|
Autor |
Wiadomość |
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2017-10-21, 12:16 [D3 03 3.7MPI/LPG
] padnięte zawieszenie lewy przód
|
|
|
Witam koledzy mam taki problem że auto po nocy padło na lewe przednie koło po od czytaniu błędu
>001768
lewy czujnik poziomowania pojazdu - napięcie zasilania
może jakieś podpowiedzi jak to ogarnąć bo jeździć się raczej nie da w którym miejscu się znajduję ten czujnik i moduł sterowania j197 |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2017-10-21, 21:43
|
|
|
ok dzięki za podpowiedź ale jeszcze czy to jest czujnik lewy przód czy tył bo po błędzie jest że tylko lewy i nie było symbolu G 78/76? |
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-10-22, 05:32
|
|
|
One są zamienne - zamień stronami i zobacz czy jest różnica . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2017-10-22, 08:21
|
|
|
Jutro zobaczę jakby coś było jeszcze nie tak to będę dalej pytał |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-22, 11:02
|
|
|
Po pierwsze diagnozować czy to jest problem z czujnikiem czy z samym amortyzatorem.
Jeżeli problem z samym czujnikiem to praktycznie zawsze jest informacja o który czujnik chodzi - tak jest oczywiście w programach VCDS czy ODIS bo jakieś inne urządzenia potrafią różne rzeczy pokazywać.
Jak pada po nocy to najczęściej jest to kwestia nieszczelności w układzie, często właśnie amortyzatora.
Uszkodzony czujnik lub jego wiązka elektryczna daje problemy głównie w trakcie jazdy a nie postoju bo to właśnie głównie podczas jazdy istotny jest ciągły i prawidłowy sygnał z tego czujnika. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
jacek66
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57 Dołączył: 01 Paź 2017 Posty: 32 Skąd: tomaszów maz
|
Wysłany: 2017-10-22, 14:28
|
|
|
A w jakiś sposób mógłbym zdiagnozować tą poduchę na słuch czy gdzieś nie ucieka powietrze czy może kupić taki spray jak moją gazowniki z pianą a ren błąd był sczytany v acanem firmy wiaken czy coś w tym stylu
Co do tego czujnika to z tydzień temu jak jechałem to zaobserwowałem jak by mi lampa lewa opadła i za chwile się podniosła i później wywalało błąd na fisie poziomowanie ksenonów wraz z żółtą lampką na liczniku poziomowanie samochodu
[ Dodano: 2017-10-23, 00:27 ]
przepraszam za moją pisownie we wcześniejszym poście ale pisałem z telefonu i mi parę liter gdzieś umknęło ale już poprawiam
[ Dodano: 2017-10-30, 21:02 ]
Witajcie wszyscy klubowicze z racji tego że nikt nie mógł mi pomóc na mój problem z zawieszeniem i błędem sczytanym vagiem problem rozwiązałem sam i chciałem się podzielić swoimi uwagami może nie jak co niektórzy wiem to wiem dla siebie ale do rzeczy jak na początku tego postu padło mi zawieszenie lewy przód wag pokazywał lewy czujnik poziomowania pojazdu napięcie zasilania owszem był to czujnik lewy tylko że tylnego koła ta usterka powodowała brak napięcia na sterowanie przekaźnikiem kompresora (kompresor nie załączał się) co było powodem że padł przodem ale dlaczego lewa strona bardziej nie wiem po wymianie czujnika i wykasowaniu błędów i adaptacji ksenonów wszystko wróciło do normy jak powinno być i jeszcze jedna uwaga koledzy czujniki przód tył lewa prawa strona to jest to samo tylko przód z tyłem różni się długością dźwigni która jest mocowana do wahacza ale to bez problemu można zamienić |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |