Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Błąd sondy lambda.  
Autor Wiadomość
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-06-25, 08:34   

VanDyke napisał/a:
A ile Ci wyszło?

3,3 bara
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-25, 11:00   

To za mało...gdzies żem czytał że 3.5 ale nie dam se głowy uciąć. Pompa ogólnie daje 4 na silnik
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-06-25, 12:36   

Ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić ~3.5 BAR.

Ale to nie wszystko...

czy po ściągnięciu podciśnienia na regulatorze ciśnienie idzie do 4 BAR?
czy po wyłączeniu silnika w ciągu 10 minutek ciśnienie nie spadnie niżej niż 2.5 BAR?
czy podczas jazdy i dużego obciążenia silnika ciśnienie idzie w kierunku 3.8 BAR ?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-25, 14:28   

Temat dotyczy D3 więc mamy dwie pompy-sugeruje zmostkować i sprawdzić czy wówczas jest podobnie. To pozwoli wykluczyc bądź nie sama pompe
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-06-25, 14:28   

marekp750 napisał/a:
Ciśnienie na biegu jałowym powinno wynosić ~3.5 BAR.

Przed wymianą filtra paliwa spadało do 3,2 BAR
Po zmianie filtra trzymało ciśnienie 3,3 BAR
Jak na razie nie zaświeca się sonda,pojeżdżę trochę i zobaczymy czy się zaświeci.

marekp750 napisał/a:
czy po ściągnięciu podciśnienia na regulatorze ciśnienie idzie do 4 BAR?
czy po wyłączeniu silnika w ciągu 10 minutek ciśnienie nie spadnie niżej niż 2.5 BAR?
czy podczas jazdy i dużego obciążenia silnika ciśnienie idzie w kierunku 3.8 BAR ?

Cała reszta nie sprawdzana ale dobrze wiedzieć na przyszłość.

Dzięki za wskazówki.
 
 
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-25, 21:31   

Myślę, że temat będzie powiązany z moim

http://www.a8team.pl/d3-0...538-vt20386.htm

Kody błędów mamy inne bo używamy innych interfejsów.

Na autostradzie wywaliło korekty do 18%. Sprawdź jeszcze swoje.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-07-05, 16:43   

Panowie wychodzi na to problem został rozwiązany,w końcu mam czysty sterownik :]
Problemem był filtr paliwa marki Filtron.
I tu chciał bym szczególnie podziękować kolegom
marekp750
michalwruszak
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-05, 16:45   

O prosze czyli jednak cos na rzecz z tymi filtronami jest.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-07-05, 16:56   

Apophis napisał/a:
O prosze czyli jednak cos na rzecz z tymi filtronami jest.

Może jak bym miał mocniejsza pompę paliwową to i przez Filtrona by przepchała,ale 3,3BAR-a nie dawało rady.Po wymianie filtra paliwa na Mann-a nie wyskakuje żaden błąd.
Podejrzewam że w przyszłości nie minie mnie wymiana pompy ale puki co daje radę.
 
 
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-05-09, 18:32   

Nie będę zakładał nowego tematu a też mam błędy z sondy. A wiec tak, co jakiś czas podpinam kompa a tam w silniku błąd:
17538 001 P1130 Rząd 2,adaptacja mieszanki (mult.) Mieszanka za uboga, Przekroczona górna wartość graniczna. Jeżeli zamienił bym sondy stronami i obserwował jaki błąd się pojawi to mogło by się wyjaśnić czy to wina sądy czy problem jest gdzieś indziej?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-05-10, 08:18   

Tak , to jest wyjście

Korekta LPG także wskazana
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wojtec1987 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 14 Sie 2016
Posty: 210
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2017-07-16, 22:10   

Panowie, są 2 kostki od sond ,pod maską,która jest od której strony ?
W sensie w tą od grodzi powinna być wpięta sonda która ?
No i oczywiście wtedy będę wiedział automatycznie drugą 😊
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-07-20, 08:22   Re: Błąd sondy lambda.

123mielony napisał/a:
Panowie i Panie mam taką zagadkę.
Walczę z tym już dość długo i mam tego serdecznie dość,a mianowicie zaświeca mi się kontrolka chek engin i wywala błąd

18629-Sonda lambda 1 : zespół 2
P2197-008-sygnał mieszanka za uboga-MIL zapalona
Czuć delikatne mrowienie na karoserii.

Po zamianie wtyczek wali już dwa błędy

P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za ubogi
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza kultura pracy silnika

Po skasowaniu ponownie po kilku godzinach wyskakują błędy

P2197 Sonda lambda (rząd 2,czujnik 1) -układ za bogaty
P2195 Sonda lambda (rząd 1,czujnik 1) - układ za ubogi
Znacznie gorsza praca silnika

Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać ?


Zaraz zaraz jak to po zamianie wtyczek ?? zamieniłeś same wtyczki bez wykręcenia i zamiany sond ? ? Przecież jak jedna strona kuleje np cewki, świece wtryski etc i każe się to regulować sondą z drugiej strony to jak jechać autostradą pod prąd..
Jak jest na jednej stronie za bogato a na drugiej za ubogo tzn że system próbuje dociągnąć średnią z lewego i prawego rzędu cylindrów (na 100% wypadanie zapłonów - sprawdzić trzeba świece cewki i czy wtyczki nie są luźne np poprzez ułamane zapinki od cewek itp))
Sprawdzić w pierwszej kolejności czy to jest zarówno na PB jaki na LPG bp jeśli tylko na LPG to wtryski dogorywają itp

[ Dodano: 2017-07-20, 09:29 ]
Wojtec1987 napisał/a:
Panowie, są 2 kostki od sond ,pod maską,która jest od której strony ?
W sensie w tą od grodzi powinna być wpięta sonda która ?
No i oczywiście wtedy będę wiedział automatycznie drugą 😊


Sondy przednie (regulacyjne)
Oryginalnie brązowa wtyczka = Lewa od kierowcy
Oryginalnie czarna wtyczka = prawa od pasażera



Zamiennie BOSCH (Oryginał) obie sondy zastępuje się jednym rodzajem BOSCH (wtyczki czarne)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.