd nowy (komplet złożony na blokadach wału i wałków, szczelina tłumika drgań 5mm), wymieniony napinacz łańcucha (stracił ślizg) wałki ustawione na znakach, liczba rolek łańcucha pomiędzy również się zgadza. I mam wypadanie zapłonów na jednej głowicy (głowice zrobiłem obydwie - planowanie, docieranie, uszczelniacze). Świece, cewki sprawdzone.
Jakieś sugestie? Bo ręce mi opadają... |
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-01-31, 14:55
|
|
|
Koledzy mialem to samo nie dzialalmi 7 Gar
Problem polegsl na tym ze mialemsterownik ktory jest na podszybiu uszkodzony w sposob taki ze VCDS VAG Tego nie widzial i sie glowilem az wreszcie wlozylem inny komp od tego samego silnika, wczesniej przelutowujac immo i odrazu wszystko wrocilo do normy. A vcds pokazywal blad poduszki tylko a wina byl sterownik nazywa sie MATRONIC :-) |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-31, 15:37
|
|
|
- to raczej już żart to jakieś 2 zęby |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-01-31, 19:46
|
|
|
Sszwagier napisał/a: | a co powiecie na to ,że w kanale 90 wartości -15 -6 ?
(...)
Jakieś sugestie? Bo ręce mi opadają... |
Znajdź kogoś kto wie o co w tym chodzi - niech sprawdzi i poskłada zgodnie ze sztuką.
Przy -15 nie dziwię się, że silnik nie pracuje poprawnie.
Adrianplock napisał/a: | Koledzy mialem to samo nie dzialalmi 7 Gar
Problem polegsl na tym ze mialemsterownik ktory jest na podszybiu uszkodzony w sposob taki ze VCDS VAG Tego nie widzial i sie glowilem az wreszcie wlozylem inny komp od tego samego silnika, wczesniej przelutowujac immo i odrazu wszystko wrocilo do normy. A vcds pokazywal blad poduszki tylko a wina byl sterownik nazywa sie MATRONIC :-) |
Kolego, a nie można bardziej po polsku?
I ten MATRONIC?.... skąd to wziąłeś?
Jeżeli już to Motronic ale bardziej zrozumiałym byłoby chyba jednak pisanie po prostu "sterownik silnika".
Patrząc na twój podpis w profilu to "sterownik ktory jest na podszybiu" oraz "MATRONIC" są lekko zaskakujące |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2016-12-11, 00:25
|
|
|
Panowie, mam problem z autem, trzęsie się silnik
Po kupnie wymieniłem pompę paliwa,sondę i kilka innych rzeczy, bo miałem ubogą mieszankę
Dzisiaj wymieniłem świece na irydowe bosh , wyczyściłem przepustnicę i odmę.
W silniku nie ma błędów, poza lewą poduszką,ten błąd jest odkąd mam auto, ale kiedyś tak się nie trząsł.
Może być tak że to jej wina ?
Objawy
Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku jest perfekcyjnie, zero drgań, jak silnik się zagrzeje troszkę i zejdzie z obrotów zaczyna się drgawka, najgorzej jest w przedziale temp od odpalenia po zejściu z ssania do 70 stopni, w pionie drgania są zdecydowanie słabiej odczuwalne.
Co zauważyłem, to jak wyłączę klimatronik przyciskiem on/of drgania prawie znikają.
Jakieś rady ? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-11, 08:34
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | Co zauważyłem, to jak wyłączę klimatronik przyciskiem on/of drgania prawie znikają. |
Kompresor klimy? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2016-12-11, 11:38
|
|
|
Cytat: |
Wojtec1987 napisał/a:
Co zauważyłem, to jak wyłączę klimatronik przyciskiem on/of drgania prawie znikają.
Kompresor klimy?
_________________ |
kompresor klimy chodzi cały czas. nie da się go wyłączyć. |
|
|
|
|
|