|
Autor |
Wiadomość |
pitak73
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 95 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2017-12-13, 19:49 [D3 08 4.2FSI
] Spalanie PB
|
|
|
Mam pytanko, jeżdżę od 15 miesiąca D3 4,2 FSI, auto sprawne, nic nie stuka nie puka, błędów brak no ale jest małe ale. W D2 4,2 MPI PB jeżdżąc tą samą trasą co dziennie, fakt 5 km w jedną stronę, trochę mało, spalanie miałem na poziomie 17 litrów PB, nie jeździłem jak emeryt, w D3 nie mogę zejść poniżej 20 litrów PB, trasa ta sama, noga ta sama a spalanie do bani. A miało być tak pięknie, w testach FSI pali mniej niż MPI a tu kuku. Czy ktoś może mi potwierdzić czy tak ma być czy czegoś zacząć szukać w aucie, np dziury w baku (żarcik) |
_________________ Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2 |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-13, 23:13
|
|
|
20 to zdecydowanie za dużo. Czasem biorę firmowe RS4 B7 do pojeżdżenia i normalnie (moja normalna jazda jest raczej dynamiczna) jeżdżąc auto spala 13-15 L/100km. Dodam, że RS4 ma 420 KM, w D3 jest ich trochę mniej więc biorąc też pod uwagę większą wagę powinno tobie palić mniej więcej tyle samo
Jaki przebieg auta? Czy coś było robione z silnikiem? Jakieś błędy? Kolektor dolotowy sprawny? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-12-14, 01:33
|
|
|
Bierzesz pod uwage te same warunki, temp itp ? Teraz zima.. Mi D3 palilo ok 1,5l mniej od D2 (BFM a ABZ), czyli jakies 11,5 - 12l |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pitak73
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 95 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2017-12-14, 09:26
|
|
|
Silnik sprawny, 150 tyś najechane, sprawdzone, kolektor dolotowy i zawory czyściłem, błędów nie ma a pali jak smok, wczoraj tankowałem i wyszło 21L/100, nie na kompie tylko przy przeliczaniu, więc zdecydowanie za duuuużo. Nie wiem gdzie pierwsze zaglądnąć, może przepływkę podmienić?
Przed czyszczeniem też tyle paliła
[ Dodano: 2017-12-14, 09:30 ]
No chyba, że wtryski leją, czy można je sprawdzić bez wyciągania? |
_________________ Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2 |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-12-15, 01:37
|
|
|
Jakby wtryski laly to sondy zglaszalyby za bogata mieszanke a skoro nie zglaszaja wiec moga byc uszkodzone. Sprawdz sondy i korekty. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
pitak73
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3 4,2 FSI
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 95 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 2017-12-15, 12:45
|
|
|
Dzisiaj byłem na serwisowym kompie, wszystko sprawne, błędów żadnych, zrobili adaptację, system przeskanowany cały, nie było zakodowanego jakiegoś nr adaptacji, zrobione, zobaczymy jak pojeżdżę trochę. Opowiem za jakiś czas. |
_________________ Było A8 D2 4,2 jest A8 D3 4,2 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|