Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-22, 17:43 [D3 04 3.0MPI/LPG
] wyswietla sie chionka na zegarach
|
|
|
Tak jak w temacie dzis moja kobitka wsiada jedzie do sklepu zapalila śmiatla a tu nagle wszedzie kontolki sie pala na zagarach oraz wielki czerwony wykrzyknik w kolku co to znaczy i dla czego sie tak zrobilo jaka jest przyczyna ?? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-22, 17:46
|
|
|
Jak zawsze zaczął bym od podłaczenia interfejsu |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-22, 18:57
|
|
|
A moze mi aku po malu lezy??bo jest nic nie robilem z nim od nowosci |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-22, 19:08
|
|
|
Hmm ... to w takim razie czemu nagle wyswietla sie na fis czerwone kulko wykrzyknik abs sie wylancza nastepnie na predkosciomierzu literka p czerwona mryga oraz piszczy 3 razy ciaglym dzwiekiem ?? Stawialem na aku ze ma spadek nagly napiecia bo czesto jest tak ze jak cos robie i jest tylko na zaplonie to troszke i wywala mi slabe aku a na mmi ze za 3min wylaczy sie (taki komunikat) |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-01-22, 22:10
|
|
|
Są dwie możliwości : silniczek od ręcznego do wymiany/naprawy albo przepływomierz jak walnięty to też taki durny komunikat się pokaże . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-22, 22:27
|
|
|
A jak przeplywke sprawdzić czy dziala poprawnie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-22, 22:29
|
|
|
Podpiac kompa,ustawić w blokach pomiarowych na ten kanał który okresla g/s,zapiąc 2bieg,i gaz do dechy. Przy odcince sprawdzasz pomiar i wiesz co masz. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-01-22, 22:35
|
|
|
zdecydowanie zacznij od naładowania aku
widziałem najdziwniejsze cuda na desce włącznie z pokazywaniem ikonek padniętego poziomowania świateł itp ciekawostek - przyczyną był kończący się akumulator |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-22, 22:51
|
|
|
Podpiac kompa,ustawić w blokach pomiarowych na ten kanał który okresla g/s,zapiąc 2bieg,i gaz do dechy. Przy odcince sprawdzasz pomiar i wiesz co masz.
a jak to zrobic na vagu ( mozesz mnie poprowadzic jak to zrobic krok po kroku ? ) |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-23, 00:06
|
|
|
PITER82 napisał/a: | a jak to zrobic na vagu ( mozesz mnie poprowadzic jak to zrobic krok po kroku ? ) |
Znajdź kanał w blokach pomiarowych silnika w ktorym sa wskazania przepływomierza. No i reszte jak opisałem Nie wiem jaki kanał okresla to u ciebie. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-01-23, 06:19
|
|
|
Zacznijmy od tego co się pali konkretnie, bo dla mnie powiedzenie "wszystkie kontrolki" i wymienianie kilku związanych z hamulcami to nie wszystkie. Powiedz dokładnie jakie się palą, jakie migają.
Kończące się tylnie hamulce też dają mruganie "P" i trzy piknięcia przy odpaleniu auta, kontrola trakcji się świeci i wykrzyknik.
Czy auto jets garażowane? Długo stało? Raz miałem sytuacje gdzie auto stało dłużej na dworze i po odpaleniu miałem dosłownie wszystkie kontrolki (świece zarowe, hamulce, abs, konta skrętu, ręcznego, poziomowania obie, check engein), wszystkie znikły gdy pojeździłem autem i przyczyną było prawdopodobnie zawilgocenie instalacji, która przy jeździe odtajała.
No podstawą do szukania czegokolwiek będzie też sprawdzenie kompem błędów. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-01-28, 17:13
|
|
|
Jaki powinien byc prawidlowy pomiar g/s |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-01-28, 17:24
|
|
|
PITER82 napisał/a: | Jaki powinien byc prawidlowy pomiar g/s |
Dla 3.0 220KM - nowa 176g |
_________________
|
|
|
|
|
|