Autor |
Wiadomość |
Hubi_01
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A6 C5
Dołączył: 31 Mar 2014 Posty: 2 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2014-04-14, 20:34 [D3 preFL ALL
] Wymiana części - przy jakim przebiegu
|
|
|
Witam,
Przymierzam się powoli do kupna a8 d3. Oczywiście przekopuje to forum w każdej wolnej chwili, ale nic nie znalazłem ani tu ani w googlach. Chodzi mi o to przy jakich przebiegach zalecana jest wymiana części eksploatacyjnych (tzn. zawieszenie, klocki, itp), zakładając że przebieg w samochodzie jest rzeczywisty. Pytam bo jest duuuuża rozbieżność w cenach. Zastanawiam się czy ta różnica nie jest spowodowana tym, że w niedługim czasie na wymianę części eksploatacyjnych ( i nie tylko bo np. skrzynia się wysypie) trzeba będzie wydać 50% ceny zakupu. Jeżeli ma ktoś takie podstawowe dane to proszę o udostępnienie |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-04-14, 20:59
|
|
|
Osobiście myśle ze nie ma reguły co do tego , zawsze warto przed zakupem auta pojechać do warszatatu na sprawdzenie stanu zawieszenia komputer itp itd |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2014-04-15, 04:48
|
|
|
Jak byś kupował auto 2-3 letnie z udokumentowanym przebiegiem to można przewidzieć co z rzeczy eksploatacyjnych może czekać cie do wymiany. Przy zakupie ok 10 letniego auta to już różnie możesz trafić. Po prostu trzeba dobrze auto sprawdzić przed zakupem. |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-04-25, 06:32
|
|
|
To może ja zapytam szczęśliwych posiadaczy D3 jak długo wytrzymuje u was zawieszenie w D3 pneumatyka czy jest awaryjna i jak tam wielowachacz ile średnio kosztuje wymiana ?? |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2014-04-25, 07:54
|
|
|
Marcin2013 napisał/a: | jak długo wytrzymuje u was zawieszenie w D3 pneumatyka |
Niezniszczalna. |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-04-25, 18:52
|
|
|
Witam!
Pytanie kolegi jest bardzo zasadne.Warto bylo by wiedziec co i w jakim czasie producent/serwis przewiduje do wymiany.Mialam kiedys w reku taka ksiazke serwisowa Mercedesa i tam wszystko bylo od a do zet podane.
Majka. |
|
|
|
|
|
|
|
majk86
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: -
Zasilanie: ON
Imię: adi
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 27 Gru 2011 Posty: 9 Skąd: UK/PL
|
Wysłany: 2014-08-28, 13:12
|
|
|
myslę że dużo zależy od urzytkownika, ciężko przewidzieć kiedy może coś być do wymiany w zawieszeniu -zależy po jakich drogach się lata ... |
|
|
|
|
Hubi_01
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 1.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A6 C5
Dołączył: 31 Mar 2014 Posty: 2 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2014-08-31, 15:03
|
|
|
Nie tak dawno był temat na forum dotyczący skrzyni biegów. I kilku posiadaczy faktycznie robiło jej remont przy przebiegu około 350 tys. Wiem, że to żaden wyznacznik bo zależy to głownie od jej odpowiedniego serwisowania jak i stylu jazdy, ale szukam jakiś punktów odniesienia. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-01, 07:07
|
|
|
Szczerze nie znajdziesz Bo wiele aut mają cofnięte liczniki ze względu na to iż jakość materiałów jest tak dobra i wytrzymała że niektórzy odważają się cofnąć zegarek o 100 lub nawet 200 tyś |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-01, 20:27
|
|
|
Witam!
ernesto napisał/a: | niektórzy odważają się cofnąć zegarek o 100 lub nawet 200 tyś |
rozumiem ze kolega pisze o autach klasy sredniej lub kompaktach.
Proceder ten nawet za granica jest bardzo rozpowszechniony.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-01, 20:57
|
|
|
majkaistefan, Sądzisz że w autach deLUX nie cofają liczników ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Tofik
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 08 Sty 2014 Posty: 6 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2014-09-01, 21:25
|
|
|
Podejrzewam, że Stefanowi chodziło o to, że 100 do 200 to cofa się w klasie średniej, bo więcej nikt by nie łyknął, natomiast w wyższych może się zdarzyć nawet więcej, bo trudniej to będzie zauważyć po zużyciu np. wnętrza. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-09-01, 21:37
|
|
|
Tofik coś w tym jest jak swego czasu pompy wtryskowe w TDSach BMW nagminnie padały w Polsce przy przebiegu 200 tyś a w Niemczech wytrzymywały pół miliona |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-01, 22:46
|
|
|
Witam!
Tofik napisał/a: | Podejrzewam, że Stefanowi chodziło o to, że 100 do 200 to cofa się w klasie średniej, bo więcej nikt by nie łyknął, natomiast w wyższych może się zdarzyć nawet więcej, bo trudniej to będzie zauważyć po zużyciu np. wnętrza. | Witam!
dokladnie o to chodzilo!Jakosc materialow wykonczeniowych naszych aut jest o niebo lepsza co daje wieksze mozliwosci "manewru". Mialem "w reku" juz kilka samochodow ktorymi przejechalem po kilkaset tysiecy i wiem jak wygladaly wewnatrz.Mialem okazje zaobserwowac jak niszczy sie taksowka.To co widze w ogloszeniach to czesto poprostu dramat na kolach.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2014-09-02, 19:33 Re: Wymiana części - przy jakim przebiegu
|
|
|
Hubi_01 napisał/a: | Witam,
Przymierzam się powoli do kupna a8 d3. Oczywiście przekopuje to forum w każdej wolnej chwili, ale nic nie znalazłem ani tu ani w googlach. Chodzi mi o to przy jakich przebiegach zalecana jest wymiana części eksploatacyjnych (tzn. zawieszenie, klocki, itp), zakładając że przebieg w samochodzie jest rzeczywisty. Pytam bo jest duuuuża rozbieżność w cenach. Zastanawiam się czy ta różnica nie jest spowodowana tym, że w niedługim czasie na wymianę części eksploatacyjnych ( i nie tylko bo np. skrzynia się wysypie) trzeba będzie wydać 50% ceny zakupu. Jeżeli ma ktoś takie podstawowe dane to proszę o udostępnienie |
Proponuję zorganizować sobie taki programik ELSA - są tam formularze przeglądów i ładnie można sobie autko serwisować i planować co i jak. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|