Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-02, 20:27   

jednakowóż jest to inne wzbudzenie niż całego infotainment gdyż wtedy mamy pobór
na poziomie kilku i więcej A....
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mastero85 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-09-02, 20:28   

ja na początku odpinałem bezpieczniki i pobor nie spadał ale jak ciagnie prąd to jest cos nie tak no nic musze jeszcze reszte przepatrzeć bezpieczników
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-09-02, 20:35   

Zeby faktycznie pozbyc sie jakiegos modulu, ktory dodatkwo jest w petli, musisz go fizycznie odpiac (badz odpiac jego bezp, zasilanie etc), dac zwore (np dla infortainment) i wywalic z GW. I tak z kazdym jechac.
_________________
Black Cars Matters
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-02, 20:40   

wywalac chyba nie trzeba... jak mialem problem z tv to wystarczyla petelka
i wypiecie mu wtyczek ale oczywiscie nie zaszkodzi skoro i tak cos nie dziala jak powinno
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mastero85 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-09-02, 20:45   

ok Dice111 a powiedz mi jak sterownik wywalic z gw ja robiłem tak ze wchodziłem w instalation list i odhaczłęm tak dzisiaj ze wzmakiem zrobiłem ale nie wiem czy dobrze jezeli robie zle bądz tak dobry i mnie popraw :)
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-09-02, 21:12   

No tak. Odhaczasz, zapisujesz. Ale przed tym zrob se liste ktora tam ma byc fabrycznie (jak fabrycznie wyposazony) co by o niczym nie zpomniec potem :)
_________________
Black Cars Matters
 
 
Mastero85 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-09-02, 21:23   

Kurde teraz bylem robiłem pomiat ale dzwi były otwarte i sie lampki w srodk swieciły pobór spadł do 40 miliamper ale jutro dam dwa kabelki w miejsce bezpiecznika i pozamykam auto zalaczę alarm i wtedy jak sie uspi zobaczymy jaki bedzie pobór oczywiscie bede dalej latał bo bezpiecznikach :)

[ Dodano: 2019-09-03, 12:35 ]
A wiec miernik wpiety po bezpiecznik nr 5 pobór pradu 400 miliamper po zamknieciu auta po 3-4 minutach pobór spada do zera a wiec to nie to:( szukam dalej :)
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2019-09-03, 13:35   

Dziwne masz metody szukania.

Otwórz drzwi kierowcy i bagażnik, kluczyk ze stacyjki wyjmij (nie zamykaj centralnego) podłącz miernik pod kable (-) akumulatora. Zrób zdjęcie całej skrzynki bezpiecznikow tak abyś wiedział później gdzie jaki bezpiecznik był. Jak już masz to zrobione. Poczekaj 15 minut bez dotykania i otwierania czegokolwiek w aucie. Następnie zobacz jaki masz pobór, po czym idziesz do skrzynki wyciągasz bezpiecznik, rzucasz na podłogę i idziesz sprawdzić pobór. Jeśli nie spadł wyciągasz kolejny i ponownie sprawdzasz do momentu kiedy zauważysz znaczny spadek poboru, wtedy patrzysz od czego to bezpiecznik i szukasz tam przyczyny. Nie wkładaj tylko bezpiecznikow do póki nie wyjmiesz wszystkich bo auto przy składaniu się wybudzi i będziesz znowu czekał 15minut. To samo później z drugą stroną i bagażnikiem. W godzinę zrobisz całe auto i będzie po temacie. Powodzenia.
 
 
Mastero85 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-09-03, 14:11   

przeleciałem wszystkie pod wzgledem poboru zamykałem dzwi i patrzyłem na miernik niestesty wszystko ok rece mi juz opadaja zastanawiam czy moduł zarządzania am w sobie nie jest jakis trefny akumulator nie jest pierwszzej nowosci ale trzyma :P

[ Dodano: 2019-09-03, 16:52 ]
A wiec tak jak autko sie maxymalnie uspiło podłaczyłem miernik wypiołem wszystkie bezpieczniki w aucie te z przodu i te z tyłu niestety pobór dalej jest jedynie co jak wypinam ten przewod głownego zasilania pobór spada idzie on z wiazką pod listwą progu do czarnej skrzynki pod nogami pasażera rozwidla sie na 3 przewody czerowone i teraz pytanie ma ktos schemat gdzie dokładnie te przewody idą ?? dodaje foto Tego przewodu

https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a5a4dd71927211c
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-09-03, 21:09   

na pewno wszystkie wypiales? za zegarami tez sa i pod nogami pasazera....

ile zostaje poboru?

przekazniki beda mialy stale 12v podawane na cewki tam tez moze cos sie dziac
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Mastero85 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-09-03, 22:13   

tak jak było 200 miliamper teraz chwilowo musze zrobić przerwe bo brak czasu :/ a pod nogami pasażera gdzie:)?

[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny

[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz

[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> temat do zamkniecia pozdrawiam :P
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 56
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 231
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2019-09-30, 22:46   

Mastero85 napisał/a:
tak jak było 200 miliamper teraz chwilowo musze zrobić przerwe bo brak czasu :/ a pod nogami pasażera gdzie:)?

[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny

[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz

[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> temat do zamkniecia pozdrawiam :P


Pliska , napisz co zrobiłeś ,co było , jak się stało , będzie dla potomnych <boisie>
<boisie> <boisie> .
_________________

 
 
Mastero85 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: ON
Imię: Zenon
Jeżdzę: AUDI D3
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 17
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2019-10-01, 04:42   

ok Zeby nie było nie jestem fachowcem z elektroniki tylko Amatorem -Samoukiem bardzo długo szukałem przyczyny zjadania pradu zacząłem od sterownika zarządzania enegria wgrałem nowy wsad zakodowałem aku bez zmian wgrałem nowy soft do mmi miałem polskie Menu też to nie dało rezultatu a wiec szukałem po bezpiecznikach wyjmowałem kazdy po kolei i sprawdzałem pobór pradu Marny efekt wypinałem sterowniki od mmi itp bez zmian w końcu natrafiłem na linie s133 to na foto https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363 jest to linia zasilajaca cały przod oprócz wentylatorów po jej odpieciu napiecie spadało do 0 i juz wtedy sie domyslałem ze cos po za bezpiecznikami zjada prad obstawiałem przekaznik a wiec do dzieła odłączam pojedynczo kazdy z nich te na podszybiu efekt mizerny siedze przy aucie a mowie jeszcze sprawdze kable pod zegarami a tu boomm patrze jakis kabel dokładany mowie WTF ciagne za ten kabel patrze gdzie idzie a tam w tunelu srodkowy schowany oto taki mały Sterowniczek schowany głeboko https://www.fotosik.pl/zdjecie/db9c7af07c15fb76 jakis ciul dołożył jakis alarm ktory pobierał sobie prąd po odłączeniu tego gowna pobor po uspieniu sterowników spada do 10 miliamper <amasz> dziekuje serdecznie kolegom za pomoc w moim temacie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.