Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2016-11-02, 21:41 [D3 03 4.2MPI/LPG
] zwykłe zawieszenie w D3
|
|
|
Witam mam pytanie czysto z ciekawości kiedy przeglądając olx znalazłem d3 z wymienioną pneumatyka na zawieszenie zwykle czy to możliwe jest w ogóle? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-02, 21:46
|
|
|
jest możliwe ale podobno później problemy są z błędami które ciężko niby usunąć z ECU pełno czujników itp...
ale ja bym też się skłaniał ku takiej wersji kiedyś ... może... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2016-11-02, 21:50
|
|
|
Właśnie tak myślę nad tym ze pewnie da się to zrobić tylko trzeba odpowiedniego czarodzieja do elektroniki mieć. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-02, 21:53
|
|
|
no dokładnie, bo jak widać jest to możliwe i jeśli da sie ogarnąć elektornike, a da sie na pewno to ciekawa opcja by była....
bo jak tu Ci jeden amor padnie i regenracja koło 2000zl to |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2016-11-02, 22:12
|
|
|
Tylko od czego pasują amortyzatory ciekawe ale jak kupię d3 to na pewno będę grzebał w tym temacie. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-02, 22:13
|
|
|
od vw touarega |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2016-11-02, 23:05
|
|
|
To już coś wiem ale cały komplet amor i sprężyna? Tylko jeszcze to musi jakoś wyglądać żeby nie stała jak koza H ha ha |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-02, 23:12
|
|
|
no cała kolumna podchodzi, ale z górnymi wahaczami trzeba coś robic podobno... a jeśli o koze chodzi to na to już są tanie dobre sposoby |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-02, 23:23
|
|
|
KW ma w ofercie takie zawieszenie do D3. Razem z modułem wyłączającym błędy. |
|
|
|
|
Gecio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 22 Paź 2016 Posty: 150 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2016-11-02, 23:40
|
|
|
Tylko Panowie kto od Was takie Audi później kupi??
Według mnie lepiej kupić inne auto gdyż zmienienie czegoś co zaprojektował ktoś zwyczajnie mija się z celem. Auto klasy premium ma to na wyposażeniu i nie powinno się w takie rzeczy ingerować a to że z czasem pneumatyka będzie bardziej problemowa to jest normalne.
Wszystko ma swój okres użytkowania. Bynajmniej ja tak twierdzę. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-11-03, 06:21
|
|
|
VanDyke napisał/a: | KW ma w ofercie takie zawieszenie do D3. Razem z modułem wyłączającym błędy. |
Z ciekawości, jaki koszt takiego zestawy ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-03, 08:07
|
|
|
Trochę za szybko wyskoczyłem z tym KW Pomyliłem z inną firmą.
M.in. Strutmaster ma w swojej ofercie taki kit:
https://www.youtube.com/watch?v=warY877cN_A
Koszt około 1400 $.
Jednak pamiętam,że KW też sprzedawało podobny zestaw i koszt oscylował w okolicach 10k zł. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-03, 09:04
|
|
|
To jesli koszta sa tak "wysokie" to chyba taniej i lepiej wyjdzie regeneracja zawieszenia pneumatycznego bo nowe amorki to pewnie krocie kosztuja do pneumatu |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Damias
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-11-03, 09:18
|
|
|
Ale ten 1400$ to za sztukę czy za komplet? Jak za komplet to chyba nie ma dramatu. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-11-03, 09:25
|
|
|
Na Audi US już parę takich jeździ. Z przodem generalnie problemu nie ma, bo zregenerujesz, gorzej z tyłem - używki, albo nowe, chociaż Chińczycy zaczęli coś robić, ale nie znam nikogo kto to testował.
Pamiętaj jednak, że zwykły zawias nie da Ci komfortu i możliwości pneumatyki, w PL spokojnie można na 20, czy 21'' jeździć . |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|