Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Trzesie silnikiem  
Autor Wiadomość
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-06-11, 18:22   

Zapłony wypadają na zimnym silniku , ale nie ma błędu, patrzyłem w odpowiednich grupach, po rozgrzaniu nie ma wypadania.

Cewki nie pomogły , kumpel ma s4 i wczoraj wymieniliśmy wszystkie 8 cewek, nic się nie zmieniło.

Co do korekt to są wysokie na pb w idle 6+ na głowicy bank drugi, i wywala ubogo, jest wymieniona pompa paliwa i sonda z tej strony, mimo tego jest ubogo, na lpg jest ok, bo ta strona jest podbita każdy wtrysk +4% i wtedy korekty mieszczą się w normie. Od czego mogą być tak wysokie korekty na pb ? Może tam musze szukać przyczyny ? Wtryski pb zmieniałem miejscami,nic się nie zmieniło.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-06-15, 10:02   

Należy sprawdzić działanie regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej.

On utrzymuje właściwe ciśnienie paliwa.
Jeżeli źle trzyma to spada ciśnienie na listwie i korekty idą na +

Można to sprawdzić ręcznie, ściskając kombinerkami przewód powrotny (gumowy).

Tak samo jak ściągniesz podciśnienie z regulatora to powinno podskoczyć o 0.5 bara ciśnienie paliwa na listwie.

Korekty powinny lecieć w dół.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-15, 21:45   

Jak można sprawdzić działanie sond za pomocą odis? Też mi trzesie silnikiem i wydaje mi się ze to od sondy
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-06-16, 06:21   

Odłącz sondy na czas testu i zobacz czy dalej trzęsie.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-06-17, 16:24   

marekp750 napisał/a:

Tak samo jak ściągniesz podciśnienie z regulatora to powinno podskoczyć o 0.5 bara ciśnienie paliwa na listwie.

Korekty powinny lecieć w dół.


Jak ściągnę przewód od podciśnienia i korekty polecą w dół, co to będzie oznaczało ? Że regulator umarł ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.