Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] spalona opornica-rezystor dmuchawy  
Autor Wiadomość
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2015-09-07, 09:47   [D3 03 4.2MPI/LPG ] spalona opornica-rezystor dmuchawy

zjarało mi się to ustrojstwo wszystko już jest naprawione ale niestety pozostał ten smród spalenizny <blee> śmierdzi z nawiewów jak ze spalonej stodoły... a wiadomo że takiego zapachu ciężko jest się pozbyć. Macie może jakieś pomysły? domowe sposoby? ktoś to przerabiał? co zrobić żeby tak nie śmierdziało? psikać w filtr kabinowy Hugo Bossem? <bezradny>
_________________

 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-04-13, 13:34   

Mam ten sam problem, rozwiązałeś kolego jak pozbyć się tego smrodu??? 😵

[ Dodano: 2017-04-15, 13:06 ]
Mam problem, spaliła mi się opornica dmuchawy ale tak aż stopiło wtyczkę od strony zasilania. Sprawdziłem dmuchawę podpiąłem bezpośrednio pod akumulator i działa Ok. Wymieniłem opornicę ale niestety dmuchawa nie działa, sprawdziłem bezpieczniki te na konsoli po bokach i są ok, jakieś sugestie co z tym dalej?????
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-04-15, 12:08   

riki76 napisał/a:
Wymieniłem opornicę ale niestety dmuchawa nie działa
Na nową czy używaną? Nadpaloną wtyczkę też wymieniłeś?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-04-15, 13:16   

Używaną.... wtyczka oczywiście przelutowana.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-04-15, 14:39   

No to pewnie ta nowa używka też jest do doopy <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-04-15, 14:47   

Taki błąd mam na klimie....

01844 - control module for fresh air blower (J126)
004 – No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Faul Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 116

ta nowa...używka...no może faktycznie też do du...y <blee>

[ Dodano: 2017-04-16, 15:54 ]
A czy jest możliwość sprawdzenia czy jest przejście na kablach zasilających regulator dmuchawy, tzn miernikiem jakie powinny być napięcia na poszczególnych kablach? Bo na pewno były zwarte kable po wytopieniu izolacji przy wtyku i podejrzewam też że gdzieś mogło to narobić bałaganu, tylko że wtedy chyba powinno spalić bezpiecznik. No i gdzie jest wpięty kabel idący do tego regulatora....
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-04-17, 18:36   

podłącz dmuchawę na krótko pod akumulator, ja tak robiłem po wymianie szczotek żeby sprawdzić czy chodzi :) wymień szczotki i będzie dobrze.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-04-17, 20:39   

nie doczytałeś.....dmuchawę tak właśnie sprawdzałem i ona jest sprawna, problem tkwi w regulatorze dmuchawy. Ma ktoś rozpiskę kabli na wtyczce od regulatora... 1,2,3,4 są i który od czego?

[ Dodano: 2017-04-17, 22:35 ]
Doszedłem że:
1 - nie wiem
2 - napięcie z solar dachu (+)
3 - nie wiem
4 - masa (-)

U mnie brak napięcia na 1
Na 2 jest w garażu przy oświetleniu 8V więc działa solar i przychodzi prąd
Na 3 jest napięcie 12V nawet jak zmieniam na panelu klimatronika prędkość nawiewu

Martwi mnie brak prądu na 1......gdzie wpięta jest ta wiązka co przychodzi do regulatora dmuchawy?????

[ Dodano: 2017-04-18, 10:35 ]
Dla ułatwienia foto wtyczki

[ Dodano: 2017-04-22, 09:08 ]
Dla potomnych :
Brak prądu na kablu zasilanie z akumulatora (terminal 30) z powodu spalonego bezpiecznika takiego dużego 30A zlokalizowany pod tapicerką w nogach pasażera był powodem mojego problemu.
Teraz jak usunąć ten smród spalenizny???? Z wentylacji

j126.jpg
Plik ściągnięto 245 raz(y) 58,74 KB

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-04-22, 11:35   

riki76 napisał/a:
Teraz jak usunąć ten smród spalenizny???? Z wentylacji
W pierwszej kolejnosci potraktowalbym auto Ozonem.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-04-22, 19:38   

Na chwilę obecną potraktowałem nawiewy preparatem do czyszczenia nawiewów z PTAK-A, zobaczymy jutro jak wyschnie....
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
denveco 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + Łopatki
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3 (silnik BFM)
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 310
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2019-04-30, 12:11   

Miałem dokładnie to samo. Bezpiecznik o którym pisze kolega został także wymieniony.
Chodzi dokładnie o ten zielony przeźroczysty plastikowy



Jestem także po ozonowaniu klimatyzacji.
Przy okazji sprawdzona szczelność no i okazało się że z wymaganych 620g czynnika R134a miałem zaledwie 380. Tak więc ubytek uzupełniony i zobaczymy co to dalej z tego będzie po tym ozonie.
 
 
kris013 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2019
Posty: 14
Skąd: Iława / Trójmiasto
Wysłany: 2020-04-11, 20:53   

Pozwolę sobie odgrzać temat. Również mam problem z dmuchawą. Czy możecie powiedzieć dokładniej jak dobrać się do tego bezpiecznika 30A w nogach pasażera? Gdzie on dokładnie jest?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.