Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Parktronic - grafika  
Autor Wiadomość
jasy85 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Lis 2018
Posty: 29
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2019-01-09, 19:33   [D3 05 4.2MPI ] Parktronic - grafika

Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna? czy byla to opcja,czy zalezy to od pojemnosci itp.?dziekuje za pomoc.pozdrawiam
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-01-09, 19:44   Re: parctronic - grafika

jasy85 napisał/a:
Witam. od jakiego rocznika byl dostepny w adi a8 d3 parktronic z wizualizacja graficzna?

Od początku
jasy85 napisał/a:
czy byla to opcja

Tak
jasy85 napisał/a:
czy zalezy to od pojemnosci itp.?

Nie
_________________
Black Cars Matters
 
 
jasy85 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Lis 2018
Posty: 29
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2019-01-09, 20:08   

ok. szukam a8d3 4.2 pb mpi po pierwszym lifcie wiec rocznik 2005 ,2006. chcialbym wiedziec na co zwrocic uwage przy zakupie czy ten parctronic graficzny jest i dziala.ogladalem jedna sztuke i tylko cos pikalo a na wyswietlaczu nic niepokazywalo
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-01-09, 21:01   

Nawet jak kupisz bez to tanim kosztem można dołożyć.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-01-09, 22:56   

Akurat ten parktronik przy zakupie jest najmniejszym problemem <jezyk2>
 
 
jasy85 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Lis 2018
Posty: 29
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2019-01-09, 23:20   

Dzieki za pomoc.wiem ze to pikus przy innych rzeczach do sprawdzenia.jedni odradzaja drudzy mowia bierz. no podoba mi sie te auto zadne audi do tej pory mnie niezawiodlo. choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-01-10, 11:10   

jasy85 napisał/a:
... choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.

Nie "wszyscy".
O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.

Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-01-10, 11:34   

jasy85 napisał/a:
wszyscy mowia o ogromnym wkladzie

Raczej chciałeś dodać, wszyscy Ci co kupili swoje tanie okazje w super stanie.
FOSS napisał/a:
O ogromnym wkładzie po zakupie mówią ci którzy kupili tanio i sztrucla.

Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry - znam temat dobrze bo pomagam w zakupach.
I widziałem nie raz kto kupuje auto "bez wkładu finansowego" a kto, z różnych przyczyn, kupuje poniekąd "na raty" czyli auto w słabym stanie technicznym, wymagające w niedługim czasie wielu różnych inwestycji.

Podstawą zakupu D3 są bardzo dobre oględziny. Cena może jedynie coś sugerować ale nie ma się też co nią kierować w 100%. Większość wymaga dużego wkładu na początek bo jest tanie w zakupie a drogie w utrzymaniu. Ludzie kupują, pojeżdżą i sprzedają jak coś się niepokojącego dzieje.

Jeśli miałbym dać Ci radę to nie żałuj na kogoś kto dobrze zna D3. Nie byle kogo od oględzin auta. Zawsze sprawdzaj komputerem przed zakupem. Wtedy wkład po zakupie nie będzie wcale duży.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-10, 12:23   

jasy85 napisał/a:
choc tutaj zaraz po zakupie wszyscy mowia o ogromnym wkladzie i to zniecheca.pozdro


po pierwsze trzeba zdefiniować co oznacza "ogromny wkład". Nie zapominajmy - to jest A8 auto z segmentu, w którym tanio nie jest i dla kogoś, kto jeździł np. gulfem 4ry zwykły serwis i finansowo może być przepaść ;)

FOSS napisał/a:
Jest sporo przypadków kiedy po zakupie nowy właściciel robi tylko rzeczy eksploatacyjne tj. klocki, olej, filtry


i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce z przodu i już na dzień dobry zaczynasz od + / - 4000 zł. Dołóż do tego tylko zawieszenie + 2500 - 3500zł (ceny podaje bez robocizny)...

tak więc to są "normalne" - podstawowe czynności serwisowe na produktach z górnej półki (nie jakies Febi, czy Meyle) i tyle to kosztuje...

wiec jasy85, jak poczytasz trochę o kosztach eksploatacji D2 czy D3 to wszędzie znajdziesz zdanie iż zawsze trzeba mieć min. 5k zł na pakiet startowy, który w zależności od stanu technicznego zakupionego A8, wydasz zaraz po kupnie albo wciągu jego użytkowania :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2019-01-10, 12:51   

CINEK napisał/a:
i tu tkwi sedno sprawy - zrób zwykły serwis olejowy silnik / asb / hamulce

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.

