Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 02 4.2MPI ] Gorąca felga, błędy hamulca ręcznego  
Autor Wiadomość
mixer 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 23
Skąd: ZG
Wysłany: 2016-04-23, 21:27   [D3 02 4.2MPI ] Gorąca felga, błędy hamulca ręcznego

Witam, mam następujący problem z a8

Otóż po dość dłuższej jeździe (min.100 km) śmierdzi klockami z prawego tylniego koła. Równocześnie felga jest gorąca. Pozostałe są letnie.
Klocki były wymienianie ok.1500km temu. Po wymianie klocków nie zniknął bład hamulca ręcznego z piorunkami. Takie błędy wywala vcds:

3 Faults Found:
02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 172
Mileage: 194712 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:41:17

Freeze Frame:
Voltage: 11.08 V
Count: 61

02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 7
Reset counter: 218
Mileage: 198264 km
Time Indication: 0
Date: 2016.04.23
Time: 13:52:38

Freeze Frame:
Voltage: 10.87 V
Count: 60

02438 - Left Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 27
Reset counter: 172
Mileage: 194712 km
Time Indication: 0
Date: 2002.09.13
Time: 00:41:17

Freeze Frame:
Voltage: 11.08 V
Count: 94

Jestem pewien że do wymiany jest zacisk lewy (czujnik halla uszkodzony). Jednak czy może to wpływać na grzanie się prawego tylniego koła?????

Ten drugi błąd (tj.02596 - Rear Brake Pads Worn 002 - Lower Limit Exceeded) wywaliło dziś po kilkukrotnej próbie zaadaptowania klocków i wykonanie nastaw podstawowych.


Zastanawiam się co może powodować grzanie się koła, klocek nie odbija czy jak??

Pozdrawiam
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-23, 22:30   

Przede wszystkim błąd grubości okładzin wystąpił 4 tysiące km później. Jaki masz teraz przebieg? Grubość klocków zapisała się w sterowniku?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mixer 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 23
Skąd: ZG
Wysłany: 2016-04-23, 22:41   

Teraz jest przebieg 198264km (dziś wywaliło ten drugi błąd). Grubość klocków się zapisała, dałem 13mm, ponieważ nie przyjmowało 14mm.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-04-23, 22:56   Re: Gorąca felga, błędy hamulca ręcznego

mixer napisał/a:
Witam, mam następujący problem z a8

Otóż po dość dłuższej jeździe (min.100 km) śmierdzi klockami z prawego tylniego koła. Równocześnie felga jest gorąca. Pozostałe są letnie.
Klocki były wymienianie ok.1500km temu. Po wymianie klocków nie zniknął bład hamulca ręcznego z piorunkami. Takie błędy wywala vcds:
(...)

Jestem pewien że do wymiany jest zacisk lewy (czujnik halla uszkodzony). Jednak czy może to wpływać na grzanie się prawego tylniego koła?????

Ten drugi błąd (tj.02596 - Rear Brake Pads Worn 002 - Lower Limit Exceeded) wywaliło dziś po kilkukrotnej próbie zaadaptowania klocków i wykonanie nastaw podstawowych.


Zastanawiam się co może powodować grzanie się koła, klocek nie odbija czy jak??

Podejrzewam błąd w sztuce... zacisk stoi... albo jarzma nie wyczyszczone dobrze i klocki się blokują.

Błąd czujnika Halla jest po drugiej stronie. Z niego wynika brak możliwości poprawnej adaptacji nowych klocków.

Lewy zacisk nie jest do wymiany. Jeżeli już to tylko silniczek hamulca postojowego. I nie koniecznie do wymiany, można oddać na regenerację. Ale zanim go wymienisz/zregenerujesz to warto zdiagnozować czy aby na pewno wina leży w samym silniczku.

Problemy z lewą stroną nie są przyczyną grzania się prawej strony.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-04-24, 10:32   

Rozebrać, wyczyscic i sprawdzic. Przy okazji zobacz jak ściera się klocek.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mixer 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 23
Skąd: ZG
Wysłany: 2016-04-24, 16:46   

Dzięki wielkie, rozbiorę, przeczyszczę i zobaczę co dalej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.