Autor |
Wiadomość |
Cypisek1982
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 42 Dołączył: 21 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-05-03, 19:38 [D3 ALL
] Sprawdzanie hamulca postojowego na krótko
|
|
|
Witam.
Jak w temacie następujące pytania i proszę o odpowiedzi.
Czy jest możliwość sprawdzenia podłączając zasilanie z aku (plus minus) do kostki na krótko do zamontowanych na aucie silniczków hamulca postojowego?
Jeśli na tak to w jaki pin/przewód wpinać się w kostkę plus i minus? Nie mogę znaleść nigdzie żadnej rozpiski schematu pinów wtyczki .
Na początek czekam na odpowiedz na te 2 pytania przed przystąpieniem do kolejnych prac sprawdzania. Z góry dziękuje za zainteresowanie.
Pozdrawiam |
_________________ Rozpusta |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-05-04, 07:12
|
|
|
Najłatwiej sprawdzić czy to silniczek jest walnięty zamieniając stronami , są takie same . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Cypisek1982
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 42 Dołączył: 21 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-05-04, 13:58
|
|
|
Najpierw to chce sprawdzić czy silnik sam w sobie działa, później wiązki na koniec sprawdzić moduł czy nie walniety. Na komputerze wyskakuje błąd napięcia. Najpierw z lewej strony po zabawie z bezpiecznikami sprawdzeniu czy wszystko jest ok i przeczyszczeniu kostek wyskoczyło że prawa strona martwa A lewa zaskoczyła. Próby kasowania błędu nie poszły po próbie adaptacji znowu raz lewy łapach i chodzi a raz prawy i zglupialem. Dlatego chce łopatologicznie wyeliminować poszczególne podzespoły i dojść co tak właściwie jest do naprawy. Mam zapasowy zacisk bo te były robione 4 miesiące temu tylko że zapas ma walniety czujnik halla ale do samego sprawdzenia czy to mówił czy wiązka czy silnik chyba wystarczy przy podłączeniu raz z lewej raz z prawej strony. Mam taka nadzieję że wyjdzie wtedy po błędach jakie będą wyskakiwac co nawala. |
_________________ Rozpusta |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-05-04, 15:15
|
|
|
Weź pod uwagę że często i gęsto wiązki które idą do silniczka są utlenione . Trzeba ciąć i wstawiać nowy kawałek . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Cypisek1982
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8D3
Wiek: 42 Dołączył: 21 Kwi 2018 Posty: 5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-05-04, 16:36
|
|
|
Właśnie dużo już naczytałem się i to też jakoś muszę sprawdzić. W pierwszych błędach wyskoczyło brak napięcia więc celuje w wiązka. Muszę tylko mechanika jakoś przegadać bo on to od razu do regeneracji chciał wysyłać. Typowe podejście (załamka) a szkoda w przeciągu 3 miesięcy drugi raz żeby padł hamulec skoro były wymieniane. Co najdziwniejsze nie mogę zrozumiec dlaczego na kompie z VAS pokazywali lewy zacisk i jak ruszył spod kompa to przy robieniu nastawow podstawowych przestał działać prawy pod VCDS
[ Dodano: 2018-05-19, 22:16 ]
Sprawdziłem silniczki są ok działają teraz czas na sterownik. Na razie nie podłączyłem drugi sterownik bo nie wiem czy trzeba będzie adoptować czy to Plug&Play będzie i wszystko ruszy????Boję się jedynie że zaciski się zablokują i nie ruszę autem |
_________________ Rozpusta |
|
|
|
|
|
|
|
bplukaszbp
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 04 Wrz 2012 Posty: 25 Skąd: Pyskowice
|
Wysłany: 2019-01-21, 22:08
|
|
|
Zaopatrz się w miernik, dostań się w górę wiązki i sprawdź, czy podaje napięcia po użyciu przycisku hamulca ręcznego. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-22, 18:01
|
|
|
bplukaszbp napisał/a: | Zaopatrz się w miernik, dostań się w górę wiązki i sprawdź, czy podaje napięcia po użyciu przycisku hamulca ręcznego. |
na górę czyli do samego sterownika (pod akumulator o ile dobrze kojarzę bardziej z tyłu
duża wtyka na 30pin), nie ma łącznika po drodze |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
|