Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] Zerwany rozrząd - naprawa silnika  
Autor Wiadomość
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-02-08, 10:44   

aro51 napisał/a:
Silnik do d3 to pod 10tysia podchodzi, więc bezsensem jest jego wymiana, lepszy remont, do kupionego silnika i tak trzeba założyć nowy rozrząd.

Zwalać głowice obrobić je ładnie poskładac i silnik cacy.

dokładnie moje zdanie jest identyczne, po złożeniu pomiar kompresji i wiesz czym jedziesz, fajnie jest posprawdzać stan tej częsci łańcuchowej ślizgi itp... i tak wszystko będzie w rękach jak zdejmiesz czapki
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
RafiPl 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 122
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2013-02-08, 18:34   

A ja mam pytanko co do rozrządu... przy jakim przebiegu się go wymienia i jaki jest tego koszt?
_________________
..::LONGEEEEER::..
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-08, 20:16   

tylko o jednym zapominacie przy nowym silniku też trzeba wymienić
i wtedy to już się nie opłaca :-P
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-09, 18:23   

RafiPl napisał/a:
A ja mam pytanko co do rozrządu... przy jakim przebiegu się go wymienia i jaki jest tego koszt?

Wymiana całego zestawu wraz z pompom wody itp. 90 tolerancja 120 tyś. ale lepiej nie czekać do 120 tyś . bo może być za pużno :peace:
Koszty są zróżnicowane w zależności jakie części kupisz dobre markowe czy tańsze zamienniki . wybór należy do ciebie .poszukaj chłopaki gdzieś opisywali koszty . mnie po zerwaniu paska rozrządu naprawa kosztowała 4200 pln.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-09, 18:52   

serwisy dają na 120 tys tylko to ma trwać dwa lata :-D
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-10, 12:17   

A ja słyszałem że nie dłużej niż 5- lat
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-10, 13:24   

każdy pasek jesli ma juz 5 lat to przynajmniej wypada sprawdzić a jeśli ma już połowe przebiegu lub więcej to wyienić.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-02-11, 08:29   

6 lat chyba
:-D
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-11, 09:40   

Raczej 5 zawsze mnie tak uczono :) Ale widziałem paski co mają przewidziane 220tyś i po 10latach są jak nowe :)
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2013-02-11, 09:55   

pepi napisał/a:
tylko o jednym zapominacie przy nowym silniku też trzeba wymienić
i wtedy to już się nie opłaca


Napisane jest we wcześnejszych postach. Niedoczytałeś :-D

Co do rozrządu to jeśli robiony w ASO i dają gwarancje na 120tys km to spoko, ale...

Rozrząd robiony na zamiennikach to pasek moim zdaniem i nie tylko to do wymiany co 60tys km.
Pompa wody i hydrauliczny napinacz można wymienic raz na 120tys, ale pasek napinacz i rolki co 60tys. Taka jest procedura w każdym rozrządzie napedzanym paskiem ( w Peugeot sa teflonowe i wytrzymuja dluzej) , a w a8 pasek jest długości linki holowniczej. Koszt jest stosunkowo nieduży więc spokojnie mozna sobie na to pozwolic. Komplet czesci w zaleznosci od dojsc to ok 1200zl z termostatem pompa wody napinaczem hydraulicznym.

Mowa o markowych zamiennikach, nie czesciach ori w ASO.

Rolki w sumie to w sklepie to samo co w ASO tylke ze startym numerem :-) , ale pasek miałem kiedys okazje porownywac moze nie w 4.2 , ale roznica w pasku Conti a ori AUDI to kosmos, dlatego nie dziwie się ze okres wymiany moze byc dluzszy.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.