Autor |
Wiadomość |
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-02-08, 10:44
|
|
|
aro51 napisał/a: | Silnik do d3 to pod 10tysia podchodzi, więc bezsensem jest jego wymiana, lepszy remont, do kupionego silnika i tak trzeba założyć nowy rozrząd.
Zwalać głowice obrobić je ładnie poskładac i silnik cacy. |
dokładnie moje zdanie jest identyczne, po złożeniu pomiar kompresji i wiesz czym jedziesz, fajnie jest posprawdzać stan tej częsci łańcuchowej ślizgi itp... i tak wszystko będzie w rękach jak zdejmiesz czapki |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
|
|
|
RafiPl
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2013-02-08, 18:34
|
|
|
A ja mam pytanko co do rozrządu... przy jakim przebiegu się go wymienia i jaki jest tego koszt? |
_________________ ..::LONGEEEEER::..
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-08, 20:16
|
|
|
tylko o jednym zapominacie przy nowym silniku też trzeba wymienić
i wtedy to już się nie opłaca :-P |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 54 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-02-09, 18:23
|
|
|
RafiPl napisał/a: | A ja mam pytanko co do rozrządu... przy jakim przebiegu się go wymienia i jaki jest tego koszt? |
Wymiana całego zestawu wraz z pompom wody itp. 90 tolerancja 120 tyś. ale lepiej nie czekać do 120 tyś . bo może być za pużno :peace:
Koszty są zróżnicowane w zależności jakie części kupisz dobre markowe czy tańsze zamienniki . wybór należy do ciebie .poszukaj chłopaki gdzieś opisywali koszty . mnie po zerwaniu paska rozrządu naprawa kosztowała 4200 pln. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-09, 18:52
|
|
|
serwisy dają na 120 tys tylko to ma trwać dwa lata :-D |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 54 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-10, 13:24
|
|
|
każdy pasek jesli ma juz 5 lat to przynajmniej wypada sprawdzić a jeśli ma już połowe przebiegu lub więcej to wyienić. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-02-11, 08:29
|
|
|
6 lat chyba
:-D |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-02-11, 09:40
|
|
|
Raczej 5 zawsze mnie tak uczono Ale widziałem paski co mają przewidziane 220tyś i po 10latach są jak nowe |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2013-02-11, 09:55
|
|
|
pepi napisał/a: | tylko o jednym zapominacie przy nowym silniku też trzeba wymienić
i wtedy to już się nie opłaca |
Napisane jest we wcześnejszych postach. Niedoczytałeś :-D
Co do rozrządu to jeśli robiony w ASO i dają gwarancje na 120tys km to spoko, ale...
Rozrząd robiony na zamiennikach to pasek moim zdaniem i nie tylko to do wymiany co 60tys km.
Pompa wody i hydrauliczny napinacz można wymienic raz na 120tys, ale pasek napinacz i rolki co 60tys. Taka jest procedura w każdym rozrządzie napedzanym paskiem ( w Peugeot sa teflonowe i wytrzymuja dluzej) , a w a8 pasek jest długości linki holowniczej. Koszt jest stosunkowo nieduży więc spokojnie mozna sobie na to pozwolic. Komplet czesci w zaleznosci od dojsc to ok 1200zl z termostatem pompa wody napinaczem hydraulicznym.
Mowa o markowych zamiennikach, nie czesciach ori w ASO.
Rolki w sumie to w sklepie to samo co w ASO tylke ze startym numerem :-) , ale pasek miałem kiedys okazje porownywac moze nie w 4.2 , ale roznica w pasku Conti a ori AUDI to kosmos, dlatego nie dziwie się ze okres wymiany moze byc dluzszy. |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
|