Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Dobre tarcze i klocki hamulcowe - przód  
Autor Wiadomość
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-10-11, 12:18   

michalwruszak napisał/a:
Pewnie masz racje , zajmujesz się hamulcami na codzien wiec wiesz lepiej .


Osobiście bym preferował zestaw tarcze Brembo Max + klocki Ate Ceramic


No za pewne orientujesz się, że żaden producent samochodów nie produkuje sam dla siebie podzespołów tylko ma podwykonawców. To samo dzieje się dalej na aftermarket stąd nie ma takich części jak OE ;)

To tak w ramach uzasadnienia żeby nie było, że wmawiam Ci herezje jakieś :mrgreen:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-10-11, 14:08   

Mogę powiedzieć tak na temat hamulców :
Zestaw standardowy :
Tarcze Bosch + Klocki TRW = delikatne piszczenie .
Przejechane 1500km od wymiany .
Nie jestem zadowolony .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-12, 18:55   

michalwruszak napisał/a:
Orginalne prosto a ASO , to taka propozycja , czasami ceny sa zbliżone do cen zamienników,warto chociaż sprawdzić

Zbliżone to mało precyzyjne stwierdzenie ;-)

Takie porównanie cen do D3:
- tarcze przód (sztuka) → ASO=670pln → poza ASO ATE=405pln
- klocki przód (komplet) → ASO=1.150pln → poza ASO TRW=350pln
- tarcze tył (sztuka) → ASO=500pln → poza ASO ATE=275pln
- klocki tył (komplet) → ASO=530pln → poza ASO TRW=175pln

Ceny poza ASO poglądowe bo zależą od konkretnej hurtowni i ewentualnych rabatów.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-06-30, 22:55   

Ja dorzucę od siebie info o TRW, nowy zestaw tarcze + klocki miałem założony, trochę pojeździłem i bicie jak nie wiem jest... pytałem w sklepie i mówili, że coraz więcej reklamacji mają od TRW... mechanik także to potwierdził, do tej pory kupowałem TRW bo często one idą na pierwszy montaż do grupy VW, ale następnym razem biorę coś innego.
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2014-07-01, 08:26   

unknownuser napisał/a:
Ja dorzucę od siebie info o TRW, nowy zestaw tarcze + klocki miałem założony, trochę pojeździłem i bicie jak nie wiem jest... pytałem w sklepie i mówili, że coraz więcej reklamacji mają od TRW... mechanik także to potwierdził, do tej pory kupowałem TRW bo często one idą na pierwszy montaż do grupy VW, ale następnym razem biorę coś innego.


TRW nie jest złym produktem ale osobiście do aut takich jak A8 czyli ciężkich i z reguły dość mocnych nie polecamy ani tarcz ani klocków tej firmy. Co nie znaczy, że ich jakość się pogorszyła bo jest to nadal produkt bardzo wysokiej jakości lecz nadający się do trochę mniejszych i słabszych aut. A mechanika odesłał bym na kurs serwisowania hamulców bo stawiam skrzynkę piwa, że powodem problemów jest jego nieznajomość tematu :P


Pozdrawiam
Adam
 
 
brakeparts
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-11, 09:59   

Czarny8800 napisał/a:
Ja też z serii nie byłem zadowolony więc założyłem taki zestaw
Black diamond groved 6 i klocki Ebc yellow teraz hamowanie to czysta przyjemność. Jedyna wada to ebc po kilku hamowaniach się zaczynają strasznie grzać ale po chwili znów gotowe do awaryjnych hamowań. Tarcze za to super szybko się chłodzą i zero bicia, delikatnie może tylko huczą przy hamowaniu z 200 ale to tylko przy mocnym wciśnięciu hamulca przy normalnym hamowaniu nie ma tego efektu.
Po Ebc założe chyba SP Performance Street Plus

Polecam założyć Hawk HPS - będziesz zadowolony. Klocków SP Performance Street Plus nie mamy jeszcze przetestowanych :)
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2015-04-11, 17:54   

Koledy ponawiam temat niebawem będę musiał wymienić klocki z przodu i nie wiem co wybrać ATE, Ferodo czy Zimmermann ?, może coś polecicie.
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-04-11, 18:32   

Hawk PC lub HPS :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-11, 20:06   

Ja wybrałem Hawk PC :) w przyszłym tygodniu zakładam to będę mógł się pochwalić :) Polecam michalwruszak, ogarnie temat :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Ogród-Lca 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Legnica
Wysłany: 2015-04-11, 23:13   

Ja nawet nie wiedziałem że są takie firmy, ale pewnie koszta nie małe ?
_________________
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2015-04-12, 08:18   

Ogród-Lca, to juz pisz do michalwruszak i powie Ci cenę i możesz u Niego zamówić ;)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
wafelo 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-03-07, 17:15   tarcze i klocki

Zakupiłem od Michała zestaw na przód i tył.
Tarcze ATE gładkie
klocki Hawk HPS
polecam taki zestaw, nic nie piszczą i ładnie wszystko hamuje.
Długo się tylko formowały ok 1000km
 
 
Glac 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy
Wiek: 21
Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 267
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-05-09, 12:47   

Cześć.

Czy w D3 4.2 TDI jest ten sam zacisk hamulcowy z przodu co w S8 i wystarczy kupić jarzmo na tarczę 385 mm.
Czy to zupełnie inne zaciski?

Chcę zamontować lepsze hamulce - doradźcie co muszę skompletować.
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-05-09, 12:48   

Zaciski z s8 są większe troche , poza tym kupno samego jarzma z S8 praktycznie nieosiągalne w używce :)
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-05-09, 12:49   

W12 i S8 ma te same zwykłe jak i ceramiczne. 4,2 mają 360 a jakieś słabizny z V6 mają ponoc mniejsze. Zacisk S8/W12 385 a 360 się rozni. Poszperaj na forum były fotki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.