Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2MPI ] Prawy przód traci ciśnienie  
Autor Wiadomość
Adi_A8 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3 4.2 MPI Lift
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 2
Skąd: CH
Wysłany: 2013-11-04, 19:07   [D3 05 4.2MPI ] Prawy przód traci ciśnienie

Witam Wszystkich,

jestem Adrian, nowy na tym forum i niestety nie bezinteresownie stałem się jego członkiem. Czytałem kilka innych wątków o zawieszeniach, ale nie widziałem podobnego.

Moje A8 (187K km przebiegu) po zgaszeniu stopniowo siada na glebie prawym przednim kołem. Po odpaleniu podnosi się dosyć szybko, także auto jest mobilne, zastanawiam się tylko jak długo kompresor zniesie takie zabawy. W czasie jazdy nie świecą się żadne kontrolki, świeżo po odpaleniu tylko zielona informuje, że jest za nisko.

Niedawno zmieniałem koła na zimowe i podnosiłem auto na lewarku (bez włączenia Jacking Mode - nie wiedziałem wtedy o istnieniu tego trybu :/ ). Zakładam, więc że sam sobie sprawiłem ten problem. Dodam tylko, że robiłem kalibrację zawiechy Vagiem i nie pomogło - jest w poziomie po odpaleniu silnika, po zgaszeniu stopniowo osiada.

Czy ma ktoś z Was pojęcie co to może być?

Najgorszy scenariusz to chyba wymiana amorów z przodu, ale mam nadzieje że to może być cos tanszego...

Pozdr.
 
 
shakal 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: W
Jeżdzę: A8L D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 147
Skąd: Polanica
Wysłany: 2013-11-05, 09:40   

podlacz pod kompa i kanal chyba 7/8 to poziomy na kazdym kole. jesli prawy przod opada a reszta stoi to znaczy ze rozszczelniles poduszke i niestety tylko wymiana/ regeneracja. Ja w allroadzie kupilem miechy arnota z us ale na allegro oglaszaja sie ludzie ktorzy je regeneruja. nie wiem jak z trwaloscia takiego rozwiazania bo nie znam nikogo kto to robil natomiast cenowo jest podobnie jak do tych z arnota - ktore notabene sa na dozywotniej gwarancji.
pozdrawiam

https://www.arnottindustr...del=77&year=174
 
 
Adi_A8 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3 4.2 MPI Lift
Dołączył: 04 Lis 2013
Posty: 2
Skąd: CH
Wysłany: 2013-11-06, 17:38   

Dzięki za info, jak dopadnę kolegę, który ma Vaga to przypniemy i sprawdzimy błedy raz jeszcze.

Jako, że jestem za granicą ustawiłem się do ASO Audi, żeby sprawdzili co to jest. Jeśli to jakaś prosta nieszczelność na łączeniach to niech naprawią, jeśli bardziej kosztowna inwestycja jak amor, to tylko skorzystam z diagnozy, ogarnę częsci i poskladam pozniej nie w ASO.

Jak rozwiąże problem podziele sie newsami..

Pozdr.
 
 
daniell-gda 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 39
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 204
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-17, 18:54   

I jak poradziłeś sobie z opadającym zawieszeniem? Mam to samo. Podejrzewam że po podnośniku zrobiła się nieszczelność w prawym amortyzatorze. Widziałem wyciek, więc chyba zabiorę się za jego wymianę. A jak mogę sprawdzić czy nieszczelność nie wystąpiła gdzie indziej jak w amortyzatorze?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.