Autor |
Wiadomość |
OSTRY07
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Ostry
Jeżdzę: A8 D3 03.
Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-05-17, 20:36 [D3 03 4.0TDI ] EGR problem
|
|
|
Witam wszystkich |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-05-17, 21:53
|
|
|
Da tyle że nie będzie kolektor ssacy zachodził nagarem i będziesz zanieczyszczał środowisko w większym stopniu, poprawa osiągów, może jakaś być, ale raczej taka, że nie zauważysz, zaślepić czymś ciut grubszym, w warsztatach widziałem nawet, że robili z blaszki z puszki po piwie na dwa razy , ale to przepalało po jakimś czasie |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-17, 22:51
|
|
|
Zaślepia się blacha np z klocka hamulcowego Do niczego to nie potrzebne-EGR to tak jak bysmy własne pierdy wdychali...auto czuje sie podobnie |
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-05-18, 08:19
|
|
|
Ekologia, chyba w 92r to weszlo do diesli? Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 11:24
|
|
|
igor.ostrowski napisał/a: | Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę. |
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy.
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-05-18, 11:28
|
|
|
Apophis napisał/a: | igor.ostrowski napisał/a: | Z tego co pamietam ma to zmniejszyc emisje tlenkow azotu i zmniejszyc temperature w komorach spalania. Poprawcie jezeli sie mylę. |
Jak gorace pierdy leca do komory spalania to raczej chyba nie zmniejszy temperatury a odwrotnie-chyba że sie myle?
Dopalanie spalin owszem czyli zmniejsza ilośc szkodliwych związków kosztem części mocy.
U żonki w dupowozie gdzie koników mało to aż 3-4 kunie |
Obaj macie rację
Znaczy z tego co czytam w necie to ma zmniejszyć temperature spalania i ma słuzyć dopalaniu szkodliwych związków
Cytat: | Zastosowanie takiego rozwiązania powoduje:
przyspieszenie odparowania paliwa (poprzez jego podgrzanie)
obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej
utlenienie pozostałych w spalinach niespalonych węglowodorów (HC) |
|
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 11:32
|
|
|
Ja tego nie mam w żadnym silniku jaki miałem-pierwsza rzecz która sie psuła i wylatywała z auta |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 11:44
|
|
|
Żadnych błedów drago-zapraszam z vagiem |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 12:12
|
|
|
Drago zaslepic musisz tam gdzie un wychodzi z kolektora a do tego wyprogramowac go z ECU |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 12:22
|
|
|
Kazdy egr siedzi na wydechu i tam trza zaslepiać. Jesli ma jakies sterowanie podcisnieniowe to tez trza wezyk zaslepic albo jak w przypadku mojego v8 wyprogramowany z ECU nie bedzie otwierał zaworka. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-18, 13:11
|
|
|
Jak ci hasa to jeździj. Ja miałem motor na wierzchu to go nie mogłem ze złomu nie ogolić-wykonawca swapa tez nie lubi zbędnych złomów |
|
|
|
|
|