Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3 Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 20:02
Jeśli w nim to najbardziej na jego przyłącze bym stawiał i przewód niż sam zasobnik, ale to tylko sugestia. A może najzwyczajniej przekaźnik się skleja czasem?
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: James
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 5 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 20:09
przekaźniki wyciągałem i wyglądają na sprawne
nie są przepalona ani posklejane
Dodam jeszcze że gdy podczas jazdy zmienię z comfort na lift lub odwrotnie to kompresor się wyłącza i po chwili znowu zaczyna bić powietrze
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: James
Jeżdzę: Audi a8 d3
Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 5 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-06, 20:32
Nie podłączyłem bo nie mam własnego kompa a u mechanika za byle pierdołę zdzierają kasę więc próbuje jeszcze własnych siłach poza tymstandardowa gadka ze " trzeba auto zostawic i zobaczyc bo przyczyn może być wiele"
Chyba że znasz jakiegoś mechanika godnego polecenia ? Lub podrzuć namiar na jakiś program do komputera
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum