Autor |
Wiadomość |
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2013-10-11, 11:18
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Pewnie masz racje , zajmujesz się hamulcami na codzien wiec wiesz lepiej .
Osobiście bym preferował zestaw tarcze Brembo Max + klocki Ate Ceramic |
No za pewne orientujesz się, że żaden producent samochodów nie produkuje sam dla siebie podzespołów tylko ma podwykonawców. To samo dzieje się dalej na aftermarket stąd nie ma takich części jak OE
To tak w ramach uzasadnienia żeby nie było, że wmawiam Ci herezje jakieś :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-12, 17:55
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Orginalne prosto a ASO , to taka propozycja , czasami ceny sa zbliżone do cen zamienników,warto chociaż sprawdzić |
Zbliżone to mało precyzyjne stwierdzenie ;-)
Takie porównanie cen do D3:
- tarcze przód (sztuka) → ASO=670pln → poza ASO ATE=405pln
- klocki przód (komplet) → ASO=1.150pln → poza ASO TRW=350pln
- tarcze tył (sztuka) → ASO=500pln → poza ASO ATE=275pln
- klocki tył (komplet) → ASO=530pln → poza ASO TRW=175pln
Ceny poza ASO poglądowe bo zależą od konkretnej hurtowni i ewentualnych rabatów. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
unknownuser
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014 Posty: 127 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2014-06-30, 21:55
|
|
|
Ja dorzucę od siebie info o TRW, nowy zestaw tarcze + klocki miałem założony, trochę pojeździłem i bicie jak nie wiem jest... pytałem w sklepie i mówili, że coraz więcej reklamacji mają od TRW... mechanik także to potwierdził, do tej pory kupowałem TRW bo często one idą na pierwszy montaż do grupy VW, ale następnym razem biorę coś innego. |
|
|
|
|
|
|
|
Lewian
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 61 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 204 Skąd: Kleczew
|
Wysłany: 2014-07-01, 07:26
|
|
|
unknownuser napisał/a: | Ja dorzucę od siebie info o TRW, nowy zestaw tarcze + klocki miałem założony, trochę pojeździłem i bicie jak nie wiem jest... pytałem w sklepie i mówili, że coraz więcej reklamacji mają od TRW... mechanik także to potwierdził, do tej pory kupowałem TRW bo często one idą na pierwszy montaż do grupy VW, ale następnym razem biorę coś innego. |
TRW nie jest złym produktem ale osobiście do aut takich jak A8 czyli ciężkich i z reguły dość mocnych nie polecamy ani tarcz ani klocków tej firmy. Co nie znaczy, że ich jakość się pogorszyła bo jest to nadal produkt bardzo wysokiej jakości lecz nadający się do trochę mniejszych i słabszych aut. A mechanika odesłał bym na kurs serwisowania hamulców bo stawiam skrzynkę piwa, że powodem problemów jest jego nieznajomość tematu
Pozdrawiam
Adam |
|
|
|
|
brakeparts [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-11, 08:59
|
|
|
Czarny8800 napisał/a: | Ja też z serii nie byłem zadowolony więc założyłem taki zestaw
Black diamond groved 6 i klocki Ebc yellow teraz hamowanie to czysta przyjemność. Jedyna wada to ebc po kilku hamowaniach się zaczynają strasznie grzać ale po chwili znów gotowe do awaryjnych hamowań. Tarcze za to super szybko się chłodzą i zero bicia, delikatnie może tylko huczą przy hamowaniu z 200 ale to tylko przy mocnym wciśnięciu hamulca przy normalnym hamowaniu nie ma tego efektu.
Po Ebc założe chyba SP Performance Street Plus |
Polecam założyć Hawk HPS - będziesz zadowolony. Klocków SP Performance Street Plus nie mamy jeszcze przetestowanych |
|
|
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-04-11, 16:54
|
|
|
Koledy ponawiam temat niebawem będę musiał wymienić klocki z przodu i nie wiem co wybrać ATE, Ferodo czy Zimmermann ?, może coś polecicie. |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
Ogród-Lca
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2015-04-11, 22:13
|
|
|
Ja nawet nie wiedziałem że są takie firmy, ale pewnie koszta nie małe ? |
_________________ Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna ) |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
wafelo
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 13 Lut 2012 Posty: 122 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-03-07, 17:15 tarcze i klocki
|
|
|
Zakupiłem od Michała zestaw na przód i tył.
Tarcze ATE gładkie
klocki Hawk HPS
polecam taki zestaw, nic nie piszczą i ładnie wszystko hamuje.
Długo się tylko formowały ok 1000km |
|
|
|
|
|
|
|
Glac
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2+
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: D4
Pomógł: 4 razy Wiek: 21 Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 267 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:47
|
|
|
Cześć.
Czy w D3 4.2 TDI jest ten sam zacisk hamulcowy z przodu co w S8 i wystarczy kupić jarzmo na tarczę 385 mm.
Czy to zupełnie inne zaciski?
Chcę zamontować lepsze hamulce - doradźcie co muszę skompletować. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-09, 11:49
|
|
|
W12 i S8 ma te same zwykłe jak i ceramiczne. 4,2 mają 360 a jakieś słabizny z V6 mają ponoc mniejsze. Zacisk S8/W12 385 a 360 się rozni. Poszperaj na forum były fotki |
|
|
|
|
|