Autor |
Wiadomość |
Damianqo
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: multitronic łopatki F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8 D3, Bmw 5-series e60
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 2017-04-12, 12:03 [D3 02 3.0MPI
] 3.0 V6 ASN Supercharger / Kompressor
|
|
|
Witam wszystkich, to mój pierwszy post i mam nadzieję ,że żadnego ''babola'' nie zrobilem
Jako , że jestem posiadaczem mojej ukochanej Audi A8 D3 od kilku lat zdołałem praktycznie bezawaryjnie (wymiana skrzyni 2 razy) zrobić nią ponad 200k mil i w tym momencie samochód stracił na wartości na tyle że
a. nie oplaca mi się jej sprzedawać
b. chyba się przywiązałem i nie chcę jej sprzedać
Audi a8 3.0 v6 (ASN) w połączeniu ze skrzynią multitronic
(GXU) nie należy do najszybszych więc wpadłem na pomysł aby zamontować Supercharger / Kompresor oraz wgrać nowe oprogramowanie skrzyni biegów.
Czy ktoś z was podejmował się takowej modyfikacji? czy jesteście w stanie pomóc mi w znalezieniu takowego kompresora z którym nie było by większego problemu z dopasowaniem?
Jest sens robienia takiej modyfikacji??
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-14, 15:17
|
|
|
123 |
|
|
|
|
|
|
|
Damianqo
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: multitronic łopatki F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8 D3, Bmw 5-series e60
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 2017-04-14, 16:03
|
|
|
Hmm, nie takiej odpiwiedzi się spodziewałem.... może ja zbyt pozytywnie nastawiony jestem:) nie oczekuję że po modyfikacjach pod maską będzie kilka set koni więcej... wyczytałem że mogę sie spodziewać około 60-70koni co już myślę uczyni Audiczkę żwawszą.
Jak juz pisałem przekroczyłem 200tysiecy mil 330k km praktycznie bez awaryjnie i wolał bym sie trzymać mojego "cudownego" silniczka dlatego też wpadłem na pomysł supercharge .
Mieszkam na wyspach gdzie mam nadzieje trochę części jest , tylko problem z jego doborem a i waluta nie jest jakimś wiekszym problemem ...
Myślisz że znacząco skróciło to żywotność tego muła pod maską?:)
Może faktycznie czas na zmiane samochodu 8lat razem więc ciężko będzie się rozstać... |
_________________
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-04-14, 16:30
|
|
|
czesc kolego mamy te same silniki wiec moge ci powiedziec ze przymierzałem sie do tego tematu juz i szczerze jest to nie opłacalne lepiej silnik jak kolega Hugon napisał
nastepnie sam mieszkam an wyspach tak wiec jak bedziesz potrzebował cos to pisz na pw pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
Damianqo
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: multitronic łopatki F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8 D3, Bmw 5-series e60
Wiek: 36 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 3 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 2017-04-14, 16:52
|
|
|
Sami negatywni :p wiec trzeba rozgladać się za innym.... swap odpada, koszt silnika i robocizny około 3k gdzie mogę smiało zamienic na inną a8 z dopłatą i pominąć caly ten proces .
Jakie silniki benzynowe polecacie? |
_________________
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-04-14, 17:20
|
|
|
4.2 v8 bfm wszyscy zachwalaja wiec i ja sie skusiłem i taki do mnie jedzie wiec bede robił swap
i nie koniecznie 3k funta |
|
|
|
|
|
|
|
Hgo
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 179 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-04-15, 12:44
|
|
|
123 |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-04-15, 14:47
|
|
|
Damianqo, pierwszy podstawowy problem to ta Twoja skrzynia Multitronic. Już z seryjną mocą nie jest jej lekko, podnosząc moc silnika o wspomniane ok. 30% szybko odmówi posłuszeństwa. Absolutnie nie neguję chęci do przeróbek, po prostu ta skrzynia tego nie wytrzyma a naprawa Multitronica to kosztowna sprawa a i nie każdy umie to zrobić tak by długo bezawaryjnie pojeździło ...poza tym niby jakieś tam wzmocnione części nie istnieją, to tylko chwyt a klienta |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2017-04-15, 17:24
|
|
|
danishow napisał/a: | Damianqo, pierwszy podstawowy problem to ta Twoja skrzynia Multitronic. Już z seryjną mocą nie jest jej lekko, podnosząc moc silnika o wspomniane ok. 30% szybko odmówi posłuszeństwa. Absolutnie nie neguję chęci do przeróbek, po prostu ta skrzynia tego nie wytrzyma a naprawa Multitronica to kosztowna sprawa a i nie każdy umie to zrobić tak by długo bezawaryjnie pojeździło ...poza tym niby jakieś tam wzmocnione części nie istnieją, to tylko chwyt a klienta |
i tu sie z kolega 100% zgodze
co do kolegi co pisałę czy warto itd to powiem tak mam i to zajebiaszczy sentyment od 3 lat dzialam z przerabianiem i na koniec foty sie pojawia a co bedzie z poprzednim 3.0 v6 poprostu leci do audi a4 cabrio bo za grosze trafiło mi sie ładne z padaczką silnikiem tak wiec proces trwa . pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|