Autor |
Wiadomość |
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-10, 21:00 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Kupno amortyzatora przód
|
|
|
Witam.
Siadł mi amorek, jak to zwykle bywa.
Niestety nie nadaje się na regenerację.
Na allegro jest jakiś obrzygany za 1,5 tyś.. Potrzebuję albo jakiegoś gniota, żeby oddać na regenerację, albo kupno używki. Ktoś ma jakieś namiary gdzie można dostać, zadzwonić, kontakt ? |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 60 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-09-11, 06:30
|
|
|
Gniot, używka, ale druciarstwo. |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-11, 09:57
|
|
|
www.allegro.pl jest tam dosyć amorków lub zadzwoń tutaj 696-168-888 goście mają dużo części do A8 |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-11, 13:34
|
|
|
Chłopie co ty piszesz?? :shock: Amory sie qpuje nowe! I nie gadaj nawet że cie nie stać bo w takim razie po co Ci auto na ktore Cię nie stać... |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-11, 14:15
|
|
|
heh 5 tyś dać za nowego amorka do jak by nie patrzeć już starego A8 ja bym nie dał tylko używka lub regenerowany pamiętaj że w D3 są pneumatyczne amory |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-11, 15:20
|
|
|
No prawda że drogie, komplet to spora kwota. Regeneracja jest chyba jedynym alternatywnym wyjściem. Z powodu kosztow jakie generuję D3 ja raczej sobie takiej nigdy nie sprawie. |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-11, 15:35
|
|
|
e tam uszkodzenia amorka to naprawdę sporadyczne przypadki |
_________________
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-09-11, 17:09
|
|
|
Możecie kupić przez ebay lub amazon w stanach. Wychodzi dużo taniej za nowe niż w Europie nie mówiąc o Polsce. Dosyłając stare amorki jeszcze zwrot kaucji. Cło to ok 3%. Był już temat poruszany. Ktoś wymieniał komplet w allroad. Także koszt za nowe do zaakceptowania.
8-) |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-11, 17:57
|
|
|
Udało mi się dorwać za 800 zł z rozbiurki na szybko. Polata , a jak nie to regeneracja i też będzie git.
labas napisał/a: | Gniot, używka, ale druciarstwo. |
W życiu trzeba sobie radzić nie ? Czasami nie jest łatwo - byle do przodu.
DRUCIARSTWO to w ASO robią więc nie będę na ten temat się wypowiadał , bo przykładów ma co nie miara. Fajnie części urywają , wmawiając że było uszkodzone, wymianiają na fakturach itd. Odkąd sobie sam radzę ( SAMOCHODY PRZESTAŁY SIĘ PSUĆ) Cud ?
Apophis napisał/a: | Chłopie co ty piszesz?? :shock: Amory sie qpuje nowe! I nie gadaj nawet że cie nie stać bo w takim razie po co Ci auto na ktore Cię nie stać... |
Jak będę potrzebował analityka finansowego to cię poproszę... ale pozwól , że swoimi pieniądzmi sam będę dysponował. Jak komuś łatwo przyszło to i łatwo pójdzie.
Jeśli chodzi o regenerację(na wszelki wypadek) , bo kilka tematów było poruszanych, ale bez konkretów gdzie były oddawane? Ktoś poda jakieś namiary na firmę ? Nawet na prv.
Z góry dzięki za pomoc. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-11, 18:09
|
|
|
Borys napisał/a: | Jak będę potrzebował analityka finansowego to cię poproszę... ale pozwól , że swoimi pieniądzmi sam będę dysponował. Jak komuś łatwo przyszło to i łatwo pójdzie.
| Chodziło mi o to że jak sie kupuje takie auto to sie liczy z kosztami jego utrzymania. Są rzeczy ktore sie raczej kupuje nowe i wg mnie amory do nich należą. |
|
|
|
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-11, 18:38
|
|
|
Apophis napisał/a: | Borys napisał/a: | Jak będę potrzebował analityka finansowego to cię poproszę... ale pozwól , że swoimi pieniądzmi sam będę dysponował. Jak komuś łatwo przyszło to i łatwo pójdzie.
| Chodziło mi o to że jak sie kupuje takie auto to sie liczy z kosztami jego utrzymania. Są rzeczy ktore sie raczej kupuje nowe i wg mnie amory do nich należą. |
No to chyba normalne, ale jak chcę zjeść np. dzika to nie mogę kupić kawałka tylko kupować całego?
Jak można mieć coś taniej (regeneracja) to po co od razu kupować nówkę?Wiele osób regeneruje i jakoś śmiga nie wiele gorzej niż na nówce. Teraz w innej formie przedstawiłeś swoje zdanie "bez zgryźliwości". U mnie regenerowana pompa zawieszenia w S klasie działą 2,5 roku i w niczym nie ustępuje nówce. Samochód zresztą rzecz nabyta rok dwa i się sprzedaje. Wątpie nawet żebym zatyrał zregenerowany amorek. Prędzej zmienie. Na razie świeżynka więc się nią cieszę bo zapierdziela jak szalano w stosunku do Ski. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-09-11, 19:06
|
|
|
W żadnym wypadku zgryźliwości Regeneracja to odnawianie jakiejś rzeczy przywracając jej parametry nowej więc teoretycznie jest to doskonała alternatywa ale musimy mieć pewnośc że dany spec lub warsztat dokona tego zgodnie ze sztuką. Kolega-stary dobry mechanik miał juz niemiłe historie z regenerowanymi turbinami czy pompami wtryskowymi a wiem że sa tacy co robią to pieknie. Nowka to nowka,regenerowane jest obarczone pewnym ryzykiem a uzywka to loteria. |
|
|
|
|
|
|
|
bunga bunga
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 585 Skąd: WSC
|
Wysłany: 2012-09-14, 12:58
|
|
|
Wymieniłeś jeden przedni amortyzator? |
_________________ Forum Audi A6 |
|
|
|
|
Borys
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 18 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2012-09-14, 20:35
|
|
|
Witam ponownie.
Jestem już po zmianie amorka.
Teraz elegancko zawieszka odżyła. Myślałem że to kompresor. Niestety przez amorek szło powietrze.
Niby wszystko ładnie prosto , szybko się podnosi.
Czytałem że po wymianie trzeba robić adaptacje ? Czy to prawda ?
Ustawianie ponownie wartości (wysokości) na każdym kole ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-09-14, 20:57
|
|
|
sprawdz vcds-em jakie są wartości , jak takie same na przodzie na jednym i drugim kole to nie trzeba |
_________________
|
|
|
|
|
|