Autor |
Wiadomość |
pepu12
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-08, 14:00 [D3 04 4.0TDI
] Wyciek oleju kanalikiem z boku głowicy pra
|
|
|
Witam może ktoś spotkał się w 4,0tdi wyciek oleju kanalikiem ktory znajduję sie z boku prawej glowicy pod tym zalamaniem i ciurczy z niego olej czym to może byc spowodowane dodam że odkąd cieknie z prawej rury wydobywa się dym na rozgrzanym silniku na biegu jalowym z wszelkie podpowiedzi z góry dzięki |
_________________ pepu12 Audi A8 4,0 tdi |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-05-08, 15:07
|
|
|
Jedna z tych dziurek z boku głowicy? Jeśli tak to wymontuje wtrysk na wysokości którego się to dzieje. Wymień oring i podkładkę miedzianą pod nim.
[ Dodano: 2018-05-08, 16:13 ]
Ale jeśli to nie pomoże to... Raczej demontaż głowicy. Może tylko uszczelka a w najgorszym razie pęknięta głowica. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pepu12
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
pepu12
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-08, 18:24
|
|
|
Jeszcze biorę pod uwagę odmę jutro sprawdzę wytrysk jak nie pomoże to sprawdzę odmę tylko trochę kręcenia jest żeby się do niej dobrać
[ Dodano: 2018-05-09, 11:22 ]
Dzięki kolego Drago_o okazało sie że chyba zapomnialem na pierwszym wtrysku gumki założyć i olej wyrzucalo tym kanalikiem założyłem oring i narazie jest ok :-) jeszcze mam jedną zagwostke dymienie na jalowym ale nie zawsze zazwyczaj jak na światłach stoję trochę wstyd żeby taka fura dymimiła
Jestem ci bardzo wdzięczny za pomoc bo nikt nie potrafił mnie naprowadzic na rozwiązanie tej usterki chcieli drzec głowice pozdrawiam |
_________________ pepu12 Audi A8 4,0 tdi |
|
|
|
|
justinos1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 04 Gru 2011 Posty: 131 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: 2018-05-09, 11:36
|
|
|
Jaki kolor dymu? |
|
|
|
|
|
|
|
pepu12
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-09, 13:58
|
|
|
No właśnie ciężko stwierdzić jednoznacznie czy to sama ropa czy z olejem ale na ciepłym dymi |
_________________ pepu12 Audi A8 4,0 tdi |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-05-09, 16:07
|
|
|
Ogólnie ja też już myślałem że głowice mam do zdejmowania i długo zanim udało mi się dojść od czego przepuszczał spaliny bokiem bloku.
Dobrze że działa
Condo dymienia to wtryski można sprawdzić z kompa po korektach. Zaś do turbin jest całkiem spoko dostęp aby sprawdzić czy nie puszczają oleju. U mnie jeszcze była dziwna sytuacja bo jeden tłok miałem zaolejony ale pierścienie dobre a turbina sucha. Zrzuciłem wine an uszczelkę bo teraz po ponownym złożeniu silnika ani dymka nie puści nawet przy pełnym bucie w podłodze. A nie mam wydechu założonego |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
pepu12
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 40 Dołączył: 26 Lut 2017 Posty: 11 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-05-09, 16:45
|
|
|
Jak lepiej sprawdzić korekty czy menzurki podpiąć? |
_________________ pepu12 Audi A8 4,0 tdi |
|
|
|
|
Kisiel842
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3, A8 D4
Dołączył: 06 Maj 2018 Posty: 9 Skąd: UK Lancashire
|
Wysłany: 2018-08-10, 16:10
|
|
|
pepu12 napisał/a: | jeszcze mam jedną zagwostke dymienie na jalowym ale nie zawsze zazwyczaj jak na światłach stoję trochę wstyd żeby taka fura dymimiła |
Witam
pepu12 czy udalo Ci sie rozwiazac zagadke dymienia?
Mam ten sam problem - po kilkuminutowej pracy na wolnych obrotach zaczyna dymic (z prawej rury wiecej) a po ponownym ruszeniu i normalnej jezdzie po krotkiej chwili dymienie ustaje i nawet po "bucie w podloge" nic nie kopci. |
|
|
|
|
|
|
|
|