|
Autor |
Wiadomość |
lazi100
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ADAM
Jeżdzę: D3
Wiek: 41 Dołączył: 05 Paź 2017 Posty: 9 Skąd: karpacz
|
Wysłany: 2018-09-19, 16:21 [D3 06 4.2TDI
] Audi A8 D3 Problem z dmuchawą
|
|
|
Witam! Wyłączyłem klimę na off i po włączeniu zaśmierdziało spalonym i cisza nic nie dmucha z kratek. Nie można się połączyć komputerem bo wyskakuje brak komunikacji.Rozebrałem plastiki i podłączyłem inna dmuchawę i dalej cisza. Co to może być ? Rezystor czy może bezpiecznik gdzieś się spalił ? Sprawdzałem bezpieczniki w konsoli i tam niby wszystko ok.W bagażniku także.Czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki? Sprawdzilem na krotko wentylator dziala. |
|
|
|
|
|
|
|
pfx
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 50 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-10-29, 08:55
|
|
|
Bezpiecznik dmuchawy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-10-29, 12:03 Re: Audi A8 D3 Problem z dmuchawą
|
|
|
lazi100 napisał/a: | Wyłączyłem klimę na off i po włączeniu zaśmierdziało spalonym i cisza nic nie dmucha z kratek. |
Moim zdaniem już od pewnego czasu wentylator nawiewu nie działał poprawnie ale albo nie zastało to zauważone albo zostało zbagatelizowane.
A skutki takich zaniedbań mogą być takie - coś takiego trafiło do mnie do zrobienia.
Dla objaśnienia - całe podszybie spalone ze wszystkim praktycznie co tam jest. Obudowa zespołu nawiewów, wiązki elektryczne, wygłuszenia itd. itp.
Masakra
lazi100 napisał/a: | Nie można się połączyć komputerem bo wyskakuje brak komunikacji. |
Z czym nie możesz się połączyć?... z wentylatorem?
lazi100 napisał/a: | podłączyłem inna dmuchawę i dalej cisza. Co to może być ? Rezystor czy może bezpiecznik gdzieś się spalił ? Sprawdzałem bezpieczniki w konsoli i tam niby wszystko ok.W bagażniku także.Czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki? Sprawdzilem na krotko wentylator dziala. |
A prąd gdzie znika?
A miernika używałeś?
Pewnie moduł sterujący pracą wentylatora padł jak wszystko inne jest ok. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2018-10-30, 10:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2018-10-29, 20:20
|
|
|
Panowie podepnę się
Wymieniłem szczotki ponieważ miałem błąd , po wymianie błąd zniknął tylko Co wsadziłem zwykłe szczotki i to chyba był błąd ponieważ nie mam teraz tak mocnych obrotów na 12 wieje jak na 4 może 5 .Zastanawiam się czy te szczotki się jeszcze dotrą czy po prostu oryginalne mają domieszkę miedzi i przewodzą większy prąd. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-10-30, 10:22
|
|
|
orkaskawina napisał/a: | Wymieniłem szczotki ponieważ miałem błąd , po wymianie błąd zniknął tylko Co wsadziłem zwykłe szczotki i to chyba był błąd ponieważ nie mam teraz tak mocnych obrotów na 12 wieje jak na 4 może 5 . |
Coś poszło nie tak. A może komutator już mocno wytarty.
Też kiedyś zmieniałem szczotki w swoim wentylatorze ale efekt końcowy był niezbyt zadowalający i finalnie kupiłem cały wentylator z auta bez szyberdachu z rocznika 2008.
orkaskawina napisał/a: | Zastanawiam się czy te szczotki się jeszcze dotrą czy po prostu oryginalne mają domieszkę miedzi i przewodzą większy prąd. |
Szczotki to należałoby chyba wstępnie dotrzeć pod kształt komutatora |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2018-10-30, 19:20
|
|
|
FOSS napisał/a: | Szczotki to należałoby chyba wstępnie dotrzeć |
Pewnie masz rację nawet wstyd się przyznać że człowiek po szkole elektrycznej co prawda trochę czasu minęło a czasami na tak prostych rzeczach się wyłoży |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
mateusz1851
Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0T
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D4, A8 D3, A8 D2
Dołączył: 26 Cze 2018 Posty: 8 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-09, 15:46
|
|
|
Sprawdź Terminal 30 w skrzynce bezpieczników u pasażera w desce. Jestem dopiero co po wymianie opornicy bo u mnie padła przez wtyczkę która zrobiła zwarcie. Zapach spalenizny tragedia. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |