Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Gruszki podciśnienia  
Autor Wiadomość
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-10-13, 15:10   

Na razie - wiem, że brzydko ale - zdrutowałem te ciągadła.
Muszę stwierdzić, ze nadal nie odczuwam różnicy ;/

W poniedziałek podjadę do mechanika, niech rzuci okiem :)
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2012-10-14, 19:20   

notik napisał/a:
Odczujesz jak lepiej będzie ci się wkrecal na obroty powyżej 3-4tys. jak już to uruchomisz. W moim poprzednim aucie Opel Frontera 3.2 v6 było podobne rozwiazanie i po tym jak zrobiłem odetkany wydech odczulem spora różnice właśnie po przełączeniu klap powyżej 3,5tys. Zalaczalo się to podobnie jak w hondach v-tec. Auto nagle dostawało kopniaka i zmieniał się dźwięk na bardziej rasowy. W audi jest podobnie tylko mniej to słychać.


Po części jest tak jak pisze kolega notik, jeśli nie kręcisz silnika wyżej (o ile pamiętam to ponad 3 tys. obr/min.) to nie odczuwasz różnicy, gdyż przy niskich obrotach silnika pracuje krótszy obieg, a dopiero na wyższych klapy otwierają się skracając długość kolektora dolotowego. Po złożeniu proponuję zresetować dotychczasowe ustawienia silnika (apdaptacja) bo zapamiętał nieprawidłowe ustawienia.

Pozdro.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Robson 


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: UK
Wysłany: 2012-10-14, 22:51   

http://www.a8team.pl/topics28/2713.htm
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-10-15, 00:22   

Oj Paweł, trza było zadzwonić a wszystko bym Ci powiedział ;-)

Mechanicy którzy mają marne o tym pojęcie pewnie będą mówić, że nie ma sensu tego robić... noi nie będą pewnie chcieli tego ruszyć bo klejenie nie starcza na długo.
A zrobić warto to jak najszybciej dopóki klapy jeszcze dają się poruszyć... o ile jeszcze się ruszają... bo nieruchome lubią zapiekać się na amen i później trzeba się sporo namęczyć aby to ruszyć... w najgorszym wypadku kolektor dolotowy do demontażu.

A te cięgna to olej jakieś używane... u mnie dostaniesz nowy gotowy zestaw naprawczy z metalowymi cięgnami - podobny jak koledzy wstawiali zdjęcia powyżej tyle że konkretnie pod silnik BFM (w różnych silnikach 4.2V8 są różne układy gruszek i różne długości tych ciegien).
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-10-15, 14:17   

FOSS a masz tego wiecej? Bo też bym potrzebował taki jeden zestaw .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-10-15, 19:10   

pioter napisał/a:
FOSS a masz tego wiecej? Bo też bym potrzebował taki jeden zestaw .

A i owszem, posiadam więcej takich zestawów... info podeślę na PW ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-10-20, 09:08   

Kiedy można spdziewać jakiegoś info odnośnie zestawu ?
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
badyl 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 344
Skąd: trójmiasto
Wysłany: 2012-11-13, 09:58   

FOSS miał byś taki zestaw dla mnie :?: bo i u mnie się połamały cięgna :-/ a niedawno jeszcze były na swoim miejscu :-( co najśmieszniejsze też nie odczuwam żadnej różnicy , auto jezdzi tak samo :shock:
_________________

 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-11-13, 12:35   

Ja założyłem zestawik i wszystko działa jak powinno , podziękowania dla Damiana .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-11-13, 16:39   

pioter napisał/a:
Ja założyłem zestawik i wszystko działa jak powinno , podziękowania dla Damiana .

Cieszę się że wszystko pasuje i przepraszam za długi czas oczekiwania - ostatnio miałem zbyt dużo na głowie i nie dawałem rady wszystkiego ogarnąć :-x

badyl napisał/a:
FOSS miał byś taki zestaw dla mnie :?: bo i u mnie się połamały cięgna :-/

Tak, będę miał... info na PW.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
nexuss 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 50
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 3
Skąd: Cardiff
Wysłany: 2012-11-18, 12:59   

Panowie, potrzeba matką wynalazku. Ja rozwiązałem problem kupując w Poundland-zie (5PLN) zestaw metalowych opasek zaciskowych. Miałem jakieś nawet w domu, ale one były pełne przez co dużo twardsze. Polecam kupić własnie takie z otworkami na gwint. I jeszcze jedna rzecz, trzeba tak je ustawić żeby śrubka do ściskania nigdzie nie wadziła. Efekt widoczny na zdjęciu.

WodzikiNaprawa.jpg
Plik ściągnięto 116 raz(y) 95,21 KB

_________________
Jeżeli coś jest niemożliwe do zrobienia, trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wie, przyjdzie i to zrobi! :)
Przesiadka z A6C5 na A8LD3
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-18, 15:51   

nexuss ,nie obraź się ale to takie "druciarstwo" ,że nie chce mi się więcej pisać....zobacz jak to Damian zrobił ;-)....lub zaadoptuj sobie końcówki z amortyzatorów gazowych maski/klapy jakiegoś samochodu , są odkręcane...i można coś sensownego skonstruować :roll:
Ostatnio zmieniony przez JIMM 2012-11-18, 16:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-11-18, 15:54   

JIMM ja bym to nazwał opaskarstwo ;-)
 
 
nexuss 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 50
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 3
Skąd: Cardiff
Wysłany: 2012-11-18, 17:42   

Tak myślałem że estetom się to nie spodoba. I pewnie mają racje, ale w tamtym czasie niedość że nie miałem kompletnie czasu, to na dodatek lało chyba ze dwa tygodnie non stop (mieszkam w Walii). Założyłem te opaski w 15min i po problemie, działa wysmienicie. Zgadzam się z tym w 100% że wygląda to jak u Rumuna w Dacce, i wierzcie mi że daleki jestem od stosowania półśrodków. Jest to jednak metoda na szybkie rozwiązanie problemu w momencie kiedy nie ma się odpowiednich części, czasu, chęci. I myśle że lepiej skręcić to drutem, niż doprowadzić do zapieczenia tych osi. ;-)
_________________
Jeżeli coś jest niemożliwe do zrobienia, trzeba znaleźć kogoś kto o tym nie wie, przyjdzie i to zrobi! :)
Przesiadka z A6C5 na A8LD3
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-11-19, 14:21   

nexuss napisał/a:
Panowie, potrzeba matką wynalazku. Ja rozwiązałem problem kupując w Poundland-zie (5PLN) zestaw metalowych opasek zaciskowych...

Ufffffffffff... patrzę i oczom nie wierzę :shock:

Kolego nexuss nie wiem ile może kosztować przesyłka na wyspy ale jeśli nie chcesz kupować używanych lub nowych oryginalnych gruszek z cięgnami (w oryginale występuje to tylko razem) i nie potrafisz tego jakoś samemu ogarnąć to mam takie cięgna nowe, aluminiowe, gotowe do zamontowania - moje może nie są idealne bo nie jest to gotowy produkt z jakiejś fabryki ale w porównaniu do tych opasek (z całym szacunkiem dla umiejętności działania w potrzebie) to tak jak byś postawił po-liftowe A8L D3 W12 obok czegoś takiego jak ZiŁ-115 ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.