Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Kalibracja zawieszenia, obniżanie  
Autor Wiadomość
ceemack 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 31
Skąd: East side
Wysłany: 2014-06-07, 07:52   [D3 06 4.2TDI ] Kalibracja zawieszenia, obniżanie

jako że nie dawno nabyłem swoja fure postanowiłem ja rzucic troszke o glebę, posługując sie instrukcjami z rosstecha i a8team`u po wlaczeniu danego kanału kompresor pompował dany miech wpisywałem powiekszone wartosci w kanałach 01,02,03,04 problem pojawia sie przy kanale 05 bo pisze na czerwono chyba not availble i nie da sie zakonczyc procesu kalibracji. Mam w zwiazku z tym pare pytań,
auto przed moim grzebaniem stało idealnie tzn przod LP na tej samej wysokosci i tył LP na tej samej wysokosci lecz delikatnie innej od przodu
1 czy najpierw powinienem wpisac wartosci zmierzone z samochodu (inne niz fabryczne) i dopiero po tym procesie dodawac "obniżenie"??
2 czy jesli są rózne wysokosci do nadkola od srodka dodajemy 'obnizenie' dla róznych wysokosci czy do fabrycznej wysokosci?
3 czy jak podnosze auto do góry na podnosniku jak i nawet jedno koło na lewarku) musze przechodzic w tryb lift??
3byłbym tez wdzieczny jakby ktos zapodał namiary na to ustrojstwo do mechaniczego skrecania czujników była gdzies o nich mowa na forum
pozdro i mam nadzieje ze nic wiecej nie spiernicze
ps mam vcds 805 powered by china fura z 06 roku
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-06-07, 08:04   

Kolega FOSS takie sprzedaje ( mechaniczne obniżanie). Trzeba wartości zawyżone od fabrycznych wpisać za każda próba. Komputer myśli, ze o tyle ile wynosi różnica w zawyzonym wymiarze jest za wysoko i opuszcza. Lifta trzeba zawsze kiedy kolo odrywa się od ziemi bo amory odpowiednio się blokują do tego.



http://www.a8team.pl/zest...2800.htm#151507
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ceemack 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Lucas
Jeżdzę: A6c6
Dołączył: 25 Maj 2014
Posty: 31
Skąd: East side
Wysłany: 2014-06-07, 08:23   

kurcze nie mam dostepu do tego linku co zapodales, a fura stoi teraz wyzej jak przed moim nieszcesnym modem, czyli reasumujac mierze najpierw fure i do tych wartosci dodaje np 20 tak???
edit:
noi rozwiazałem problem fure trzeba mierzyc po ty jak samochod juz sie sam upoziomuje tzn gdy wejdziemy do channel 01 samochod zaczyna sie unosic i opadac czy odwrotnie czekamy do zqkonczenie procesu i dopiero wtedy wpisujemy nowe wartosci testujemy i zapisujemy , wtedy nie ma problemu z channel 05
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-06-07, 15:37   

No dopasowuje się do wpisanych wartości i wyświetla komunikat o tym czy wartość jest poprawna. Jeśli tak to zatwierdzany i idziemy do następnego chanela, jeśli którąś wartość nie była zaakceptowana to juz nie zapiszesz w chanelu 5.

Napisz pm do użytkownika FOSS. On ma takie zestawy.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ArkadiuszC 
Użytkownik


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: A8 D3 3.0 TDI Quatro
Wiek: 50
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 38
Skąd: Newall Green
Wysłany: 2014-06-10, 22:43   

http://forums.audiworld.c...t=VCDS+Lowering

tu masz dokladnie wytlmaczone jak I co......
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-07-24, 05:50   

Kolego pierwsza czynnośc jaka robisz to podajesz prawdziwe odległosci środek koła - nadkole, nawet jak na każdym będzie innny winik, dzięki temu kompóter wyrowna Ci zawieszenie, i dopiero wtedy jak jest ,,wyzerowany" przeprowadzasz jeszcze raz ta samą czynność z tym że teraz jej nie mierzysz tylko podajesz wartości wieksze dla obniżenia i mniejsze dla podniesienia.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2014-07-24, 07:43   

ja osobiście wykonywałem to, dla lepszego efektu, z podnosnikiem. Gdy zawyżyłem wartości o 30mm i więcej to już wyskakiwał komunikat o niepoprawnej wartości. Wtedy lewarek i delikatnie podnosiłem tą stronę ustawianą aby czujnik zaakceptował moją wartość ;P i tak z czterema kołami ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.