Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] hamulce - zaciski tył  
Autor Wiadomość
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-03, 12:05   [D3 ALL ] hamulce - zaciski tył

Zakładam zaciski na przód od Panamery i nie wiem co na tył?
Czy jest jakiś sposób na zwiększenie wydajności tylnych hamulców? Czy ktoś z was zwiększał zacisk? Jest na to sposób oprócz założenia twardszych klocków? Coś podchodzi na tył do A8 D3?
Temat trochę pomijany, a przecież tył to 30% hamowania auta.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-03, 15:45   

Pamietaj o ręcznym i naszymi kosmicznymi silniczkami które są innowacją i tylko w A8 występuja w takiej postaci... więc zastąpić je będzie bardzo trudno
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-03, 17:57   

Na Etce wychodzi, że klocek z RS6 C6, S8 D4 jest taki sam jak w S8/W12 D3. W nowym S8 zwiększyli tarczę do 356 mm tylko ciekawe po co. Klocek i zacisk ten sam. Nie wiem czy zakładać drugi zacisk na tył? Czym ma to sens czy lepiej zostawić?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-03-03, 18:34   

tylko pomijasz jedno że klocek spotyka się z tarczą jeśli ona większa to ma większy promień :-P
i wtedy nawet taki sam klocek :mrgreen:
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-03, 19:11   

bunga bunga napisał/a:
Klocek i zacisk ten sam
ale jarzmo już musi być inne bo tarczy nie wcisniesz... wszystko sie da ja bym pomyślał o tyle z q7 4 tłoczki :)
allegro
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-03, 20:13   

Pod jaka tarczę jest ta fotka? Bo jak mam dorabiać to nie ukrywam, że wolał bym na 356mm.

A co z ręcznym? Tył na dwa zaciski? I jak się to montuje do zwrotnicy? Na dwóch jarzmach czy jedno rozbudowane jarzmo trzymające dwa zaciski?
A co z pompą? Pojemność układu by wzrosła przy dwóch zaciskach.

Dorabianie jarzm mnie nie przeraża. I tak dorabiam na przód to dorobię i na tył. Tylko potrzebuje pomysłu na hamulce z tylu.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-03, 20:43   

bunga bunga napisał/a:
Tył na dwa zaciski? I jak sie to montuje do zwrotnicy?
blok aluminium obrabiarka cnc i wszystko sie da, to z fotk to baza a tylko do ręcznego bym dorobił mocowanie(jarzmo) zacisku z d3
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-03, 21:07   

Wolek jaśniej nie skrótami to przekaże to chłopakowi co dobiera mi heble.
_________________
Forum Audi A6
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-03, 21:34   

wziął bym zacisk i jarzmo z q7 i próbował dopasować to do zwrotnicy w D3 bo na 95% zwrotnicy z q7 nie przeszczepisz do D3, ori zacisk potrzebny ci będzie wyłącznie jako ręczny. Twoja pompa i tak sie już napracuje z przodem jak myślisz jeszcze o tyle to warto zastanowić się nad czymś wydajniejszym. tylko nie wiem jak to poupychać wszystko. CNC to cyfrowa obróbka metali i zapewnia precyzje wykonania, a aluminium to idelany materiał bo nie zwiękrzysz znacząco masy nieresorowalnej a twardość i wytrzymałość pierwsza klasa.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-03-04, 01:58   

Nie bardzo kumam o co chodzi z tymi dwoma zaciskami...
w Q7 hamulec postojowy również jest elektromechaniczny więc a mocowanie silnika owego hamulca to integralna część zacisku więc czy aby nie jest tak, że stosując zacisk, tarcze, jarzmo, klocki od Q7 stosujemy również hamulec postojowy od Q7 ??...
tak przynajmniej od strony mechanicznej bo pozostaje oczywiście jeszcze kwestia sterowania - nie wiem jak sterowany jest hamulec postojowy w Q7 a jeżeli inaczej niż w A8 D3 to jak to zaadaptować.... czy pod sterownik od D3 czy też przekładać sterownik od Q7 i ten dopisać do D3 :roll:


Ja również myślę o wzmocnieniu hamulców tyle, że mam łatwiej bo w zastępstwie swoich od 4.2V8 mogę zakładać inne z D3.... wrzucając od W12 albo od S8 (nie wiem czy aby przypadkiem nie są wręcz identyczne) i jak mniemam problem hamulca postojowego praktycznie mnie nie dotyczy ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-04, 10:52   

Wolek to jeszcze łapię tak źle nie jest

"CNC to cyfrowa obróbka metali i zapewnia precyzje wykonania, a aluminium to idelany materiał bo nie zwiękrzysz znacząco masy nieresorowalnej a twardość i wytrzymałość pierwsza klasa."


Z kim nie rozmawiam co zajmują się hamulcami, każdy mówi żeby tył zostawić i nie ruszać. Wszyscy oni jarzma dorabiają z utwardzonej stali. Jeżeli można z aluminium i wytrzyma zasugeruje im.

Jeżeli tylny zacisk od Q7 ma w sobie elektryczny ręczny to było by miło. Tylko faktycznie co ze sterownikiem. Jeżeli jego adaptacja okaże się nie możliwa to jestem w punkcie wyjścia. Zostanie jedynie założyć lepsze klocki.

Zaciski, klocki, tarcze w D3 S8 i W12 są te same. I w twoim przypadku Damian jeżeli będziesz zmieniał też tarcze od nich, to z jarzmami będzie P&P. Osłony tarcz też trzeba będzie zmienić pod większe tarcze.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-03-04, 12:24   

Tak czytam i się zastanawiam. Może faktycznie tyłu nie trzeba wzmacniać. Im lepsze hamowanie z przodu, tym słabszej siły trzeba użyć z tyłu, aby ten tył zablokować (tak mi się wydaje). Tłumaczę sobie to troszkę jazdą na motorze. Ale to moje przemyślenia tylko :-P
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-04, 19:02   

FOSS napisał/a:
w Q7 hamulec postojowy również jest elektromechaniczny

a widzisz tego faktu nie znałem :) dlatego tak to rozkminiłem.
bunga bunga napisał/a:
Z kim nie rozmawiam co zajmują się hamulcami, każdy mówi żeby tył zostawić i nie ruszać. Wszyscy oni jarzma dorabiają z utwardzonej stali. Jeżeli można z aluminium i wytrzyma zasugeruje im.
a czemu nie z alu? zaciski są robione z alu i jakoś wytrzymują a są sporo lżejsze od żeliwnych.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-03-04, 20:16   

No to pogadam z nimi o aluminium na jarzma. A czy aluminium jakoś szczególnie się frezuje? Pracują na nim czy będą kombinować?

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-03-04, 20:31   

aż takim specem to nie jestem ale myśle że nie będzie problemu technologia obróbki jest taka sama. No chyba że stwierdza że się kategorycznie nie da, tylko niech to zaargumentują konkretnie.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.