Autor |
Wiadomość |
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2014-11-17, 11:12
|
|
|
zamówiłem pętle jutro ma być podepnę sprawdzę czy będzie działać aha jeszcze jedno u mnie nawi raz się wyłącza i jest ok a innym razem nie i ciągnie dużo prądu czy problemem może byc sam napęd dodoam że ten sterownik zarządzania energią wymieniłem i nie pomogło?? |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-11-17, 11:56
|
|
|
lukasz88 napisał/a: | zamówiłem pętle jutro ma być podepnę sprawdzę czy będzie działać aha jeszcze jedno u mnie nawi raz się wyłącza i jest ok a innym razem nie i ciągnie dużo prądu czy problemem może byc sam napęd dodoam że ten sterownik zarządzania energią wymieniłem i nie pomogło?? |
Jeżeli problem znad miernym poborem prądu leży po stronie sterownika- navi [ nie wyaje mi się żeby to była sprawa lasera lub napędu] , to wystarczy odpiąć wszystkie wtyczki od urządzenia a w światłowód podpiąć pętle. Jeżeli będzie wszystko ok-to z zapętleniem światłowodu możesz jeździć
W moim przypadku pomogło ponowne ustawienie timera ,uśpienia sterowników MMI w zielonym menu <hura> |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-11-17, 12:15
|
|
|
olimpus104 napisał/a: | W moim przypadku pomogło ponowne ustawienie timera ,uśpienia sterowników MMI w zielonym menu |
masz ustawione według tego przykładu https://www.youtube.com/w...C_LSnUQ&index=2 czy jakoś inaczej? |
_________________
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2014-11-17, 13:55
|
|
|
koledzy niewiem jak mam ustawione w zielonym menu bo nie moge tam wejść a pozatym to nie to bo teraz nawi wyłącza się różnie nie ma znaczenia raz po paru minutach a innym razem wogule to ustawienia chyba nie pomogą zobacze jutro z tą pętlą czy pomogło |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-11-17, 16:34
|
|
|
lukasz88 napisał/a: | koledzy niewiem jak mam ustawione w zielonym menu |
no ok...
ale pytanie jest do kolegi olimpus104 |
_________________
|
|
|
|
|
olimpus104
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Zibi
Jeżdzę: A8 D3 Quattro 3.0 TDI Sport
Pomógł: 2 razy Wiek: 51 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 267 Skąd: Bognor Regis UK
|
Wysłany: 2014-11-17, 18:51
|
|
|
AMSTAFF napisał/a: | olimpus104 napisał/a: | W moim przypadku pomogło ponowne ustawienie timera ,uśpienia sterowników MMI w zielonym menu |
masz ustawione według tego przykładu https://www.youtube.com/w...C_LSnUQ&index=2 czy jakoś inaczej? |
Tak wzorowałem się tym filmikiem. Lecz w moim przypadku nie usypiał sterownik MMI. |
_________________ Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
|
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-01-10, 08:38
|
|
|
witam ponownie kolegów gdyż mój problem z aku trwa nadal a elektrycy(Magicy) nic nie znajdują może jest ktoś z podlasia kto się na tym zna i byłby w stanie pomóc problem dotyczy rozładowującego się aku pliss:) |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-01-10, 19:50
|
|
|
a moze altek albo rozrusznik niby oklepane ale... kto wie , skoro odpiAles to co pozera prad to w tym przyczyny szukalbym o ile pobor przekracza duzo |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz88
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ŁUKASZ
Jeżdzę: D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Wrz 2014 Posty: 236 Skąd: michałowo
|
Wysłany: 2015-01-13, 09:58
|
|
|
koledzy może ktoś miał podobny problem z prądem i jednocześnie z keylessem jak sprawdzić czy sterownik w drzwiach jest dobry bo to może z nim mam problem jak bym odpiął wiązkę w drzwiach i wtedy sprawdzić pobór prądu a i jeszcze jedno czy sterowniki te od drzwi moają wogule coś wspólnego z kessy? |
_________________ łukasz88 |
|
|
|
|
|