Autor |
Wiadomość |
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-07, 17:16
|
|
|
Zaglądnąłem do swoich i wydaje mi się że w normie wszystko. Ktoś widać już się nimi zajął bo mam obydwa cięgna dorobione metalowe.
tak to u mnie pracuje
po kolei na filmiku włączene zapłonnu, wyłączenie, włączenie zapłonu, odpalenie i przegazowanie.
jakość dźwięku i obrazu powala nagrywane telefonem
https://youtu.be/WcOS_QNG-bg |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-09-07, 17:32
|
|
|
Trochę się przycinają. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-09-07, 19:12
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Trochę się przycinają. | też zauważyłem ze z płynnością mogło by być lepiej, będę coś kombinować jak tylko się pogoda poprawi
Jakieś szybkie info na temat wyczyszczenia tego?
Wystarczy zrzucić ciemno. Odkręcić dźwignię 1 śrubka a później te 2 skrajne i wyciągnąć wszystko do przodu auta? Bo nie wiem jak to tam wygląda w srodku |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-12-17, 01:20
|
|
|
riki76 napisał/a: | Kolega Foss masz może jeszcze dostępne te cięgna bo u mnie jedno zerwało się? |
Generalnie mam ale chwilowo nie "od ręki".
Pojawiła się mała przerwa w produkcji przez świąteczne zamieszanie i brak materiału.
Ale jeszcze przed świętami nadrobię zaległości i zaraz po świętach, 27-mego mogę wysłać |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-12-17, 22:11
|
|
|
Dziękuję ale za późno
Wydłubałem sobie dzisiaj z dwóch nakrętek z łbem zaokrąglonym i śruby M6. Koszt 2,70zł +pomysł +robocizna
W ASO komplet gruszek 1200zł |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
siwy316
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2016-03-30, 17:19
|
|
|
Witam.
Pojazd Audi A8 D3 6.0 W12.
Posiadam problem ze spadkiem mocy poniżej 4000obr/min i falującymi obrotami w czasie jazdy przy małych prędkościach. Po przeczytaniu kilku postów o owych zapieczonych wodzikach gruszek jestem bardzo ciekaw czy znajdują się one również moim samochodzie i jeżeli tak to gdzie je odnajdę - bo niestety nie potrafię . Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam . |
_________________ Jarek Audi A8 D3 4.2 tdi |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-30, 17:21
|
|
|
niestety u ciebie to może byc o wiele powazniejsza sprawa-diagnostyka konieczna |
|
|
|
|
|
|
|
siwy316
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2015 Posty: 5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2016-03-30, 17:35
|
|
|
Co ciekawe po wymianie świec , cewek i uszczelek silnik pracował idealnie - ale z pół godziny. |
_________________ Jarek Audi A8 D3 4.2 tdi |
|
|
|
|
Ratti
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2016 Posty: 11 Skąd: Dychów
|
Wysłany: 2017-02-17, 22:48
|
|
|
Koledzy ma ktoś może sprawną gruszke na sprzedaż? Z cięgnem krótkim lub bez. Dzisiaj grzebiąc przy aaucie zauważyłem że nie mam wogóle jednej. A wężyk sobie leżał nie zaślepiony przez co druga także nie funkcjonuje. |
|
|
|
|
|
|
|
|