Ale i tak pomiędzy zwykłym pakietem startowym a problemami z jakimś "ciekawym" egzemplarzem jest przepaść. Wydaj 5tys na pakiet startowy i ciesz się autem a wydaj w ciągu roku 15tys na ciągłe naprawy, które wcale po tych 15 się nie muszą skończyć a auto wiecznie stoi po warsztatach. Co w połączeniu z ilością warsztatów ogarniających tak skomplikowane auta daje marne odczucia z posiadania tego auta.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-10, 14:28   

Cytat:
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Co dla kogo jest dużo.


Masz race, dlatego na początku napisałem że trzeba zdefiniować co oznacza ogromny wkład, bo dla każdego będzie znaczył co innego. Pytanie do kolegi szukajcsgo D3 ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
uzlik 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3, Yamaha fz1
Pomógł: 3 razy
Wiek: 49
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-01-10, 15:19   

Cinek, jeśli idzie o zawieszenie to Meyle nie jest takie ,,jakieś".

[ Dodano: 2019-01-10, 15:20 ]
:>
 
 
jasy85 

Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 14 Lis 2018
Posty: 29
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2019-01-10, 20:07   

Dziekuje wszystkim za rady.wiem ze nie sztuka je kupic sztuka utrzymac.dlatego nieszukam niewiem jakich okazji.ale wiadomo tez ze mozna kupic za okolo 40 tys. i bedzie ok auto, a moge wydac niby na nieokazje 45 tys. i tam na poczatku trzeba bedzie wlozyc pare kk.zalezy mi zeby bylo bez przerobek typu duzy gril.dlatego szukam 4.2 mpi po polowie 2005r po pierwszym lifcie do ktoregos miesiaca 2006 r.do wtedy byl mpi.waski zakres sobie obralem ale wtedy byl fabrycznie single frame i mpi.licze sie z wydatkami w ciagu roku to nieodstrasza mnie,byle wmiare utrzymana sztuke dorwac podkreslam w miare.lubie motoryzacje wiec jak najwiecej chcialbym sam robic,na warsztat jedynie skrzynia i cos naprawde co niepodolam.wczesniej w a6 2.8 wszystko ogarnialem sam.wiem ze to przepasc do a8 ale szybko sie ucze i licze ze z wasza pomaca dam rade :> pozdrawiam
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2019-01-10, 20:41   

Jest sporo tematów na temat zakupu A8, ale ja zawsze uważałem że największym wrogiem auta jest jego poprzedni właściciel i dla mnie zawsze jest najważniejsze żeby kupić bezwypadkowe ! i co jeszcze tu dodać, mogę powiedzieć że do pakietu startowego można doliczyć np. wymianę rozrządu ok.2-3 tys. opony jak będą słabe to takie 19" średnio 3 tys.Ja np. pojechałem za zachodnią granicę po E65 o której przeczytałem praktycznie wszystko na co zwracać uwagę, a przywiozłem D3 które jak oglądałem to nawet nie wiedziałem jak sprawdzić w MMI zawieszenie czy sie podnosi ;) tak więc moja oglądałem tylko pod kątem blacharskim i udało się nie żałuje ani jednego dnia, jeśli chodzi o pakiet startowy to nic nie przewidzianego nie wyskoczyło zrobiłem tylko płyny i rozrząd żadnych niespodzianek, nawet trafiła mi się z LPG VSI <amasz> oglądałem dwie sztuki jedna była "Single Frame", ale wybrałem Duala bo tamta jak dla mnie to był szrot.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2019-01-10, 22:51   

Ok Panowie, koniec OT odnośnie kosztów D3, bo temat o parktronicu graficznym ;)


Tu jest jak by co temat co i jak zrobić aby mieć wizualizacje w MMI

https://www.a8team.pl/d3-...nika-vt4549.htm
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.