|
Autor |
Wiadomość |
KrzysiekR
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 39 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2013-09-23, 07:57 [D3 05 4.2TDI
] Na co zwrócić uwage przy kupnie ?
|
|
|
Witam
Chciałbym kupić A8 D3 4,2TDI z 2005-2006r.
Posiadam sprzet VCDS tylko nie posiadam danych jakie powinny być w tym aucie.
Interesują mnie przede wszystkim dane silnika;
Więc miałbym olbrzymia prośbe jak ;
- sprawdzić VCDS zawartośc sadzy w DPF ?
- korekty wtrysków w jakich kanałach(wiem, że najlepiej sprawdzić na stole w Bosch) ?
- jak sprawdzić turbiny ?
Na co zwrócić uwagę jeszcze?
Wiadomo, że system będzie skanowany i zczytane błędy ale na które bloki pomiarowe zwrócić szczególna uwagę? |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2013-09-23, 11:54
|
|
|
Kolego lepiej zapłać komuś kumatemu 500 PLN niż sam sie za to zabieraj |
|
|
|
|
|
|
|
KrzysiekR
Użytkownik
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 21 Wrz 2013 Posty: 39 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2013-09-23, 14:29
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | Kolego lepiej zapłać komuś kumatemu 500 PLN niż sam sie za to zabieraj |
Ja sam takie pierdoły robię.
Chcę tylko dokształcić się na 4,2TDI, ale ich jest mało. Nie sprawdzałem jeszcze nikomu. Chciałbym sobie taka kupic, ale podpiąć kompa i zczytac tylko błędy to mi nic nie da. Muszę sprawdzić bloki pomiarowe. Co ztego jak przelecę po blokach jak nie znam wartości jakie powinny być. Nie chcę po kupnie wyciągac np. wtrysków bo będą ku końcowi i wywalać DPF lub turbin do regeneracji.
Tu znalazłem w jakich kanałach co jest.
http://www.audi-portal.co...cu_12803.html#1
Korekty wtrysków 013, 014
Sprawdzenie Biturbo w kanałach 021 033, 034, 035.
Kontroli ciśnienia Rail 056
Kalibracja wtryskiwaczy 70,71,72,73,74,75,76,77,78
DPF regeneracja awaryjna 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106
Już mniej wiecej wiadomo gdzie szukać tylko potrzebne dokładne wartości jakie powinny być. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |