Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Gruszki podciśnienia  
Autor Wiadomość
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-07, 17:16   

Zaglądnąłem do swoich i wydaje mi się że w normie wszystko. Ktoś widać już się nimi zajął bo mam obydwa cięgna dorobione metalowe.

tak to u mnie pracuje
po kolei na filmiku włączene zapłonnu, wyłączenie, włączenie zapłonu, odpalenie i przegazowanie.
jakość dźwięku i obrazu powala nagrywane telefonem :)

https://youtu.be/WcOS_QNG-bg
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-07, 17:32   

Trochę się przycinają.
_________________
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-09-07, 19:12   

krzychu22.p1i napisał/a:
Trochę się przycinają.
też zauważyłem ze z płynnością mogło by być lepiej, będę coś kombinować jak tylko się pogoda poprawi :)

Jakieś szybkie info na temat wyczyszczenia tego?
Wystarczy zrzucić ciemno. Odkręcić dźwignię 1 śrubka a później te 2 skrajne i wyciągnąć wszystko do przodu auta? Bo nie wiem jak to tam wygląda w srodku
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-12-16, 21:14   

Kolega Foss masz może jeszcze dostępne te cięgna bo u mnie jedno zerwało się?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-12-17, 01:20   

riki76 napisał/a:
Kolega Foss masz może jeszcze dostępne te cięgna bo u mnie jedno zerwało się?

Generalnie mam ale chwilowo nie "od ręki".
Pojawiła się mała przerwa w produkcji przez świąteczne zamieszanie i brak materiału.
Ale jeszcze przed świętami nadrobię zaległości i zaraz po świętach, 27-mego mogę wysłać :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-12-17, 05:05   

Kurczaczki na święta wyjazd mam, a podpowiedz chociaż z czego te mocowania dopasować bo resztę zrobię sam
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2015-12-17, 17:01   

Wpisz sobie przegub kulowy, cięgno kulowe. W sklepie z częściami do ciężarówek mają takie duperele.

http://allegro.pl/listing...v2-aut-1-2-1202
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-12-17, 22:11   

Dziękuję ale za późno :]
Wydłubałem sobie dzisiaj z dwóch nakrętek z łbem zaokrąglonym i śruby M6. Koszt 2,70zł +pomysł +robocizna <chura>
W ASO komplet gruszek 1200zł <nie>
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
siwy316 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-30, 17:19   

Witam.
Pojazd Audi A8 D3 6.0 W12.
Posiadam problem ze spadkiem mocy poniżej 4000obr/min i falującymi obrotami w czasie jazdy przy małych prędkościach. Po przeczytaniu kilku postów o owych zapieczonych wodzikach gruszek jestem bardzo ciekaw czy znajdują się one również moim samochodzie i jeżeli tak to gdzie je odnajdę - bo niestety nie potrafię . Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam .
_________________
Jarek Audi A8 D3 4.2 tdi
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-30, 17:21   

niestety u ciebie to może byc o wiele powazniejsza sprawa-diagnostyka konieczna
 
 
siwy316 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52
Dołączył: 06 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-03-30, 17:35   

Co ciekawe po wymianie świec , cewek i uszczelek silnik pracował idealnie - ale z pół godziny.
_________________
Jarek Audi A8 D3 4.2 tdi
 
 
Ratti 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2016
Posty: 11
Skąd: Dychów
Wysłany: 2017-02-17, 22:48   

Koledzy ma ktoś może sprawną gruszke na sprzedaż? Z cięgnem krótkim lub bez. Dzisiaj grzebiąc przy aaucie zauważyłem że nie mam wogóle jednej. A wężyk sobie leżał nie zaślepiony przez co druga także nie funkcjonuje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.