Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-06-25, 08:34
|
|
|
VanDyke napisał/a: | A ile Ci wyszło? |
3,3 bara |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-25, 11:00
|
|
|
To za mało...gdzies żem czytał że 3.5 ale nie dam se głowy uciąć. Pompa ogólnie daje 4 na silnik |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-25, 14:28
|
|
|
Temat dotyczy D3 więc mamy dwie pompy-sugeruje zmostkować i sprawdzić czy wówczas jest podobnie. To pozwoli wykluczyc bądź nie sama pompe |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-06-25, 14:28
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić ~3.5 BAR. |
Przed wymianą filtra paliwa spadało do 3,2 BAR
Po zmianie filtra trzymało ciśnienie 3,3 BAR
Jak na razie nie zaświeca się sonda,pojeżdżę trochę i zobaczymy czy się zaświeci.
marekp750 napisał/a: | czy po ściągnięciu podciśnienia na regulatorze ciśnienie idzie do 4 BAR?
czy po wyłączeniu silnika w ciągu 10 minutek ciśnienie nie spadnie niżej niż 2.5 BAR?
czy podczas jazdy i dużego obciążenia silnika ciśnienie idzie w kierunku 3.8 BAR ? |
Cała reszta nie sprawdzana ale dobrze wiedzieć na przyszłość.
Dzięki za wskazówki. |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-06-25, 21:31
|
|
|
Myślę, że temat będzie powiązany z moim
http://www.a8team.pl/d3-0...538-vt20386.htm
Kody błędów mamy inne bo używamy innych interfejsów.
Na autostradzie wywaliło korekty do 18%. Sprawdź jeszcze swoje. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-07-05, 16:43
|
|
|
Panowie wychodzi na to problem został rozwiązany,w końcu mam czysty sterownik
Problemem był filtr paliwa marki Filtron.
I tu chciał bym szczególnie podziękować kolegom
marekp750
michalwruszak |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-05, 16:45
|
|
|
O prosze czyli jednak cos na rzecz z tymi filtronami jest. |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-07-05, 16:56
|
|
|
Apophis napisał/a: | O prosze czyli jednak cos na rzecz z tymi filtronami jest. |
Może jak bym miał mocniejsza pompę paliwową to i przez Filtrona by przepchała,ale 3,3BAR-a nie dawało rady.Po wymianie filtra paliwa na Mann-a nie wyskakuje żaden błąd.
Podejrzewam że w przyszłości nie minie mnie wymiana pompy ale puki co daje radę. |
|
|
|
|
KarolW
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016 Posty: 120 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2017-05-09, 18:32
|
|
|
Nie będę zakładał nowego tematu a też mam błędy z sondy. A wiec tak, co jakiś czas podpinam kompa a tam w silniku błąd:
17538 001 P1130 Rząd 2,adaptacja mieszanki (mult.) Mieszanka za uboga, Przekroczona górna wartość graniczna. Jeżeli zamienił bym sondy stronami i obserwował jaki błąd się pojawi to mogło by się wyjaśnić czy to wina sądy czy problem jest gdzieś indziej? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-07-16, 22:10
|
|
|
Panowie, są 2 kostki od sond ,pod maską,która jest od której strony ?
W sensie w tą od grodzi powinna być wpięta sonda która ?
No i oczywiście wtedy będę wiedział automatycznie drugą 😊 |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2017-07-20, 08:22 Re: Błąd sondy lambda.
|
|
|
123mielony napisał/a: | Panowie i Panie mam taką zagadkę.
Walczę z tym już dość długo i mam tego serdecznie dość,a mianowicie zaświeca mi się kontrolka chek engin i wywala błąd
18629-Sonda lambda 1 : zespół 2
P2197-008-sygnał mieszanka za uboga-MIL zapalona
Czuć delikatne mrowienie na karoserii.
Po zamianie wtyczek wali już dwa błędy
P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za ubogi
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza kultura pracy silnika
Po skasowaniu ponownie po kilku godzinach wyskakują błędy
P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za bogaty
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza praca silnika
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać ? |
Zaraz zaraz jak to po zamianie wtyczek ?? zamieniłeś same wtyczki bez wykręcenia i zamiany sond ? ? Przecież jak jedna strona kuleje np cewki, świece wtryski etc i każe się to regulować sondą z drugiej strony to jak jechać autostradą pod prąd..
Jak jest na jednej stronie za bogato a na drugiej za ubogo tzn że system próbuje dociągnąć średnią z lewego i prawego rzędu cylindrów (na 100% wypadanie zapłonów - sprawdzić trzeba świece cewki i czy wtyczki nie są luźne np poprzez ułamane zapinki od cewek itp))
Sprawdzić w pierwszej kolejności czy to jest zarówno na PB jaki na LPG bp jeśli tylko na LPG to wtryski dogorywają itp
[ Dodano: 2017-07-20, 09:29 ]
Wojtec1987 napisał/a: | Panowie, są 2 kostki od sond ,pod maską,która jest od której strony ?
W sensie w tą od grodzi powinna być wpięta sonda która ?
No i oczywiście wtedy będę wiedział automatycznie drugą 😊 |
Sondy przednie (regulacyjne)
Oryginalnie brązowa wtyczka = Lewa od kierowcy
Oryginalnie czarna wtyczka = prawa od pasażera
Zamiennie BOSCH (Oryginał) obie sondy zastępuje się jednym rodzajem BOSCH (wtyczki czarne) |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|