witam
dzisiaj w trakcie jazdy zapalił się check engine, ale auto jechało normalnie. Przyjechałem nim ponad 10 km bez problemu. W domu po sprawdzeniu okazało się że jest błąd "16405-Z2, przestawienie wałka rozrządu w kierunku później P0021-002- Nieosiągnięta wartość wymagana-MIL zapalona" . Błąd skasowałem i normalnie odpaliłem auto. Wszytko chodzi normalnie. Profilaktycznie sprawdziłam ustawienie rozrządu w grupie 093 i jedna głowica się przestawiła o 8 stopni. Wcześniej było -2 i -7, a teraz jest -2 i +1. Czy mogły się rozlecieć ślizgi od napinacza i dlatego jest taka różnica, czy problem może być po stronie czujnika halla?
[ Dodano: 2020-06-03, 20:19 ]
Tak jak przypuszczałem pękł ślizg od napinacza. Generalnie wszystko skończyło się dobrze i nic się z zaworami nie stało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum