Autor |
Wiadomość |
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 39 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2017-01-16, 03:20
|
|
|
U mnie przy rozruchu webasto, dopóki świeca żarowa grzeje piec, widać delikatne pulsowanie lampki wewnątrz. Naprawdę trzeba dobrze się przypatrzyć żeby to zobaczyć.. |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-01-16, 18:56
|
|
|
maciu napisał/a: | jak czesto masz to pulsowanie? |
W sumie nie zwracam na to uwagi jak często, bo rzadko zapalam światło wewnątrz, ale jak ktoś wysiada to podczas otwartych drzwi widać ewidentnie pulsowanie. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-16, 21:47
|
|
|
to pobadaj bo jak masz non stop to faktycznie regulator ja mam to b. sporadycznie
np jak włączę ogrzewaną przednią szybę która jest najbardziej proaożernym
odbiornikiem w aucie
[ Dodano: 2017-01-20, 20:11 ]
dzisiaj przyłapałem na miganiu, zgasiłem motorownię i dalej pulsowało...
czyli nie alternator |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-01-20, 22:46
|
|
|
No u Ciebie będzie co innego, bo u mnie na zgaszonym silniku nie mruga.
[ Dodano: 2017-05-20, 02:25 ]
Odświeżę temat, bo mam kilka pytań.
Auto miało zdjęte głowice, obie, z tego powodu że było nierówne ciśnienie, na 1 cylindrze 9 barów a na kolejnym 12, na szczęście okazało się że nie tłoki a zawory, tutaj kolejna dobra wiadomość, żaden nie był uszkodzony a jedynie zabrudzone, wystarczył szlif, i ciśnienie wróciło w okolice 11 barów.
Po złożeniu głowic rozrząd jest ustawiony -6 i -3, wiem że to za dużo powinno być od -2 do +2, czy przez to mogą pojawiać się ubogie mieszanki ? Komp wali korekty na +10
Sonda jedna jest nową, wiec je bym wykluczył, widać jak pracują
Wymieniłem przed remontem pompę paliwa.
Po skasowaniu błędów z ecu od razu kasują się korekty i silnik ledwo pracuje, dopiero jak korekty idą w górę to praca się stabilizuje ale wywala że ubogo
Niestety mimo remontu silnik nadal czasami się trzęsie a czasami chodzi idealnie.
W kompie jest przez cały czas błąd lewej poduszki, wymieniłem poduszkę, nic nie dało, przejrzałem przewody i przy kostce był pęknięty, znalazłem same kostki od poduszek i przelutowałem i błąd nadal jest |
|
|
|
|
|
|
|
gwiktor02
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Xoxo
Jeżdzę: A8 D4
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-05-20, 06:59
|
|
|
A te poduszki co zmieniasz to nowe czy używane ?
Jak używki mogą wygląda na dobre a już dawno padnięta elektronika.
Jak masz poduszkę w ręce miernik napięcia ustaw na opór i sprawdź czy wgl przez cewkę przechodzi prąd.
Z używkami to loteria każdy będzie mówił ze sprawna (gość od rozbiórki auta) a niestety 1/10 jest dobra. Szczególnie jeśli chodzi o lewa poduszkę silnika. |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-05-20, 08:42
|
|
|
No dobra,poduszka silnika to jedno, a co z mieszankami
Poza tym nie sądzę żeby od tej poduszki silnik się trząsł, czytałem w necie sporo o tym to jeśli poduszka nie jest rozerwana to ten błąd można olać. |
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-05-21, 22:04
|
|
|
Witam!
Czy ktoś może powiedzieć czy mam dobrze ustawiony rozrząd? Czasami też mi telepie silnikiem i nie wiem od czego zacząć.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-05-22, 06:31
|
|
|
4-1 masz ?
to ok |
|
|
|
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-05-22, 21:10
|
|
|
pepi napisał/a: | 4-1 masz ?
to ok |
Co to znaczy "4-1"?
Poniżej załączyłem jeszcze raz prt sc z odczytu parametrów.
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-06-07, 12:06
|
|
|
Podbiję bo ciąglę walczę z problem że silnik na zimnym bardzo się trzęsie, było sprawdzane ciśnienie i były zbyt duże różnice ciśnień, najniższe 9 a najlepsze 12,5 ,więc zostały zdjęte głowice i okazało się że pierścienie są w super stanie a przepuszczały zawory, z powodu nagaru (auto ma pól miliona km) po naprawie ciśnienie wróciło w okolice 11 barów w najgorszych miejscach, niestety nie naprawiło to trzęsienia się silnika.
W silniku są 2 błędy katalizatorów lewy i prawy niska wydajność
Lewa poduszka zwarcie do plusa, poduszkę wymieniłem (na 100% nie jest rozerwana niestety błąd nadal jest)
Wymieniłem przepływomierz, filtr powietrza, świece bosh iridium
Rozrząd ustawiony ponownie i jest teraz na +4 i +1
Jeżdżę od mechanika do mechanika, każdy rozkłada ręce.
Najdziwniejsze jest to że auto potrafi pracować jedwabiście gładko, a następnego dnia się trzęsie.
Jakieś rady ? Ja się poddałem |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2017-06-08, 21:06
|
|
|
lewizna ? |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-06-09, 09:02
|
|
|
Szukałem, na pracującym silniku psikałem plakiem, i słuchałem czy silnik inaczej będzie pracował, wygląda na wszytko szczelne, poza tym gdyby to było lewe powietrze to przecież nie było by tak że raz dobrze a raz źle prawda ? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-06-09, 10:03
|
|
|
kiedyś w V8 sprawdzałem odpinając poszczególne świece, jeden gar mniej
był praktycznie niezauważalny... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-06-09, 10:47
|
|
|
Panowie, a co sądzicie o cewkach ? Tylko z tego co czytałem to ich awaria ukazuje się po rozgrzaniu silnika, a u mnie po rozgrzaniu ewidentnie silnik pracuje lepiej. |
|
|
|
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2017-06-11, 11:59
|
|
|
Wojtec1987 napisał/a: | Panowie, a co sądzicie o cewkach ? Tylko z tego co czytałem to ich awaria ukazuje się po rozgrzaniu silnika, a u mnie po rozgrzaniu ewidentnie silnik pracuje lepiej. |
Jak będzie cewka to będziesz miał wypadanie zapłonu na kompie.
wiece nowe ale czy dobrze masz dobraną ciepłotę świec??
Proponuje sprawdzić korekty wtrysków paliwowych jeżeli tego nie robiłeś. |
|
|
|
|
|